Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00093248/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Edukacyjny Plac Zabaw Na Ósemkowym Wzgórzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krosno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Edukacyjny Plac Zabaw Na Ósemkowym Wzgórzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbd3a41e-c4dd-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010903/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Edukacyjny Plac Zabaw Na Ósemkowym Wzgórzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00093248
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie realizowane jest w trybie „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw na "Ósemkowym Wzgórzu" przy Szkole Podstawowej Nr 8 w Krośnie przy ulicy Prochownia 7, jako kontynuacja istniejącego zagospodarowania. Zamówienie obejmuje budowę edukacyjnego placu zabaw wyposażonego w urządzenia naukowe, sensoryczne i ekologiczne służącego do zabawy, nauki i odpoczynku.
Działka przeznaczona do wykonania zamówienia położona jest w Krośnie, przy ul. Prochownia 7. Działka posiada nr ewid.: 652/2 (186101_1.0006.652/2) Obręb ewidencyjny: Krościenko Niżne, Gmina Krosno, Powiat Miasto Krosno. Teren nie jest objęty Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego.
Obowiązkiem wykonawcy jest terminowe opracowanie dokumentacji projektowej, która winna zawierać w zależności od potrzeb wynikających z otrzymanych warunków, uzgodnień oraz przyjętych rozwiązań projektowych, co najmniej następujące opracowania:
A. Wykonanie inwentaryzacji istniejących elementów niezbędnych do opracowania dokumentacji.
B. Opracowanie w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy przed rozpoczęciem prac projektowych, koncepcji placu zabaw wraz z wizualizacją oraz uzyskanie jej zatwierdzenia przez Użytkownika, czyli Dyrekcję Szkoły Podstawowej Nr 8 w Krośnie, który dokona tego uzgodnienia w terminie 3 dni od dnia jej dostarczenia przez wykonawcę,
C. Uzyskanie podkładu geodezyjnego syt. - wys. do celów projektowych, wymaganych wypisów, wyrysów, zgód właścicieli itp.,
D. Przeprowadzenie ewentualnych badań potrzebnych do opracowania projektu (m. in. badania i dokumentacja geologiczno-inżynierska oraz geotechniczna, ekspertyzy, inwentaryzacje itp.).
E. Przygotowanie i złożenie wniosków wraz z wymaganymi dokumentami i opracowaniami w celu uzyskania warunków, uzgodnień oraz wymaganych aktualnymi przepisami pozwoleń wraz z ich uzyskaniem,
F. Opracowanie projektu budowlanego we wszystkich branżach wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami (jeżeli tego wymagają)– 4 egz.
G. Przygotowanie materiałów do wniosku oraz wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniem o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane wraz z jego złożeniem na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
H. Pozostałe inne opracowania niezbędne w celu wykonania zamówienia wynikające z wymagań jednostek opiniujących i uzgadniających, bądź wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych.
• W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania.
• Wykonawca będzie na bieżąco informował Zamawiającego o postępie i zaawansowaniu prac projektowych. Zamawiający będzie miał zapewnioną możliwość zapoznania się w każdej chwili z rozwiązaniami projektowymi, a jego uwagi będą uwzględnione przez wykonawcę.
• Po zakończeniu prac projektowych, wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację projektową w wersji papierowej w 2 egzemplarzach.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia ewentualnych uwag do ww. dokumentacji projektowej w terminie do 7 dni od dnia jej przekazania Zamawiającemu, a wykonawca zobowiązuje się je uwzględnić w opracowanej dokumentacji projektowej.
•
Zamawiający dokona odbioru opracowanej dokumentacji projektowej wraz z wykonanymi na jej podstawie robotami budowlanymi w ramach odbioru końcowego, zgodnie z umową.
Zakres prac wykonawczych po dopełnieniu wymogów formalnych zezwalających na realizację obiektu na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej:
• Powierzenie kierowania budową osobie posiadającej uprawnienia budowlane konieczne do pełnienia tej funkcji w zakresie rzeczowym objętym zadaniem,
• Zabezpieczenie, wygrodzenie, oznakowanie terenu placu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• Dokonanie wytyczenia geodezyjnego obiektu,
• Realizacja prac zgodnie z zatwierdzonym do realizacji projektem oraz wydanymi warunkami i decyzjami administracyjnymi,
• Uporządkowanie terenu budowy oraz przyległego po zakończeniu prac,
• Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane,
• Złożenie kompletu dokumentów dla Zamawiającego związanych z zakończoną budową zawierających oświadczenie kierownika budowy oraz potwierdzenia dla użytych materiałów, sprzętu, urządzeń i wyposażenia o zgodności z obowiązującym w tym zakresie prawem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU).
W celu prawidłowej realizacji zamówienia uwzględnić należy także:
1) zapewnienie sprawowania nadzoru autorskiego przy realizacji robót budowlanych,
2) organizację robót i placu budowy w sposób umożliwiający funkcjonowanie placówki Szkoły,
3) pozostałe koszty wymienione w dalszej części niniejszego dokumentu oraz w PFU.
Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 100 ust. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (PFU).
W celu prawidłowej realizacji zamówienia uwzględnić należy także pozostałe koszty wymienione w dalszej części niniejszego dokumentu.
Internetowy portal mapowy umożliwiający zapoznanie się z zagospodarowaniem terenu oraz istniejącą infrastrukturą techniczną znajduje się pod adresem: https://krosno.webewid.pl/e-uslugi/portal-mapowy ObliView
Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, każdemu z tych wskazań towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Uwaga: W związku z określonym terminem realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający wymaga, aby wykonawcy przygotowując ofertę wzięli pod uwagę konieczność zapewnienia takiej organizacji robót oraz zabezpieczenia istniejącego wyposażenia oraz elementów obiektu, aby zapewnić prawidłowe pod względem bezpieczeństwa użytkowanie obiektu i terenu wykonywanych robót w czynnym obiekcie oświatowym.
Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty ziemne, betonowe, montażowe urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „INTERTORG” s.c. Paweł Bożek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „INTERTORG” s.c. Daniel Marcinik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871958301
7.3.3) Ulica: ul. Stojałowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTERTORG SPÓŁKA CYWILNA PAWEŁ BOŻEK, DANIEL MARCINIK
jakie przetargi wygrała firma
INTERTORG SPÓŁKA CYWILNA PAWEŁ BOŻEK, DANIEL MARCINIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Przebudowa drogi krajowej nr 28 w Krośnie - budowa dojścia do zatoki autobusowej
- Poprawa utrzymania prawidłowej gotowości bojowej strażaków Ochotniczej Straży Pożarnej Krosno-Białobrzegi poprzez budowę stanowiska garażowego
- Dostawa makiety renesansowego Krosna
- Ochrona imprezy BALONY NAD KROSNEM'2025
- Przebudowa i remont drogi wewnętrznej przy budynku pralni wraz z niezbędną infrastrukturą w ramach zadania "Poprawa dostępności do kompleksu budynków Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego (...)"
- Dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.