eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilkowiceDostawa odczynników i drobnego sprzętu do laboratorium wraz z dzierżawą analizatorów immunodiagnostycznego, hematologicznego i immunoserologicznego - powtórka



Ogłoszenie z dnia 2021-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników i drobnego sprzętu do laboratorium wraz
z dzierżawą analizatorów immunodiagnostycznego,
hematologicznego i immunoserologicznego - powtórka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010657175

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żywiecka 19

1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338122020 wew. 171

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital-kolejowy.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-kolejowy.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip-slaskie.pl/skbys/zamowienia_publiczne/1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników i drobnego sprzętu do laboratorium wraz
z dzierżawą analizatorów immunodiagnostycznego,
hematologicznego i immunoserologicznego - powtórka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e473bf1-0723-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004598/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa odczynników i drobnego sprzętu do laboratorium wraz z dzierżawą analizatorów immunodiagnostycznego, hematologicznego i immunoserologicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/271/14/LL/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 85045,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i drobnego sprzętu do laboratorium wraz z dzierżawą analizatorów immunodiagnostycznego, hematologicznego i immunoserologicznego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej na warunkach określonych w załączniku nr 2 do swz.
2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części (pakiety). Przedmiot zamówienia dotyczy jednego z pakietów uprzednio ogłoszonych. Przedmiot zamówienia jest niepodzielny. Zamówienie dotyczy odczynników stosowanych w dzierżawionym urządzeniu. 3. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu dostaw o maksymalnie 30% wartości zamówienia w trakcie wykonywania umowy, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego, tj wystąpienie siły wyższej, zmiany organizacyjne u Zamawiającego lub zmiany
zasad leczenia pacjentów. 5. Zamawiający deklaruje minimalną wartość zamówienia w wysokości 70 % wartości umowy, którą Zamawiający podpisze z Wykonawcą. 6. Urządzenia wraz z wyposażeniem należy dostarczyć, zainstalować i uruchomić w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. Urządzenia muszą posiadać aktualny paszport z wpisem potwierdzającym jego sprawność i dopuszczenie do pracy (dotyczy pakietów, w których Zamawiający przewidział dzierżawę urządzeń). 7. Zamawiający wymaga, aby urządzenie wraz z całym wyposażeniem było objęte gwarancją oraz bezpłatnym serwisem przez cały okres obowiązywania umowy (dotyczy pakietów, w których Zamawiający przewidział dzierżawę urządzeń). 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją w języku polskim zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości
przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania, przechowywania i terminów ważności. Informacje te muszą znajdować się na opakowaniu lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności od produktu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 9. Oferowane produkty będące wyrobami medycznymi winny posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu oraz spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 186 z późn. zm) i jej przepisów wykonawczych. 10.Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach ( tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 2289 z
późn. zm.) muszą posiadać kartę charakterystyki substancji chemicznej lub jej mieszaniny. Zamawiający wymaga kart charakterystyki dla wszystkich oferowanych produktów będących preparatami niebezpiecznymi lub oświadczenie, że oferowane produkty nie są produktami
niebezpiecznymi. Zamawiający dopuszcza, aby karty charakterystyki dla wszystkich oferowanych produktów będących preparatami niebezpiecznymi zostały przekazane w formie elektronicznej na płycie CD lub w wersji książkowej podpisanej tylko na pierwszej stronie „Stwierdzam zgodność z
oryginałem dokumentów od strony …. do strony ….. Zamawiający dopuszcza jako rozwiązanie równoważne umieszczenie kart charakterystyk na całodobowej i bezpłatnej stronie internetowej pod warunkiem składanie wraz z fakturą oświadczenia o aktualności udostępnianych kart

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

38434000-6 - Analizatory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79486,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79486,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79486,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMérieux Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342

7.3.3) Ulica: ul. Generała J. Zajączka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-518

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dariusz Szymański SEMED ul. Konwalii 22, 40-748 Katowice: serwis aparatu VIDAS…


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79486,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.