eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupiaPrzebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Słupi realizowana w ramach inwestycji pn: Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Słupi oraz budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Winna Góra



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Słupi realizowana w ramach inwestycji pn: Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Słupi oraz budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Winna Góra

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słupia 136

1.5.2.) Miejscowość: Słupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-128

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468315591

1.5.8.) Numer faksu: 468315514

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slupia.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.slupia.com.pl/67,zamowienia-publiczne-powyzej-130-tys-netto

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Słupi realizowana w ramach inwestycji pn: Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Słupi oraz budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Winna Góra

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-635045ab-c624-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045501/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Słupi oraz budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Winna Góra

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137909/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.19.2022.JJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1168000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w miejscowości Słupia w ramach realizacji inwestycji z Rządowego Programu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych p.n. „Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Słupi” realizowanego w ramach inwestycji „Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Słupi oraz budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Winna Góra", zgodnie ze Specyfikacją wykonania robót - Załącznik Nr 7 do SWZ
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie, modernizacji i dostawie urządzeń oczyszczalni ścieków w miejscowości Słupia
1. Wykonawca w ramach zadania wykona roboty budowlane określone w Specyfikacji wykonania robót – Załącznik Nr 7 do SWZ.
2. W ramach zadania zostanie wykonana przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Słupia polegająca na remoncie, modernizacji oraz dostawie urządzeń do Gminnej Oczyszczalni Ścieków, tj.:
1) remont sita pionowego oraz piaskownika wirowego - demontaż istniejącego sita pionowego
2) przebudowa komory MBR na SBR oraz układu spustu ścieków oczyszczonych,
3) montaż pionowej kraty zgrzebłowej lub hakowej,
4) montaż sita bębnowego,
5) wyposażenie komory napowietrzania KN2,
6) dostawa i montaż 3 szt. membran,
7) dostawa i montaż pompy chemii,
8) demontaż istniejącej stacji oraz montaż nowej półautomatycznej stacji dozowania polielektrolitu,
9) wykonanie lub przebudowa rurociągów,
10) wymiana przepływomierza ścieków oczyszczonych,
11) czyszczenie komory KN1,
12) modernizacja układu automatyki,
13) wykonanie rozruchu technologicznego,

Lokalizacja inwestycji: działki Nr ewid. 1240, 1241, 1242, 1243, 1244, obręb (0007) Słupia

1) Zakres prac obejmuje ponadto min.:
a) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
b) dokonanie i uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń – jeżeli dotyczy
c) uzyskanie pozwolenia na budowę i/lub dokonanie zgłoszenia zamiaru budowy/wykonywania robót budowlanych/remontu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
d) uzyskanie wszystkich innych decyzji niezbędnych do wykonania zamówienia wymagane przepisami prawa,
e) uzyskanie warunków technicznych z PGE Dystrybucja S.A. na zwiększenie przydziału mocy jeżeli zajdzie taka konieczność,
f) zapewni wymagane nadzory specjalistyczne, lub inne wymagane stosownymi przepisami,
g) sporządzenie dokumentacji projektowej - powykonawczej,
h) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy zgodnie z zapisami stosownych decyzji i obowiązujących przepisów prawa,
i) organizację i zabezpieczenie miejsca wykonywania robót, w tym poniesie wszelkich kosztów związanych z organizacją terenu robót,
j) uporządkowanie terenu po wykonaniu robót,
k) prowadzenie prawidłowej gospodarki odpadami powstającymi w ramach prowadzonych robót budowlanych. Opłaty środowiskowe, w tym za składowanie, odbiór i transport odpadów poniesie Wykonawca,
l) inne prace określone w Specyfikacji wykonania robót stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ,
m) wszelkie inne prace i czynności nieobjęte SWZ, a konieczne do należytego wykonania przedmiotu umowy oraz ze względu na sztukę budowlaną.
3. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca:
1) przed rozpoczęciem robót przedstawi Zamawiającemu rozwiązania techniczne zawierające część rysunkową określającą cechy obiektów dotyczące rozwiązań technologicznych, w szczególności - membran. Po ich akceptacji przez Zmawiającego Wykonawca możne przystąpić do dalszych prac. Zatwierdzenie wszystkich dokumentów przez Zamawiającego jest warunkiem koniecznym realizacji zadania inwestycyjnego, lecz nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z przetargu,
2) zapewnieni nadzór autorski przez cały okres trwania inwestycji realizowanej na podstawie sporządzonej dokumentacji,
3) wykona roboty budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.),
4) będzie utrzymywał czystość dróg, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały
UWAGA: Roboty budowlane będą wykonywane w trakcie funkcjonowania oczyszczalni ścieków. Wykonawca musi umożliwić normalne funkcjonowanie oczyszczalni ścieków podczas prac budowlanych.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa Specyfikacja wykonania robót – Załącznik Nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1699860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1699860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1699860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYMBIONA SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242359552

7.3.3) Ulica: Agatowa 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-680

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

automatyka i sterowanie - FAXIMSOFT Sp. z o.o., ul. Ogrody 1, 03-987 Warszawa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1699860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.