Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00096963/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie programu Funkcjonalno-Użytkowego dla robót budowlanych realizowanych w zakresie Projektu: Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Chłopice gmina Chłopice w ramach PROW na lata 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.kocyla@powiat.jaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie programu Funkcjonalno-Użytkowego dla robót budowlanych realizowanych w zakresie Projektu: Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Chłopice gmina Chłopice w ramach PROW na lata 2014-20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c72e5ffe-c65c-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047784/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Opracowanie programu Funkcjonalno-Użytkowego dla robót budowlanych realizowanych w zakresie Projektu: Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Chłopice gmina Chłopice w ramach PROW na lata 2014-2020
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Chłopice gmina Chłopice” Numer identyfikacyjny projektu: UM09-6502-UM0900057/222.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096963
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 102874,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i sporządzenie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z Zestawieniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla poscaleniowych robót budowlanych realizowanych w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze wsi Chłopice gmina Chłopice w ramach PROW na lata 2014-2020, wykonanego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454).
2. Przedmiotem zamówienia pod nazwą: Opracowanie programu Funkcjonalno-Użytkowego dla robót budowlanych realizowanych w zakresie Projektu: Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Chłopice gmina Chłopice w ramach PROW na lata 2014-2020 jest opracowanie i sporządzenie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z Zestawieniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) dla zagospodarowania poscaleniowego w obszarze wsi Chorzów, gmina Roźwienica polegających na:
1) budowie lub modernizacji dróg transportu rolnego oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych uczestników postępowania scaleniowego wraz z koniecznymi pracami przygotowawczymi, w tym na urządzeniu przepustów i mostków;
2) korekcie urządzeń melioracji wodnych (przebiegu, lokalizacji i poprawie ich parametrów technicznych), które są niezbędne do ułatwień zagospodarowania obszarów upraw;
3) przystosowaniu nowo wydzielonych działek do podjęcia na nich racjonalnych prac agrotechnicznych, w tym likwidacji zbędnych miedz, rekultywację, zabezpieczeniu przeciwerozyjnym.
3. Celem opracowania i sporządzenia Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego przedmiot zamówienia jest:
1) opis zadania budowlanego wraz z podaniem przeznaczenia ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne;
2) określenie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych;
3) zamieszczenie informacji o obowiązku uzyskania przez Realizującego roboty projektowo – budowlane na rzecz Zamawiającego decyzji, uzgodnień, opinii oraz pozwoleń, jeżeli ich pozyskanie będzie niezbędne na etapie przygotowania projektu oraz realizacji robót budowlanych wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj.
4. Na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Chłopice, gmina Chłopice” w ramach PROW na lata 2014-2020, realizowanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” Zamawiający zamierza przeznaczyć środki w kwocie brutto 5 061 440,03 zł (4 114 991,90 zł netto + podatek VAT w stawce 23%).
5. Program Funkcjonalno-Użytkowy będący przedmiotem zamówienia należy wykonać na podstawie dokumentów składających się na Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiących Załącznik Nr 1 do SWZ, tj.:
1) Decyzja Starosty Jarosławskiego z dnia 17 stycznia 2024 r., znak: GKN-GK.6822.164.2022;
2) Załącznik Nr 1 do decyzji Starosty Jarosławskiego z dnia 17 stycznia 2024 r., znak: GKN-GK.6822.164.2022;
3) Mapy obszaru scalenia (mapy z projektem scalenia Chłopice);
4) Założenia do projektu scalenia gruntów Chłopice;
5) Mapa zagospodarowania poscaleniowego Chłopice;
6) Decyzja Środowiskowa z dnia 4 kwietnia 2022 r., znak ŚR.604.16.2021.
6. Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z przepisami:
1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.);
2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454);
3) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458).
7. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;
Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 36 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty w tym kryterium oceny ofert.
2) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy;
3) nie ujawniać osobom trzecim informacji pozyskanych w trakcie wykonywania przedmiotu umowy i traktować informacji uzyskanych w wyniku realizacji umowy jako poufne;
4) sporządzać w formie pisemnej propozycje odpowiedzi na pytania przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego w trakcie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty projektowo – budowlane, które będą miały być realizowane na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego sporządzonego przez Wykonawcę, aż do momentu wyłonienia podmiotu, któremu zostaną zlecone do realizacji te roboty projektowo – budowlane;
5) konsultować z przedstawicielem Zamawiającego wszelkich działań podejmowanych w trakcie realizacji zamówienia oraz do uwzględnienia zaleceń, uwag i wytycznych Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i wykonywania jej przedmiotu;
6) informować pisemnie Zamawiającego o pojawiających się zagrożeniach przy realizacji przedmiotu umowy, przy usunięciu których może być pomocne działanie Zamawiającego;
7) skonsultować z Zamawiającym wstępną wersję dokumentacji (koncepcję) oraz przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji wstępną wersję dokumentacji (koncepcję) wykonaną zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, a ewentualne uwagi Zamawiającego wynikające z tego przedłożenia uwzględnić w ostatecznej wersji;
8) uwzględnić w opracowywanej dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia / umowy wszelkie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego, w tym w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (wykonywania umowy) oraz w okresie rękojmi i gwarancji;
9) uzgodnić i uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie rodzaju zastosowanych technologii oraz przewidywanych do użycia materiałów, dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, które zostaną uwzględnione przez Wykonawcę w rozwiązaniach projektowych za pomocą standardowych określeń technicznych poprzez określenie dla materiałów lub urządzeń ich minimalnych parametrów;
Podanie w opracowaniu znaków towarowych czy pochodzenia towaru bez uzasadnienia tego specyfiką przedmiotu zamówienia (robót) lub wykazania, że nie da się go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń Zamawiający uzna za wadę opracowania, żądając jednocześnie usunięcia tej wady na koszt Wykonawcy.
8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno-Projektowych ,,GEOMIAR" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920003549
7.3.3) Ulica: Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część prac związanych z opracowaniem Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla robót budowlanych
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG GEODEZYJNO-PROJEKTOWYCH "GEOMIAR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych, ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jarosław
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Jarosławia w zakresie przyjmowania i doręczania przesyłek pocztowych w 2024 roku.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki w Zespole Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jarosławiu.
- Wykonanie renowacji zagospodarowania istniejących terenów zieleni przy ul. Cmentarnej w Jarosławiu
- Zakup i dostawa dwóch SAMOCHODÓW OSOBOWYCH TYPU SUV dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jarosławiu
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dok. projektowo-kosztorysowej przebudowy pomieszczeń sanitarnych w skrzydle wschodnim Gmachu Głównego UWr. przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz ze wstępną koncepcją wielobranżową dla zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa pow. magazynowej (...)". Pełna nazwa zamówienia w sekcji IX Ogłoszenia.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku Szkoły Filialnej w Osieku na Klub Dziecięcy .
- Nadzór inwestorski nad Przebudową (modernizacją) i rozbudową oczyszczalni ścieków w Skałowie oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Kostrzyn
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Tuwima w Ostrowie Wielkopolskim - dojście do szkoły Edukator
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Szymborskiej w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.