Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00147610/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej ul.Polnej w miejscowości Chróścice- 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzeń Wielki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 44
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzeń Wielki
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-081
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jkurtz@dobrzenwielki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobrzenwielki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzenwielki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej ul.Polnej w miejscowości Chróścice- 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef9d7f3a-cd1b-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233352
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00331227/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont odcinka drogi gminnej ul. Polnej- w miejscowości Chróścice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147610/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.170.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont odcinka drogi gminnej ul. Polnej”. Inwestycja w swym zakresie obejmować będzie m.in.:• remont jezdni o szerokości 3,5 m i długości ok. 264 mb., w tym:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o średniej gr. 2 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km,
- wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej o gr. 4 cm,
• wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego o gr. 10 cm po obu stronach jezdni o szerokości 0,75 m,
• wykonanie zjazdów:
-przełożenie zjazdów do rzędnej drogi o pow. 16 m2,
- uzupełnienie masą bitumiczną zjazdów o nawierzchni betonowej, gr. 6 cm, pow. 73 m2,
• humusowanie skarp z obsianiem gr. warstwy 10 cm o pow. 526 m2.
• regulacje urządzeń:
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych 3 szt.,
- regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 zawierają załączniki do SWZ tj. załącznik nr 4 do SWZ oraz:
- przedmiary robót 4a do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4b do SWZ
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 4c do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 133962,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont odcinka drogi gminnej ul. Polnej wraz z włączeniem skrzyżowania – etap I”. Inwestycja w swym zakresie obejmować będzie m.in.:• remont jezdni o szerokości 3,5 – 4,5 m. w tym:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej na gł. 6-10 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. 10 km.
- rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 32 cm o pow. 151 m2,
- rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 35 cm o pow. 167 m2,
- wywiezienie 106,77 m3 gruzu z terenu budowy na na odl. 10 km,
- korytowanie i wywiezienie urobku o poj. 51,53 m3,
- stabilizacja podłoża cementem warstwy o gr. 15 cm, pow. 343 m2,
- wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 20 cm, pow. 333 m2,
- Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej o wys. 16 cm na podsypce cem.piask. o pow. 170 m2,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5 cm o pow. 148 m2,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm. o pow. 370 m2,
• wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego o gr. 10 cm o szer. 0,75 m o pow. 187 m2,
• plantowanie, humusowanie skarp z obsianiem gr.10 cm. warstwy humusu
• montaż pionowych znaków drogowych – 4 szt.
• Regulacje urządzeń:
- regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 2 szt.
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych – 1 szt.
Szczegółowy opis zamówienia dla Części nr 2 zawierają załączniki do SWZ tj. Załącznik nr 5 do SWZ oraz:
- przedmiar robót 5a do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych – załącznik nr 5b do SWZ
- dokumentacja projektowa – załącznik 5c do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 183457,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115147,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115147,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PD TRAKT Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7510000557
7.3.3) Ulica: Matejki 1
7.3.4) Miejscowość: Kluczbork
7.3.5) Kod pocztowy: 46-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PD TRAKT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PD TRAKT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115147,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192179,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192179,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Melioracyjne, Roboty Ziemne Marianna Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541122830
7.3.3) Ulica: Szafranowa 5
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-920
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi transportowe, melioracyjne, roboty ziemne Marianna Wójcik
jakie przetargi wygrała firma
Usługi transportowe, melioracyjne, roboty ziemne Marianna Wójcik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192179,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DOBRZEŃ WIELKI
więcej: przetargi DOBRZEŃ WIELKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.