Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00221750/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
- 2024/BZP 00289289/01 - Wynik z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Polskiego Teatru Tańca
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POLSKI TEATR TAŃCA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278907
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: STANISŁAWA TACZAKA 8
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-818
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: teatr@ptt-poznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptt-poznan.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233122
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00221750
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zgodnie z art. 456 ust. 1 pkt 1) ustawy - Prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub dalsze wykonywanie Umowy może zagrozić interesowi bezpieczeństwa Państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy.
Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza zmiany treści Umowy, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, w poniższym zakresie.
Zamawiający dopuszcza zmiany cen w przypadku:
zmiany taryfy lub wprowadzenia nowej taryfy zatwierdzanej przez Prezesa URE,
zmiany cen i opłat z tytułu dystrybucji energii w poszczególnych taryfach zatwierdzane przez Prezesa URE,
zmiany obowiązujących stawek podatku VAT lub akcyzy w okresie obowiązywania Umowy.
Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu spełnienia świadczenia w przypadku, gdy:
będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżeniu awarii,
będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa,
usprawni realizację dostaw,
poprawi efektywność wykonywania przedmiotu Umowy.
W przypadku gdy w okresie obowiązywania Umowy zmiana cen kosztów związanych z realizacją Umowy osiągnie poziom 30% lub wyższy, Zamawiający i Wykonawca są uprawnieni do wprowadzenia zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu dostawy Produktów.
Początkowy termin ewentualnego ustalenia zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 15, określa się na 1 listopada 2024 roku.
Przez zmianę cen kosztów rozumie się wzrost cen kosztów, jak i obniżenie cen kosztów, względem cen kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w Ofercie Wykonawcy.
Przy ustalaniu wysokości zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy Strony będą stosować odpowiednio kwartalny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych w stosunku do poprzedniego kwartału, publikowany na stronie Głównego Urzędu Statystycznego (dalej: „Wskaźnik”).
Zmiana cen kosztów wykonania usług składających się na przedmiot Umowy zostanie uwzględniona przy ustalaniu zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w ten sposób, że kwota określająca zmianę wynagrodzenia (zwiększenie albo zmniejszenie – odpowiednio do Wskaźnika ogłoszonego za dany kwartał) zostanie obliczona jako iloczyn kwoty wynagrodzenia pozostałego do zapłaty i stawki odpowiadającej 50% wartości Wskaźnika.
Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 1, może nastąpić wyłącznie w zakresie kwoty płatności częściowych wynagrodzenia Wykonawcy.
Maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, nie może przekroczyć 15% wynagrodzenia netto Umowy.
Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 1–3, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym Wykonawca zawarł umowę o podwykonawstwo, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
przedmiotem Umowy są dostawy lub związane z nimi usługi stanowiące niewykonaną część Przedmiotu Umowy;
okres obowiązywania umowy z podwykonawcą przekracza 6 miesięcy.
Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wymaga sporządzenia, pod rygorem nieważności, aneksu zawartego w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Po zmianie:
Zgodnie z art. 456 ust. 1 pkt 1) ustawy - Prawo zamówień publicznych w okolicznościach tam wskazanych, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy. Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza zmiany treści Umowy, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, w poniższym zakresie. Zamawiający dopuszcza zmiany cen w przypadku: zmiany taryfy lub wprowadzenia nowej taryfy zatwierdzanej przez Prezesa URE, zmiany cen i opłat z tytułu dystrybucji energii w poszczególnych taryfach zatwierdzane przez Prezesa URE, zmiany obowiązujących stawek podatku VAT lub akcyzy w okresie obowiązywania Umowy.
Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu spełnienia świadczenia w przypadku, gdy: będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżeniu awarii, będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa, usprawni realizację dostaw, poprawi efektywność wykonywania przedmiotu Umowy.
W przypadku gdy w okresie obowiązywania Umowy zmiana cen kosztów związanych z realizacją Umowy osiągnie poziom 30% lub wyższy, Zamawiający i Wykonawca są uprawnieni do wprowadzenia zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu dostawy Produktów.
Początkowy termin ewentualnego ustalenia zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 15, określa się na 1 listopada 2024 roku.
Przez zmianę cen kosztów rozumie się wzrost cen kosztów, jak i obniżenie cen kosztów, względem cen kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w Ofercie Wykonawcy.
Przy ustalaniu wysokości zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy Strony będą stosować odpowiednio kwartalny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych w stosunku do poprzedniego kwartału, publikowany na stronie Głównego Urzędu Statystycznego (dalej: „Wskaźnik”).
Zmiana cen kosztów wykonania usług składających się na przedmiot Umowy zostanie uwzględniona przy ustalaniu zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w ten sposób, że kwota określająca zmianę wynagrodzenia (zwiększenie albo zmniejszenie – odpowiednio do Wskaźnika ogłoszonego za dany kwartał) zostanie obliczona jako iloczyn kwoty wynagrodzenia pozostałego do zapłaty i stawki odpowiadającej 50% wartości Wskaźnika.
Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 1, może nastąpić wyłącznie w zakresie kwoty płatności częściowych wynagrodzenia Wykonawcy.
Maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, nie może przekroczyć 15% wynagrodzenia netto Umowy.
Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 1–3, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym Wykonawca zawarł umowę o podwykonawstwo, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
przedmiotem Umowy są dostawy lub związane z nimi usługi stanowiące niewykonaną część Przedmiotu Umowy; okres obowiązywania umowy z podwykonawcą przekracza 6 miesięcy.
Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wymaga sporządzenia, pod rygorem nieważności, aneksu zawartego w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. W przypadku, gdy Wykonawca dokona zakupu energii elektrycznej lub w inny sposób zabezpieczy wolumen energii wg wyceny w złożonej ofercie dla całego okresu zamówienia wynikającego z niniejszej Umowy najdalej do dnia zawarcia Umowy, zmiana (waloryzacja) nie będzie miała zastosowania, gdyż zmiana cen energii elektrycznej nie będzie miała wypływu na wartość wynagrodzenia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-08 12:00
Po zmianie:
2024-03-11 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-08 12:15
Po zmianie:
2024-03-11 13:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-06
Po zmianie:
2024-04-09
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zespołu Szkół w Chocianowie oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Gminy Krzeszów
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Dostawa Energii Elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o. II
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Centrum Informatyki Statystycznej w Radomiu przy ul. Planty 39/45
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca: dostawę energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.