eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw"Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem (pługiem odśnieżnym) dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem (pługiem odśnieżnym) dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110084530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piekarskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (82) 576 23 76

1.5.8.) Numer faksu: (82) 576 68 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk.krasnystaw@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgkkrasnystaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pgkkrasnystaw.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem (pługiem odśnieżnym) dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bc1ff4a-210c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233450

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020131/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem (fabrycznie nowym pługiem odśnieżnym) przeznaczonego do prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg, konserwacją zieleni, odbiorem odpadów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196554/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/03/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 195000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem – fabrycznie nowym pługiem odśnieżnym, kompatybilnym z oferowanym ciągnikiem. Dostarczone dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie maszyny, przystosowane do poruszania się po drogach publicznych, przeznaczone będą do realizacji prac związanych z: utrzymaniem dróg miejskich (obejmujących m.in. zimowe utrzymanie dróg, koszenie poboczy, wykonywanie remontów nawierzchni), konserwacją zieleni miejskiej a także utrzymaniem czystości i porządku (odbiór odpadów). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego a także przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie użytkowania i obsługi technicznej oferowanego sprzętu. Oferowane przez Wykonawcę maszyny (ciągnik oraz pług) muszą: • być fabrycznie nowe (nieużywane), kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowane w 2020r. lub 2021r., gotowe do użytku, •posiadać wymagane prawem świadectwa, deklaracje zgodności, aprobaty, certyfikaty, dokumenty określające warunki gwarancji, instrukcje obsługi wraz z katalogami części zamiennych, a także dla ciągnika – dokumenty niezbędne do jego zarejestrowania w tym aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa
i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. z 2015 r. poz. 343 z zm.), • spełniać wszystkie wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry techniczne, użytkowe i jakościowe – szczegółowo określone w Załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający wymaga aby okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia (ciągnik oraz pług) wynosił 24 miesiące – licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez upoważnionych przedstawicieli Stron bez zastrzeżeń. Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Okres rękojmi ustala się równy okresowi udzielonej gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ dostępnej na stronie prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16000000-5 - Maszyny rolnicze

39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania

43313000-0 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Podstawę prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 255 ust. 1) ustawy Pzp zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu, w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 15.10.2021r. do godz. 11.00 nie została złożona żadna oferta.
Mając na uwadze powyższe, stan faktyczny wyczerpuje przesłanki unieważnienia postępowania zawarte w art. 255 ust. 1) ustawy Pzp, w związku z czym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.