Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00192036/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Zdrowia w Zagnańsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowy Zespół Ośrodków Zdrowia w Zagnańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290415101
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8b
1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorotakondrak@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szozzagnansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fde79148-e22d-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ośrodek Zdrowia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Zdrowia w Zagnańsku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fde79148-e22d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00158880/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa wewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Zdrowia w Zagnańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192036/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.1.2022.SZOZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót budowlanych obejmuje:
Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe;
Roboty ziemne i fundamentowe;
Roboty konstrukcyjne betonowe i żelbetonowe nadziemia
Roboty murarskie;
Roboty tynkarskie
Roboty związane z malowaniem , posadzką i stolarką
Roboty związane z dostawą , zamontowaniem i uruchomieniem windy.
Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o
pozwoleniu na budowę oraz pozostałych robót według przedmiaru.
Wykonanie tablic o wymiarach 80x120 cm z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego z plexi lub PCV o grubości min 3
mm. Zgodnie z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Rady ministrów z dnia 7 maja 2021 w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych( Dz. U z 2021 r. poz 953)
1.2. Wykonanie pozostałych prac określono w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót i Specyfikacji technicznej.
Dokumentację projektową oraz przedmiar robót i specyfikacje techniczną należy uznać jako dokumenty wzajemnie się uzupełniające.
1.3. Wszelkie użyte nazwy handlowe w dokumentacji załączonej do SWZ należy traktować wyłącznie jako informację uściślającą, zostały one użyte wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych.
1.4. Zabezpieczenie terenu na czas wykonywania robót przez cały okres realizacji zadania (wraz z kosztami poniesionymi w tym zakresie).
1.5. Zapewnienie kierownika budowy.
1.6. Wykonawca na własny koszt zapewni media (woda, prąd, gaz i inne) niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
Rozliczenie odbędzie się na podstawie podliczników, zamontowanych przez Wykonawcę.
1.7. Po zakończeniu zadania Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zestawienia rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu powykonawczego i różnicowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416100-6 - Windy
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęła jedna oferta, której koszt przewyższa kwotę jaka zamawiający może przeznaczyć na zamówienieINNE PRZETARGI ZAGNAŃSK
więcej: przetargi ZAGNAŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.