Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00166353/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
- 2022/BZP 00176113/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Radków dla osób niesamodzielnych”- świadczenie usług opiekuńczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Radkowie zs. w Ścinawce Średniej
1.3.) Oddział zamawiającego: OPS Radków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005811080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 16
1.5.2.) Miejscowość: Ścinawka Średnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-410
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748735371
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opsradkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsradkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
ops@opsradkow.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Radków dla osób niesamodzielnych”- świadczenie usług opiekuńczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f53bd515-d6b0-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00166002/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Radków dla osób niesamodzielnych”- świadczenie usług opiekuńczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
zamówienie jest finansowane z REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2014-2020 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166353/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KK.261.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
rzedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektu „ Radków dla osób niesamodzielnych” dofinansowanego ze źródeł programu RPO WD na lata 2014-2020,w ramach Osi Priorytetowej: Oś Priorytetowa 9 Włączenie społeczne Działanie 9.2 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych
Odbiorcami usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania są osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu zamieszkałe w rozumieniu Kodeksu Cywilnego na terenie województwa dolnośląskiego w gminie Radków.
Pomoc może być przyznana:
1) osobie samotnej w rozumieniu art. 6 pkt 9 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1507 ze zm.) , która jest pozbawiona takiej pomocy mimo wykorzystania własnych uprawnień, zasobów i możliwości;
2) osobie samotnie gospodarującej w rozumieniu art. 6 pkt 10 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1507 ze zm.) , gdy wspólnie niezamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić, wykorzystując swe uprawnienia, zasoby i możliwości;
3) osobie w rodzinie, gdy rodzina nie może, z uzasadnionej przyczyny, zapewnić odpowiedniej pomocy, wykorzystując swe uprawnienia, zasoby i możliwości.
4.2.1 Zakres rzeczowy zamówienia: Świadczenie usługi opiekuńczej w miejscu zamieszkania.
Część I zamówienia:
Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 3h/tydzieńsługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 8 podopiecznych ok. 117 h/ na miesiąc tj. 352 h od 1.06.2022 r. do 31.08.2022 r.
Część II zamówienia:
Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 3h/tydzień
Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 8 podopiecznych ok. 117 h/ na miesiąc tj. 352 h od 1.06.2022 r. do 31.08.2022 r.
Część III zamówienia:
Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 3h/tydzień
Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 8 podopiecznych ok. 117 h/ na miesiąc tj. 352 h od 1.06.2022 r. do 31.08.2022 r.
4.2.2 Zakres usługi obejmuje w szczególności:
Świadczenie usługi opiekuńczej dla osób niesamodzielnych i pomoc uczestnikom projektu w zakresie zaspokajania codziennych potrzeb życiowych, w tym żywieniowych, opiekę higieniczną, pielęgnację poprzez m.in.:
• pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się);
• opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji);
• pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej;
• zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10560 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13376 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Noworudzkie Centrum Geriatryczne sc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851636593
7.3.3) Ulica: Kłodzka 31
7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda
7.3.5) Kod pocztowy: 57-402
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOWORUDZKIE CENTRUM GERIATRYCZNE "SENIOR" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
NOWORUDZKIE CENTRUM GERIATRYCZNE "SENIOR" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część I zamówienia: Świadczenie usług opiekuńczych Cena oferty 10560. Wykonawca : Noworudzkie Centrum Geriatryczne sc ul. Kłodzka 31, 57-402 Nowa Ruda .Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13376 PLN
Część II zamówienia:Świadczenie usług opiekuńczych Cena oferty 10560. Wykonawca : Noworudzkie Centrum Geriatryczne sc ul. Kłodzka 31, 57-402 Nowa Ruda .Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13376 PLN
Część III zamówienia:Świadczenie usług opiekuńczych Cena oferty 10560. Wykonawca : Noworudzkie Centrum Geriatryczne sc ul. Kłodzka 31, 57-402 Nowa Ruda .Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13376 PLN
INNE PRZETARGI ŚCINAWKA ŚREDNIA
więcej: przetargi ŚCINAWKA ŚREDNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych, dla osób dorosłych i dzieci - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kosakowie w 2025 roku- 3 edycja
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z tereny gminy Czernica z podziałem na części
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "Tworzenie i rozwój istniejących centrów usług społecznych i dostarczanych przez nie usług wchodzących w zakres interwencji EFS+ w Gminie Karlino"
- Świadczenie usług opiekuńczych przez 3 opiekunów dla osób zamieszkałych na terenie Miasta Pszów, będących jednocześnie uczestnikami Projektu pn. "Usługi społeczne w Pszowie na 6+
- Świadczenie usług asystenckich wspierających aktywność społeczną, edukacyjną lub zawodową osób z niepełnosprawnościami na terenie Gminy Lubiszyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.