Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00119924/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
- 2023/BZP 00130611/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkoleniowe z zakresu nowoczesnych form popularyzacji i promocji nauki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 032/359-13-34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
dzp.us.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkoleniowe z zakresu nowoczesnych form popularyzacji i promocji nauki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed9fbb80-b684-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program Zintegrowany2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119924
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.6.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 867859,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80289,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia , w zakresie części A, są usługi szkoleniowe „Wyjaśnić świat poprzez media”, polegające na przeprowadzeniu szkolenia dla pracowników kadry dydaktycznej, badawczo – dydaktycznej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników z zakresu nowoczesnych form popularyzacji i promocji nauki..
2.Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia oraz wystawienie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalny zakres tematyczny szkolenia, stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
.
4. Ilość godzin szkolenia, liczba grup i uczestników szkolenia:
-Wykonawca przeprowadzi szkolenie w wymiarze max. 12h (tj. 6h dla 1 grupy);
-Liczba grup: min. 1, max 2;
-Liczba uczestników w grupie: min. 7 osób, max. 20 osób;
-Liczba dni szkolenia na grupę: 1;
-1 godzina oznacza „godzinę dydaktyczną” tj. 45 minut;
.
5. Termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2023 r. Szkolenie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy. Szkolenie, powinno odbywać się od poniedziałku do niedzieli, w przedziale pomiędzy godz. 0800 - 2000;
.
6. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający na potrzeby przeprowadzanie szkolenia, udostępni salę wyposażoną w rzutnik, ekran, tablicę mieszącą się w budynkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany formy prowadzenia szkolenia lub jego części w formie on-line.
W przypadku gdy realizacja szkolenia w wyznaczonych miejscach nie będzie możliwa, Zamawiający dopuszcza realizację szkolenia w formie zdalnej, w uzgodnieniu z Wykonawcą, po uprzednim dostarczeniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego uzasadnienia przyczyny (w formie pisemnej lub e-mailem). Wykonawca musi dysponować platformą szkoleniową.
.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia , w zakresie części B , są usługi szkoleniowe „Jak dobrze zrobić zdjęcie swoich badań naukowych, korzystając ze smartfona”, polegające na przeprowadzeniu szkolenia dla pracowników kadry dydaktycznej, badawczo – dydaktycznej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników z zakresu nowoczesnych form popularyzacji i promocji nauki..
2.Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia oraz wystawienie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalny zakres tematyczny szkolenia, stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
.
4. Ilość godzin szkolenia, liczba grup i uczestników szkolenia:
-Wykonawca przeprowadzi szkolenie w wymiarze max: 6h;
-Liczba grup: 1;
-Liczba uczestników w grupie: min 7 osób, max 20 osób;
-Liczba dni szkolenia na grupę: 1;
-1 godzina oznacza „godzinę dydaktyczną” tj. 45 minut;
.
5. Termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2023 r. Szkolenie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy. Szkolenie, powinno odbywać się od poniedziałku do niedzieli, w przedziale pomiędzy godz. 0800 - 2000;
.
6. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający na potrzeby przeprowadzanie szkolenia, udostępni salę wyposażoną w rzutnik, ekran, tablicę mieszącą się w budynkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany formy prowadzenia szkolenia lub jego części w formie on-line.
W przypadku gdy realizacja szkolenia w wyznaczonych miejscach nie będzie możliwa, Zamawiający dopuszcza realizację szkolenia w formie zdalnej, w uzgodnieniu z Wykonawcą, po uprzednim dostarczeniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego uzasadnienia przyczyny (w formie pisemnej lub e-mailem). Wykonawca musi dysponować platformą szkoleniową.
.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7300,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia , w zakresie części C , są usługi szkoleniowe „Sztuka wystąpień publicznych w popularyzacji nauki”, polegające na przeprowadzeniu szkolenia dla pracowników kadry dydaktycznej, badawczo – dydaktycznej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników z zakresu nowoczesnych form popularyzacji i promocji nauki..
2.Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia oraz wystawienie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalny zakres tematyczny szkolenia, stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
.
4. Ilość godzin szkolenia, liczba grup i uczestników szkolenia:
-Wykonawca przeprowadzi szkolenie w wymiarze max. 12h (tj. 6h dla 1 grupy);
-Liczba grup: min. 1, max 2;
-Liczba uczestników w grupie: min 7 osób, max 20 osób;
-Liczba dni szkolenia na grupę: 1;
-1 godzina oznacza „godzinę dydaktyczną” tj. 45 minut;
.
5. Termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2023 r. Szkolenie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy. Szkolenie, powinno odbywać się od poniedziałku do niedzieli, w przedziale pomiędzy godz. 08:00 - 20:00;
.
6. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający na potrzeby przeprowadzanie szkolenia, udostępni salę wyposażoną w rzutnik, ekran, tablicę mieszącą się w budynkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany formy prowadzenia szkolenia lub jego części w formie on-line.
W przypadku gdy realizacja szkolenia w wyznaczonych miejscach nie będzie możliwa, Zamawiający dopuszcza realizację szkolenia w formie zdalnej, w uzgodnieniu z Wykonawcą, po uprzednim dostarczeniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego uzasadnienia przyczyny (w formie pisemnej lub e-mailem). Wykonawca musi dysponować platformą szkoleniową.
.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia , w zakresie części D , są usługi szkoleniowe „Jak występować przed kamerą”, polegające na przeprowadzeniu szkolenia dla pracowników kadry dydaktycznej, badawczo – dydaktycznej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników z zakresu nowoczesnych form popularyzacji i promocji nauki..
2.Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia oraz wystawienie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalny zakres tematyczny szkolenia, stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
.
4. Ilość godzin szkolenia, liczba grup i uczestników szkolenia:
-Wykonawca przeprowadzi szkolenie w wymiarze max. 12h (tj. 6h dla 1 grupy);
-Liczba grup: min. 1, max 2;
-Liczba uczestników w grupie: min 7 osób, max 20 osób;
-Liczba dni szkolenia na grupę: 1;
-1 godzina oznacza „godzinę dydaktyczną” tj. 45 minut;
.
5. Termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2023 r. Szkolenie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy. Szkolenie, powinno odbywać się od poniedziałku do niedzieli, w przedziale pomiędzy godz. 08:00 - 20:00;
.
6. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający na potrzeby przeprowadzanie szkolenia, udostępni salę wyposażoną w rzutnik, ekran, tablicę mieszącą się w budynkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany formy prowadzenia szkolenia lub jego części w formie on-line.
W przypadku gdy realizacja szkolenia w wyznaczonych miejscach nie będzie możliwa, Zamawiający dopuszcza realizację szkolenia w formie zdalnej, w uzgodnieniu z Wykonawcą, po uprzednim dostarczeniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego uzasadnienia przyczyny (w formie pisemnej lub e-mailem). Wykonawca musi dysponować platformą szkoleniową.
.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 12323,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia , w zakresie części E , są usługi szkoleniowe „Komunikacja marketingowa w zakresie upowszechniania wyników badań oraz popularyzacji osiągnięć naukowych”, polegające na przeprowadzeniu szkolenia dla pracowników kadry zarządzającej i administracyjnej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników z zakresu nowoczesnych form popularyzacji i promocji nauki..
2.Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia oraz wystawienie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalny zakres tematyczny szkolenia, stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
.
4. Ilość godzin szkolenia, liczba grup i uczestników szkolenia:
-Wykonawca przeprowadzi szkolenie w wymiarze max. 6h;
-Liczba grup: 1;
-Liczba uczestników w grupie: min 7 osób, max 20 osób;
-Liczba dni szkolenia na grupę: 1;
-1 godzina oznacza „godzinę dydaktyczną” tj. 45 minut;
.
5. Termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2023 r. Szkolenie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy. Szkolenie, powinno odbywać się od poniedziałku do niedzieli, w przedziale pomiędzy godz. 08:00 - 20:00;
.
6. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający na potrzeby przeprowadzanie szkolenia, udostępni salę wyposażoną w rzutnik, ekran, tablicę mieszącą się w budynkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany formy prowadzenia szkolenia lub jego części w formie on-line.
W przypadku gdy realizacja szkolenia w wyznaczonych miejscach nie będzie możliwa, Zamawiający dopuszcza realizację szkolenia w formie zdalnej, w uzgodnieniu z Wykonawcą, po uprzednim dostarczeniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego uzasadnienia przyczyny (w formie pisemnej lub e-mailem). Wykonawca musi dysponować platformą szkoleniową.
.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7466,66 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia , w zakresie części F , są usługi szkoleniowe „Zarządzanie procesami w organizacji projektów, w tym popularnonaukowych”, polegające na przeprowadzeniu szkolenia dla pracowników kadry zarządzającej i administracyjnej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników z zakresu nowoczesnych form popularyzacji i promocji nauki..
2.Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia oraz wystawienie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalny zakres tematyczny szkolenia, stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
.
4. Ilość godzin szkolenia, liczba grup i uczestników szkolenia:
-Wykonawca przeprowadzi szkolenie w wymiarze max. 24h (tj. 12h dla 1 grupy);
-Liczba grup: min. 1, max 2;
-Liczba uczestników w grupie: min 7 osób, max 20 osób;
-Liczba dni szkolenia na grupę: 2;
-1 godzina oznacza „godzinę dydaktyczną” tj. 45 minut;
.
5. Termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2023 r. Szkolenie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy. Szkolenie, powinno odbywać się od poniedziałku do niedzieli, w przedziale pomiędzy godz. 08:00 - 20:00;
.
6. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający na potrzeby przeprowadzanie szkolenia, udostępni salę wyposażoną w rzutnik, ekran, tablicę mieszącą się w budynkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany formy prowadzenia szkolenia lub jego części w formie on-line.
W przypadku gdy realizacja szkolenia w wyznaczonych miejscach nie będzie możliwa, Zamawiający dopuszcza realizację szkolenia w formie zdalnej, w uzgodnieniu z Wykonawcą, po uprzednim dostarczeniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego uzasadnienia przyczyny (w formie pisemnej lub e-mailem). Wykonawca musi dysponować platformą szkoleniową.
.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 27200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11688,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11688,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790145692
7.3.3) Ulica: Czyżówka 14, lok 0.9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11688,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5608,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5608,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia dla Biznesu Małgorzata Waszczyk-Cocińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9820321570
7.3.3) Ulica: Lelewela 3/7, lok. 69
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-166
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Akademia dla Biznesu Małgorzata Waszczyk-Cocińska
jakie przetargi wygrała firma
Akademia dla Biznesu Małgorzata Waszczyk-Cocińska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5608,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Żarecka Szkolenia Doradztwo Rodo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342261250
7.3.3) Ulica: Piaskowa 69
7.3.4) Miejscowość: Czeladż
7.3.5) Kod pocztowy: 41-253
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGNIESZKA ŻARECKA SZKOLENIA DORADZTWO RODO
jakie przetargi wygrała firma
AGNIESZKA ŻARECKA SZKOLENIA DORADZTWO RODO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7476,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7476,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790145692
7.3.3) Ulica: Czyżówka 14, lok 0.9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7476,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3478,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3478,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia dla Biznesu Małgorzata Waszczyk-Cocińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9820321570
7.3.3) Ulica: Lelewela 3/7, lok. 69
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-166
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Akademia dla Biznesu Małgorzata Waszczyk-Cocińska
jakie przetargi wygrała firma
Akademia dla Biznesu Małgorzata Waszczyk-Cocińska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3478,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790145692
7.3.3) Ulica: Czyżówka 14, lok 0.9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ LABORATORYJNYCH
- Dostawa używanego pojazdu przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów w zakresie kat. D prawa jazdy na potrzeby WORD Katowice
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2025"
- Zakup usługi asysty technicznej i serwisu dla oprogramowania ArcGIS na 2 lata
- Zakup i dostawa projektorów
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.