Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00471428/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów i artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Radawcu Dużym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konopnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kozubszczyzna 127A
1.5.2.) Miejscowość: Motycz
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-030
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@konopnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.konopnica.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów i artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Radawcu Dużym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1c2566d-717c-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024390/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa produktów i artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Radawcu Dużym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471428/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.36.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 124769,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2 Przedmiot zamówienia podzielono na 6 części:Część I – Artykuły ogólnospożywcze
Część II – Mięsa, wędliny i drób
Część III– Pieczywo i wyroby cukiernicze
Część IV– Owoce , warzywa i podobne
Część V – Dania gotowe
3 Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w Załączniku 1.1-5 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
4 Podane w Załączniku nr 1.1-5 do SWZ ilości artykułów są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczne ilości zamawianych produktów będą wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie ilości zamówionych produktów nie spowoduje obniżenia wartości zamówienia o więcej niż 50% zaoferowanej kwoty. Nie wyczerpanie kwoty umownej w okresie obowiązywania umowy pozostaje bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy.
5 W przypadku, gdy zostaną wykorzystane ilości orientacyjne artykułów zawartych w danej pozycji cennika, Wykonawca zobowiązuje się do realizowania zamówienia tych artykułów, w ilości przekraczającej ilości podane w formularzu w cenie przetargowej do końca terminu realizacji umowy. Zamawiający zastrzega, że zwiększenie ilości artykułów spożywczych będzie się wahać maksymalnie do 15 %.
6 Dostarczany towar musi odpowiadać Polskim Normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy albo Polskim Normom.
7 Wykonawca gwarantuje dostawy produktów wyprodukowanych zgodnie z obowiązującymi normami oraz dopuszczonych do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1688 z późn. zm.).
8 Zamawiający wymaga, aby dostarczane produkty spełniały następujące wymogi:
1) Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku / klasy.
2) Artykuły ogólnospożywcze, produkty rybne, warzywa i owoce mrożone – przyprawy dostępne w handlu w opakowaniach zamkniętych, przyprawy w postaci sproszkowanej lub wysuszonych owoców, nie mogą zawierać glutaminianu sodu. Filet rybny bez skóry przechowywany w temperaturze -18ᴼC, przechowywany nie dłużej niż 6 miesięcy. Nabiał – produkty świeże, otrzymane z mleka krowiego poddanego odpowiedniej obróbce, sterylizacji, bez konserwantów, bez sztucznych aromatów i barwników, substancji zagęszczających, regulatorów kwasowości, syropu glukozowo-fruktozowego.
Jaja konsumpcyjne czyste, oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu oraz zdezynfekowane za pomocą promienia ultrafioletowego
3) Mięsa i wędliny – świeże, niemrożone o barwie typowej dla danego gatunku mięsa, bez przebarwień. Wędliny produkowane z wysokiej klasy mięsa, o wysokich walorach sensorycznych, bez konserwantów, z wyjątkiem azotanów i azotynów, bez skórek wieprzowych, bez mięsa mechanicznie. Mięso ze zwierząt pochodzenia polskiego bez okrywy tłuszczowej, ścięgien oraz błon. Dostawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające badanie dostarczanego mięsa.
4) Mięso drobiowe – świeże, niemrożone o barwie, zapachu, smaku i soczystości odpowiedniej dla danego gatunku.
5) Pieczywo – wyroby świeże, produkowane z mąki najwyższej jakości, bez środków konserwujących, skórka chrupiąca równomiernie zabarwiona do danego rodzaju pieczywa.
6) Owoce i warzywa klasa I, świeże, dojrzałe, sezonowe, czyste o charakterystycznej barwie i zapachu, bez oznak zepsucia i pleśni, w całości, nie przetworzone, odmiany wyłącznie jadalne, a nie pastewne warzywa krajowe, a w sezonie jesienno-zimowym także importowane, bez oznak pleśnienia i gnicia, bez objawów zepsucia i jakichkolwiek chorób, bez uszkodzeń mechanicznych, bez uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez śladów przemrożeń.
7) Nabiał – produkty świeże, otrzymane z mleka krowiego poddanego odpowiedniej obróbce, sterylizacji, bez konserwantów, bez sztucznych aromatów i barwników, substancji zagęszczających, regulatorów kwasowości, syropu glukozowo-fruktozowego.
8) Jaja konsumpcyjne czyste, oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu oraz zdezynfekowane za pomocą promienia ultrafioletowego.;Artykuły zapakowane muszą być w zamkniętych i nienaruszonych opakowaniach bez oznak fizycznego uszkodzenia. Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego.
10) Dostarczone produkty mają być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. oznakowanie musi zawierać co najmniej nazwę, pod którą środek jest wprowadzony do obrotu, wykaz i ilości składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, nazwę i adres producenta. Etykieta powinna być sporządzona w języku polskim.
9 Wykonawca zobowiązany jest zaoferować artykuły żywnościowe, zgodnie z Formularzem asortymentowo-cenowym (Załącznik Nr 1 do SWZ) lub produkty równoważne. Zastosowanie nazwy producenta lub nazwy handlowej służy jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta.. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same lub zbliżone walory spożywcze (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem, źródłem lub pochodzeniem. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy.
10 Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów spożywczych zgodnie ze złożoną ofertą do siedziby szkoły na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności oraz rozładunku i złożenia go w miejscu wskazanym przez uprawnionego pracownika placówki oświatowej.
11 Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy partiami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość, złożonych przez upoważnionego pracownika Odbiorcy faksem, telefonicznie lub mailowo z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem lub w wyjątkowych sytuacjach w dniu dostawy.
12 Dostawy będą dostarczane w godzinach od 700 do 830 następnego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia. Dopuszcza się dokonanie zmian w zakresie godzin i terminów dostaw, z zastrzeżeniem, że muszą być one realizowane w dniach i godzinach pracy placówki, po indywidualnym ustaleniu z dyrektorem .
13 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar środkiem transportu, którego warunki techniczne oraz stan sanitarny są zgodne z normami sanitarnymi obowiązującymi dla tego rodzaju transportu określonymi przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
14 Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia należycie towaru na czas przewozu tj. zapewni opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu. Pojemniki oraz opakowania muszą posiadać atest PZH dopuszczenia do kontaktu z żywnością, być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości w czasie transportu Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru oraz uszkodzenia i braki powstałe w wyniku transportu.
15 W przypadku zaoferowania produktu o wyższej lub niższej pojemności lub gramaturze niż wskazana przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania takiej ilości zamawianego produktu (liczba sztuk lub opakowań), która po przemnożeniu przez oferowaną pojemność lub gramaturę będzie stanowić co najmniej wartość będącą iloczynem liczby sztuk lub opakowań i wartości wskazanej przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SWZ, w kolumnie pn. „Nazwa towaru”, który to iloczyn należy rozumieć jako „wartość minimalną”. W powyższej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest podać pełne ilości oferowanych opakowań/sztuk zaokrąglone w górę po odpowiednim przeliczeniu ilości, z zastrzeżeniem, że Wykonawca dokona ww. przeliczenia z uwzględnieniem najmniejszego możliwego zwiększenia "wartości minimalnej" wskazanej przez Zamawiającego.
16 Dopuszcza się waloryzację wynagrodzenia: minimum 5% i nie więcej niż 10%, pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę wzrostu cen.
17 Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy w trakcie trwania umowy o przedłożenie dokumentów potwierdzających jakość dostarczanych produktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15900000-7 - Napoje, tytoń i produkty podobne
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 39538,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia został wskazany w części I4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 28157,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia został wskazany w części I4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 13055,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia został wskazany w części I4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 9418,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia został wskazany w części I4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 34600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27792,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30963,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27792,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUBLIMAR LUCJAN STANISZEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-230-60-86
7.3.3) Ulica: ul. Związkowa 10,
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-148
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27792,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa warzyw i owoców
- Sukcesywna dostawa żywności w podziale na zadania
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
- Dostawy mięsa i podrobów drobiowych, mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz ryb
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2025
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.