Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00147182/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Głównej wraz z przebudową obiektów mostowych na cieku Sępolna w m. Jaczów w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JERZMANOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-222
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jerzmanowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.jerzmanowa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Głównej wraz z przebudową obiektów mostowych na cieku Sępolna w m. Jaczów w formule „zaprojektuj i wybuduj”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cf76a08-cd0b-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018298/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa ul. Głównej wraz z przebudową obiektów mostowych na cieku Sępolna w m. Jaczów w formule „zaprojektuj i wybuduj”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPR-I.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy (Złącznik nr 10
do SWZ) opracowany przez biuro projektowe RJ PROJEKT Robert Jaworski.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części zadania – drogową i mostową. Część drogowa dotyczy przebudowy ul.
Głównej w m. Jaczów w zakresie remontu chodników, zjazdów, wykonanie wpustów wraz z przyłączami do kanalizacji
deszczowej. Część mostowa obejmuje przebudowę 11 obiektów mostowych zlokalizowanych przy ul. Głównej, Ruszowickiej
i Szkolnej w m. Jaczów.
2. Etap I – prace projektowe
Przed przystąpieniem do robót budowlanych wykonawca jest zobowiązany sporządzić dokumentację projektową i uzyskać
wszelkie niezbędne pozwolenia w tym decyzję o pozwoleniu na budowę dla poszczególnych obiektów. Założono, iż roboty
związane z przebudową ul. Głównej będą realizowane w oparciu o zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na
budowę, natomiast poszczególne obiekty mostowe w oparciu o indywidualne pozwolenia na budowę dla każdego obiektu
osobno. Zakres prac projektowych obejmuje:
• inwentaryzacja terenu w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zadania;
• uzyskanie od Zamawiającego ostatecznej akceptacji koncepcji w formie pisemnej przed przystąpieniem do właściwego
projektowania;
• aktualizacja mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych udostępnionej przez Zamawiającego (w razie
konieczności);
• sporządzenie projektu budowlanego dla wszystkich wymaganych branż
• sporządzenie projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu;
• uzyskanie warunków, zaleceń, opinii, decyzji, uzgodnień, odstępstw od warunków technicznych i innych dokumentów
niezbędnych do prawidłowego wykonania przedsięwzięcia;
• uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeśli konieczne)
• uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń wodnoprawnych;
• opracowanie dokumentacji-geologiczno-inżynierskiej;
• uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę dla poszczególnych obiektów
• opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB);
• sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów;
Etap II – roboty budowlane
Drugi etap realizacji zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.
W związku z faktem, iż całe zadanie dotyczy przebudowy odcinka drogi oraz 11 obiektów mostowych zaleca się
opracowanie dokumentacji projektowych osobno dla każdego obiektu i uzyskiwanie pozwolenia na budowę dla każdego
obiektu osobno. Podział taki umożliwi prowadzenie robót na kilku obiektach jednocześnie nawet w sytuacji, gdy nie będzie
wydane pozwolenie na budowę dla wszystkich obiektów. Zasadnicze etapy przy wykonywaniu robót budowlanych obejmują:
• organizacja placu budowy;
• wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu;
• kompleksowe wykonanie wymienionych w dokumentacji projektowej robót budowlanych;
• wykonanie niezbędnych badań, testów oraz odbiorów;
• opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną;
• wdrożenie docelowej organizacji ruchu;
• odbiór końcowy robót.
Etap III – zakończenie robót
Po zakończeniu wszystkich robót Zamawiający przystąpi do odbioru końcowego zadania. Obiory częściowe z udziałem
przedstawiciela Zamawiającego będą się odbywać po zakończeniu danego etapu robót np.: konkretnego obiektu
mostowego czy zakończeniu robót drogowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5315612,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5315612,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5315612,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radoxim sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5020044397
7.3.3) Ulica: Wspólna 12A
7.3.4) Miejscowość: Grębocice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-150
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PBD sp. z o.o., ul. Mickiewicza 63, 67-200 Głogów
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5315612,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-29PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Jodłowej oraz części ul. Św. Jana Pawła II
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
- Rozbiórka istniejących budynków oraz budowa budynku żłobka publicznego przy ul. Prusa w Ząbkach wraz z infrastrukturą i wyposażeniem
- Rozbudowa skrzyżowania ul. Braci Mieroszewskich z ul. Kasprzaka wraz z rozbudową fragmentu ul. Kasprzaka w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Kasprzaka w Sosnowcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.