Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00154258/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
- 2021/BZP 00257522/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00257557/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00257582/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00259715/01 - Wynik z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 60212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17272865-ff2f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154258/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 28/2021/TP/UZBR/OPBMR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65885,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 825,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
2. ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 880,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
2. ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7700,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
2. ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2015,36 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
2. ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2444,55 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
2. ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9127,42 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
2. ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1460,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
2. ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 103,25 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
2. ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 680,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
2. ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2790,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2790,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2790,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIONOVO Aneta Ludwig
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911810758
7.3.3) Ulica: Nowodworska 7
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2790,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1497,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1497,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1497,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIONOVO Aneta Ludwig
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911810758
7.3.3) Ulica: Nowodworska 7
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1497,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NZ.261.62.2024 Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów ortopedyczno-urazowych wraz z akcesoriami umożliwiającymi ich wszczepienie na potrzeby chirurgii dziecięcej
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów kardiochirurgicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
- Zakup aparatu EEG na potrzeby Centrum Diagnostyki
- Dostawa systemów pozycjonerów do ułożenia pacjenta na stole operacyjnym
- 184/TP/ZP/D/2024 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego dla OSP Kęty w ramach projektu "Zarządzanie kryzysowe bez granic"- 8 części
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.