Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00129084/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWODWORSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 1B
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 765-32-00
1.5.8.) Numer faksu: 22 765-32-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowodworski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowodworski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2382635a-be67-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2382635a-be67-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058444/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129084
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1: Profilowanie oraz naprawa nawierzchni dróg gruntowych oraz istniejącej infrastruktury drogowej (pobocza, chodniki, rowy, przepusty, urządzenia odwadniające).Zamówienie w części 1 obejmuje roboty z zakresu bieżącego utrzymania dróg będących w zarządzie Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim, polegające na: profilowaniu oraz naprawach nawierzchni dróg gruntowych, uzupełnianiu lokalnych ubytków poboczy gruntowych, ścinaniu zawyżonych poboczy, naprawie i czyszczeniu przepustów pod drogami, przełożeniu istniejących nawierzchni chodników (remont cząstkowy chodników), odtwarzaniu rowów odwadniających, a także czyszczeniu wpustów ulicznych, studni rewizyjnych i ścieków przykrawężnikowych.
Łączna długość odcinków dróg gruntowych objętych zamówieniem 22 505,00 m. Szczegółowy opis znajduje się w załącznikach nr 1-3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 454277,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2: Wykonanie remontów cząstkowych dróg bitumicznych na bazie emulsji asfaltowej i grysu. Przedmiotem zamówienia w części 2 jest wykonanie remontów cząstkowych na bazie emulsji asfaltowej i grysu na drogach powiatowych o nawierzchni bitumicznej administrowanych przez Zarząd Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim. Ogólna charakterystyka dróg będących w utrzymaniu Zarządu Powiatu Nowodworskiego - łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie objętym przedmiotem zamówienia wynosi 191,71 km. Szczegółowy opis znajduje się w załącznikach nr 1-3 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 248820,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie remontów cząstkowych dróg bitumicznych mieszankami mineralno – bitumicznymi „na gorąco” oraz „na zimno”. Przedmiotem zamówienia w części 3 jest wykonanie remontów cząstkowych przy użyciu mieszanek mineralno – bitumicznych w technologiach „na zimno” i „na gorąco” na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim. Ogólna charakterystyka dróg będących w utrzymaniu Powiatu Nowodworskiego - łączna długość dróg powiatowych na terenie objętym przedmiotem zamówienia wynosi 191,71 km. Szczegółowy opis znajduje się w załącznikach nr 1-3 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 78333,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4: Utrzymanie oznakowania pionowego dróg wraz z montażem elementów oznakowania poziomego. Przedmiotem zamówienia w części 4 jest utrzymanie oznakowania pionowego dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim wraz z montażem elementów oznakowania poziomego na tych drogach. Ogólna charakterystyka dróg będących w utrzymaniu Zarządu Powiatu Nowodworskiego - łączna długość dróg powiatowych na terenie objętym przedmiotem zamówienia wynosi 217,063 km, w tym drogi o nawierzchni bitumicznej stanowią 191,71 km. Szczegółowy opis znajduje się w załącznikach nr 1-3 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.5.) Wartość części: 202416,30 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 5. Malowanie oznakowania poziomego. Przedmiotem zamówienia w części 5 jest bieżące utrzymywanie oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim. Utrzymanie to polegało będzie na cienkowarstwowym i grubowarstwowym malowaniu oznakowania dróg.Ogólna charakterystyka dróg będących w utrzymaniu Zarządu Powiatu Nowodworskiego objętych przedmiotem zamówienia w części 5 - łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej wynosi 191,71 km.
Szczegółowy opis znajduje się w załącznikach nr 1-3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 227085,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348390,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348390,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ESTYP S.C. Ewa Stypik - Skiba, Jarosław Filipiak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jarosław Filipiak ESTYP S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5310005632
7.3.3) Ulica: ul. Segmentowa 6
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ESTYP s.c. Ewa Stypik-Skiba, Jarosław Filipiak
jakie przetargi wygrała firma
ESTYP s.c. Ewa Stypik-Skiba, Jarosław Filipiak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348390,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na brak możliwości zwiększenia kwoty w budżecie Zamawiającego do ceny jedynej oferty pozostającej w postępowaniu, Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w części 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389000,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na brak możliwości zwiększenia kwoty w budżecie Zamawiającego do ceny pozostałych ofert w postępowaniu, Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w części 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111625,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170250,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165287,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237545,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165287,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Ducki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321540932
7.3.3) Ulica: ul. Lawendowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kazuń Nowy
7.3.5) Kod pocztowy: 05-152
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165287,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311048069
7.3.3) Ulica: ul. B.Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-102
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-216/2025: Termomodernizacja bud. nr 156 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Okólnej, 87-100 Toruń.
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/4620-201/2025: Termomodernizacja bud. nr 33 na terenie kompl. wojsk. w m. Osówiec.
- Realizacja zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w ramach usług szkoleniowych świadczonych przez Zamawiającego w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- Wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego na drogach powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarst. i grubowarst., likwidacja oznakowania poziomego oraz dostawa i montaż punktowych elementów odblask. na dr. woj. maz. z podziałem na 9cz.-postę.039/25
- Remont cząstkowy pasów drogowych dróg gminnych będących w zarządzie Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
- "Budowa urządzeń placu zabaw w centrum sportowo-rekreacyjnym" w Bronowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.