Og³oszenie z dnia 2024-03-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00235094/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
- 2024/BZP 00291021/01 - Wynik z dnia 2024-04-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej na odcinku od ¯ukowa do ¦lepuchowa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Oborniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258804
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 76
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Oborniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.oborniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.oborniki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej na odcinku od ¯ukowa do ¦lepuchowa.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1f3db123-dad5-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00233595
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00035604/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Przebudowa drogi gminnej na odcinku od ¯ukowa do ¦lepuchowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f3db123-dad5-11ee-8305-7e4937eb936d3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami (nie dotyczy z³o¿enia
oferty)odbywa siê w jêzyku polskim przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej zamowienia@um.oborniki.pl
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3) Postêpowanie mo¿na wyszukaæ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w postêpowaniu, z
wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem:
a) poczty elektronicznej zamowienia@um.oborniki.pl
b) przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia tj. formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
2) Mo¿liwo¶æ korzystania z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-
Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ
dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia (w tym SWZ) wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego.
3) Wszystkie wys³ane i odebrane wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4) Sposób sporz±dzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi±
elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w
rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
5) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia okre¶lonego w pkt 4, sporz±dza siê w postaci
elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) z uwzglêdnieniem rodzaju
przekazywanych danych i przekazuje siê je jako za³±czniki.
6) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia okre¶lonego w pkt 4, przekazywane w
postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych
Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
7) W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub ww. rozporz±dzeniami opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego.
W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
8) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem
w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
9) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miejskim w Obornikach jest: Burmistrz Obornik, ul. marsz. J.
Pi³sudskiego 76, 64-600 Oborniki;
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Pan Bartosz Pawelczyk – radca prawny, Kancelaria Radców
Prawnych Bartosz Pawelczyk Krzysztof Kozik s.c., ul. Ró¿ana 13/3, 61-577 Poznañ, kontakt: tel. 792 304 042 / e-mail
inspektor@rodo-krp.pl ;
3. dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o
art. 18 i art. 74 ustawy Pzp;
5. dane osobowe, po zrealizowaniu celu, dla którego zosta³y zebrane, bêd± przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane
przez okres niezbêdny do zrealizowania przepisów dotycz±cych archiwizowania danych przez administratora;
6. obowi±zek podania przez wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio wykonawcy dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7. w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8. wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych wykonawcy dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z
tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku wykonawca mo¿e zostaæ zobowi±zany do
wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych
osobowych jego dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje wykonawcy:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10.przys³uguje wykonawcy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych
osobowych wykonawcy przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.04.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowy drogi gminnej na odcinku od ¯ukowa do ¦lepuchowa.
2. W stanie istniej±cym droga gminna posiada nawierzchniê z bruku kamiennego czê¶ciowo zaklinowanego warstw± kruszywa. Szeroko¶æ jezdni jest nieuregulowana. Wzd³u¿ drogi brak jest wydzielonej jezdni. Wystêpuj± nierówno¶ci pod³u¿ne i poprzeczne.
3. Droga gminna usytuowana poza terenem zabudowy, o klasie technicznej D - dojazdowa oraz prêdko¶æ projektowej Vp= 30 km/h. Ca³kowita d³ugo¶æ przebudowywanej drogi gminnej wynosi ok. 1073 m. Drogê gminn± zaprojektowano jako drogi jednojezdniowe, dwukierunkowe o nawierzchni bitumicznej i szeroko¶ci jezdni wynosz±cej 4,5 m, uwzglêdniaj±c wymagane poszerzenia jezdni na ³ukach poziomych.
4. Nawierzchniê zjazdów zaprojektowano z betonu asfaltowego. W ci±gu drogi zaprojektowano pobocza gruntowe ulepszone kruszywem, stabilizowane mechanicznie o grubo¶ci 10 cm i szeroko¶ci 0,75 m. Nieumocnione powierzchnie pasa drogowego nale¿y uporz±dkowaæ, a nastêpnie obhumusowaæ na g³êboko¶æ 10 cm i obsiaæ traw±.
5. Wody opadowe z utwardzonych powierzchni pasa drogowego zostan± odprowadzone powierzchniowo, poprzez nadanie projektowanym nawierzchniom odpowiednich spadków poprzecznych i pod³u¿nych w kierunku istniej±cych oraz projektowanych rowów. Czê¶ciowo woda zostanie zagospodarowana na przyleg³ym terenie w pasie drogowym.
6. Odcinek drogi zaprojektowano przy za³o¿eniu nastêpuj±cych parametrów technicznych:
• klasa techniczna drogi: D
• kategoria ruchu: KR2
• prêdko¶æ projektowa Vp: 30 km/h
• przekrój poprzeczny: 1x2
• szeroko¶æ pasa ruchu: 2,25 m
• szeroko¶æ jezdni: 4,50 m
• szeroko¶æ pobocza: 0,75 m
7. Konstrukcja nawierzchni drogi w miejscu istniej±cej nawierzchni
• warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70, grubo¶æ 4 cm,
• warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC16W 50/70, grubo¶æ 5 cm,
• podbudowa zasadnicza K£SM 0/31,5 mm, gr. 15 cm,
• istniej±ce konstrukcja drogi (bruk kamienny/kamieñ polny czê¶ciowo zaklinowany warstw± kruszywa).
8. Konstrukcja nawierzchni drogi w miejscu dobudowy
• warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70, grubo¶æ 4 cm,
• warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC16W 50/70, grubo¶æ 5 cm,
• podbudowa zasadnicza K£SM 0/31,5 mm, gr. 15 cm,
• warstwa mrozoochrona z mieszanki C1,5/2,0 gr. 20 cm,
• istniej±ce pod³o¿e gruntowe.
9. Konstrukcja nawierzchni zjazdu
• warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70, grubo¶æ 4 cm,
• podbudowa zasadnicza K£SM 0/31,5 mm, gr. 20 cm,
• istniej±ce pod³o¿e gruntowe.
10. Konstrukcja nawierzchni opaski najazdowej
• kamieñ polny, grubo¶æ ¶rednia 15 cm,
• podbudowa z betonu C12/15, grubo¶æ 15 cm,
• warstwa mrozoochronna z mieszanki C1,5/2,0 grubo¶æ 10 cm,
• istniej±ce pod³o¿e gruntowe,
11. Realizacja zamówienia bêdzie prowadzona pod nadzorem archeologicznym tj. zostan± przeprowadzone badania archeologiczne – zgodnie z uzyskanym pozwoleniem Wojewódzkiego Urzêdu Ochrony Zabytków w Poznaniu. Obs³ugê archeologiczn± zapewni zamawiaj±cy.
12. Wykonawca oprócz wykonania ww. robót zobowi±zany jest do wykonania tablicy informacyjnej o wymiarach 180cm x 120cm, monta¿ na s³upku stalowym w stopie betonowej. Tablica powinna byæ zgodna ze wzorem umieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne. Miejsce monta¿u tablicy: droga gminna ¯ukowo – ¦lepuchowo.
13. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
44132000-4 - Elementy przepustów
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zamawiaj±cy
przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Przedmiotem niniejszych zamówieñ
bêd± roboty budowlane polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót budowlanych wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia
(dokumentacji projektowej lub STWiORB).
2. Wielko¶æ/zakres niniejszych zamówieñ nie przekroczy 50% warto¶ci szacunkowej zamówienia podstawowego.
3. Zamówienia bêd± mog³y zostaæ udzielone je¿eli:
1) zostan± udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
2) zamówienia s± zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
3) zamówienia zostan± udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawc± na podstawie odrêbnie zawartej umowy/zlecenia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
2) Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny okre¶lonych w ust. 2.
3) Zamawiaj±cy przed wyborem oferty najkorzystniejszej dokonuje kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli takie warunki zosta³y przez zamawiaj±cego okre¶lone).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia niniejszy warunek wówczas, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, z których ka¿de obejmowa³o wykonanie jezdni drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni minimum 4.000,00 m2.
Uwagi:
- za jedno zamówienie uznaje siê realizacjê robót budowlanych na podstawie jednej umowy,
- w przypadku oferty wspólnej zamawiaj±cy wymaga, aby warunek opisany w pkt 4 by³ spe³niony w ca³o¶ci przez co najmniej jeden podmiot, który bêdzie mia³ obowi±zek uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykazywanego do¶wiadczenia,
- je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji zamówienia wykonywanego wspólnie z innymi wykonawcami np. w ramach konsorcjum, wykazywanie takiego do¶wiadczenia jest ograniczone do tej jego czê¶ci, w której wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³ (któr± rzeczywi¶cie wykonywa³). Je¿eli wykonawca chcia³by powo³aæ siê na do¶wiadczenie grupy wykonawców to powinien skorzystaæ ze wsparcia pozosta³ych jego cz³onków w trybie art. 118 ustawy Pzp i opisanych w niniejszym Dziale ustêp 2.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru
lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 IDW).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykaz o¶wiadczeñ sk³adanych przez wykonawcê wraz z ofert± w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e nie podlega on wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:1) O¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 IDW).
2) (je¿eli dotyczy) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2a IDW).
2. Wykaz innych dokumentów sk³adanych przez wykonawcê wraz z ofert±:
1) Formularz ofertowy (sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 IDW).
2) (je¿eli dotyczy) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia okre¶laj±ce, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 IDW).
3) (je¿eli dotyczy) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 IDW). Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
4) (je¿eli dotyczy) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia lub gdy reprezentant wykonawcy dzia³a na podstawie pe³nomocnictwa).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Dziale XII ust. 1 pkt 1 sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie; o¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
2) o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Powy¿sze oznacza, ¿e ³±czenie zdolno¶ci
wykonawców wystêpuj±cych wspólnie w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu nie mo¿e nastêpowaæ w sposób dowolny (liczy siê rola, jak± cz³onek grupy odegra przy realizacji zamówienia). Wymagane zdolno¶ci powinien posiadaæ co najmniej ten z grupy wykonawców, który w ramach przyjêtego wewnêtrznie podzia³u zadañ,
wyznaczony zostanie do realizowania danej czê¶ci zamówienia, z któr± wi±¿e siê obowi±zek posiadania konkretnych uprawnieñ, do¶wiadczenia, kwalifikacji lub wykszta³cenia. W celu potwierdzenia spe³nienia tych warunków wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia maj± obowi±zek z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia, z którego wynika,
które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wspó³wykonawcy. Ratio legis art. 117 ust. 4 ustawy Pzp
jest umo¿liwienie weryfikacji, czy planowany podzia³ zadañ pomiêdzy wykonawcami sk³adaj±cymi ofertê wspóln± zapewnia realne wykorzystanie deklarowanych przez nich zasobów w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych (pe³nomocnikiem, o którym mowa w ust. 1).
5. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana, zamawiaj±cy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego mo¿e ¿±daæ kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarnie odpowiedzialno¶æ prawn± za realizacjê zamówienia. Problematykê zobowi±zañ solidarnych w zakresie nieuregulowanym przez umowê reguluj± przepisy kodeksu cywilnego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Poza przypadkami umo¿liwiaj±cymi zmianê umowy, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dopuszcza siê wprowadzenie istotnych zmian tre¶ci umowy za zgod± Zamawiaj±cego w przypadkach przewidzianych w niniejszej umowie.2. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mog± dotyczyæ:
1) zmiany i ograniczenie ilo¶ci robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych,
3) zmiany producenta materia³ów budowlanych, urz±dzeñ lub wyposa¿enia,
4) zmiany wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych,
5) zmiany terminów okre¶lonych w § 7 umowy,
6) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym podatku VAT).
4. Je¿eli zmiana, o której mowa w ust. 3 wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjuj±ca zmianê przedstawia projekt zamienny (zatwierdzony przez organ architektoniczno-budowlany – je¿eli wymagaj± tego przepisy prawa budowlanego) zawieraj±cy opis proponowanych zmian i niezbêdne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mog± zostaæ dokonane, je¿eli zachodz± i s± ich uzasadnieniem ni¿ej wymienione okoliczno¶ci:
1) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z wykonania czê¶ci robót z zastrze¿eniem postanowieñ § 1 ust. 4 umowy,
2) obni¿enie kosztu wykonania robót (wynagrodzenia Wykonawcy) lub kosztu eksploatacji (u¿ytkowania) obiektu,
3) poprawa warto¶ci lub podniesienie sprawno¶ci ukoñczonych robót budowlanych,
4) zmiany obowi±zuj±cych przepisów,
5) podniesienie wydajno¶ci urz±dzeñ,
6) podniesienie bezpieczeñstwa wykonywania robót,
7) usprawnienia lub podniesienie walorów zdrowotnych i bezpieczeñstwa w trakcie u¿ytkowania obiektu,
8) opó¼nienia lub zawieszenia robót oraz zmiany powsta³e w wyniku:
a) przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, innego organu administracji publicznej, innego wykonawcy zatrudnionego na terenie placu budowy, w³a¶cicieli lub zarz±dców sieci infrastruktury technicznej, których dzia³ania s± niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy,
b) nieterminowego przekazania Wykonawcy przez Zamawiaj±cego terenu budowy,
c) wyst±pienia warunków pogodowych lub gruntowych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê umowy zgodnie z przyjêt± technologi±, potwierdzonych przez inspektora nadzoru,
d) realizacji robót powi±zanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszaj±cej konieczno¶æ skoordynowania robót i uwzglêdnienia wzajemnych powi±zañ, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówieñ dodatkowych, i/lub zamówieñ podobnych,
e) konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
f) dzia³ania si³y wy¿szej maj±ce bezpo¶redni wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy,
g) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci,
9) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, a tak¿e innych przeszkód lub ska¿eñ uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach.
6. Podstawê obliczenia kosztów zmian, o których mowa w ust. 3 pkt 1-4 w zwi±zku z pkt 6 stanowi zaakceptowany przez Zamawiaj±cego kosztorys opracowany przez Wykonawcê na podstawie cen jednostkowych nie wy¿szych ni¿ aktualne ¶rednie rynkowe ceny materia³ów, sprzêtu i transportu publikowane w wydawnictwie SEKOCENBUD dla województwa wielkopolskiego oraz nak³adów rzeczowych okre¶lonych w Katalogach Nak³adów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót dla których nie okre¶lono nak³adów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nak³adów w³asnych zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wprowadzenia korekty tych cen opartej na w³asnych wyliczeniach.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê wraz z za³±cznikami przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-22 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-20
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- "Us³ugi w zakresie transportu drogowego osób z niepe³nosprawno¶ci± (dowozy mieszkañców Gminy Oborniki do ¦DS w Rogo¼nie w 2025 r.)"
- Przebudowa uk³adu komunikacyjnego w obrêbie ulic: Ks. Szymañskiego, Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego i Adama Mickiewicza w Obornikach.
- Przebudowa pomieszczenia w budynku starostwa na Terenowy Punkt Paszportowy
wiêcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Paw³owie
- "Utworzenie ¿³obka w miejscowo¶ci Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku ¯ywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zak³adu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Bia³ej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Bia³a
- roboty budowlane
wiêcej: Elementy przepustów »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.