Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00167300/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
- 2021/BZP 00175574/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ekspertyza geologiczna dla rezerwatu przyrody „Prządki im. prof. Henryka Świdzińskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180378368
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 177850044
1.5.8.) Numer faksu: 178521109
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.rzeszow@rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rzeszow.rdos.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.rzeszow.rdos.gov.pl/ekspertyza-geologiczna-dla-rezerwatu-przyrody-przadki-im-prof-henryka-swidzinskiego1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ekspertyza geologiczna dla rezerwatu przyrody „Prządki im. prof. Henryka Świdzińskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a247f7fc-0bbe-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018582/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Ekspertyza geologiczna dla rezerwatu przyrody „Prządki im. prof. Henryka Świdzińskiego”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPN.261.1.12.2021.AT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 401000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ekspertyza musi zawierać:
1) określenie składu petrograficznego ostańców denudacyjnych oraz morfologii poszczególnych obiektów skalnych;
2) określenie stopnia postępującej erozji w odniesieniu do źródeł historycznych
(z dostępnych publikowanych i niepublikowanych materiałów źródłowych);
3) określenie czynników wpływających na postępującą erozję (m. in. chemiczną, termiczną, mechaniczną w tym eoliczną oraz wpływ erozji o genezie antropogenicznej);
4) określenie aktualnego stanu zachowania poszczególnych obiektów ze szczególnym uwzględnieniem ich stabilności i związania z podłożem;
5) wskazanie miejsc stwarzających potencjalne zagrożenie związane z rozpadnięciem się brył, odkuwaniem, obrywaniem się warstw lub poszczególnych części składowych ostańców mogącym skutkować stworzeniem niebezpieczeństwa dla osób korzystających z pobliskiego szlaku turystycznego oraz drogi wojewódzkiej nr 991;
6) określenie wpływu nielegalnej penetracji terenu (ze szczególnym uwzględnieniem wspinaczki) na stabilność obiektów;
7) analizę ewentualnego udostepnienia rezerwatu do wspinaczki wraz ze wskazaniem potencjalnego miejsca,
8) w przypadku stwierdzenie realnego zagrożenia, opracowanie koncepcji zabezpieczenia obiektów przed ich zniszczeniem oraz przemieszczaniem się celem zachowania bezpieczeństwa powszechnego w rejonie rezerwatu przyrody oraz w jego bezpośrednim sąsiedztwie,
9) mapę przedstawiającą rezerwat przyrody wraz z ewentualnymi propozycjami, o których mowa w pkt 8,
10) dokumentację fotograficzną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Architektonicznego Kształtowania Krajobrazu „OGRÓD” Janusz Guzik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 68 416 816 16
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 131
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup wraz z dostawą dziesięciu sztuk laptopów biznesowych
- Świadczenie usług BHP w zakresie pełnienia funkcji doradczych, kontrolnych i szkoleniowych oraz p.poż
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz usług konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie.
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Zakup (dostawa) fabrycznie nowego samochodu osobowo - dostawczego.
- Usługa konserwacji, przeglądów oraz monitorowania instalacji przeciwpożarowych na obiektach UR przez okres 36 miesięcy
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.