Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00161511/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
- 2022/BZP 00182178/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Charłupi Małej wraz z infrastrukturą techniczną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438275550
1.5.8.) Numer faksu: 438223201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugsieradz.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Charłupi Małej wraz z infrastrukturą techniczną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff71e1dd-d5ab-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051266/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Budowa budynku Biblioteki Publicznej w Charłupi Małej wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161511/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2349679,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego z dwuspadowym dachem z attykami, Gminnej Biblioteki Publicznej w Sieradzu z/s w Charłupi Małej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 98/1 obręb Dzierlin, przy ul. Szkolnej 15a w miejscowości Charłupia Mała, na terenie Gminy Sieradz. Budowa realizowana będzie w technologii tradycyjnej.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) rozbiórkę istniejącego budynku Biblioteki,
b) rozbiórkę piaskownicy,
c) budowę budynku Biblioteki,
d) wykonanie wewnętrznej linii zasilającej od projektowanego złącza kablowo-licznikowego do budynku Biblioteki,
e) montaż studzienki kanalizacji sanitarnej fi 1000,
f) wykonanie utwardzeń terenu pełniących funkcję dojść i podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
g) ukształtowanie spadków terenu w sposób zapewniający odprowadzenie wód opadowych w granicach własnej działki.
3) Budynek Gminnej Biblioteki Publicznej zostanie wyposażony w następujące instalacje:
a) instalację elektryczną w budynku ze złącza kablowo-licznikowego poprzez linię zasilającą,
b) instalację odgromową na budynku,
c) instalację wodociągową w budynku z istniejącego przyłącza wodociągowego,
d) instalację kanalizacji sanitarnej w budynku do istniejącego przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej,
e) instalację cieplną w budynku z istniejącej kotłowni znajdującej się w budynku szkoły podstawowej,
f) instalację teleinformatyczną.
4) Parametry budynku:
- kubatura - 2 596,37 m3
- powierzchnia zabudowy - 549,83 m 2
- powierzchnia użytkowa - 478,76 m 2
- powierzchnia całkowita - 549,83 m2
- max wysokość budynku (attyki) - 5,80 m
- układ połaci dachowych – dach dwuspadowy
- kąt nachylenia połaci dachu – 5,2% (2.98)
- wysokość kalenicy – 5,80 m
- wysokość okapu – 4,27 i 3,46 m
- ilość kondygnacji – 1 szt.
- ilość pomieszczeń – 17
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, przedmiary i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załączniki Nr 8, 9, 10 do SIWZ.
6) Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji od daty bezusterkowego odbioru końcowego, na zamontowane urządzenia zgodnie z kartami gwarancyjnymi z zastrzeżeniem, że bieg terminu z kart gwarancyjnych nie rozpocznie się wcześniej niż 14 dni przed terminem odbioru końcowego.
Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
7) W terminie 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramu rzeczowo – finansowego, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot zamówienia.
8) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie 3 (trzech) faktur częściowych wystawionych na podstawie protokołów odbiorów częściowych za zakończone i odebrane etapy robót i protokołu ostatecznego zatwierdzonych przez Inspektora nadzoru i przedstawiciela Zamawiającego.
9) Zamawiający zastrzega, że:
a) kwota z pierwszej faktury częściowej wystawionej przez Wykonawcę nie może przekroczyć 10% wynagrodzenia brutto,
b) kwota z drugiej faktury częściowej wystawionej przez Wykonawcę w terminie do dnia 30 listopada 2022r. nie może przekroczyć 45% wynagrodzenia brutto,
c) trzecia faktura częściowa będzie wystawiona przez Wykonawcę na podstawie protokołu ostatecznego na kwotę w wysokości kwoty wynagrodzenia brutto, pomniejszoną o kwoty wypłacone na podstawie faktur wcześniejszych.
10) a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- czynności związane z wykonaniem robót rozbiórkowych,
- czynności związane z obsługą sprzętu i transportu budowlanego,
- czynności związane z wykonywaniem robót betoniarskich,
- czynności związane z wykonywaniem robót murarskich,
- czynności związane z wykonywaniem robót tynkarskich,
- czynności związane z wykonywaniem pokryć i konstrukcji dachowych,
- czynności związane z wykonywaniem izolacji cieplnych,
- czynności w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej,
- czynności związane z wykonywaniem robót wykończeniowych obiektów budowlanych,
- czynności związane z wykonywaniem robót instalacyjnych w budynku, w szczególności instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i centralnego ogrzewania,
- czynności związane z wykonywaniem robót w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, a także w zakresie instalowania systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych,
- czynności związane z wykonywaniem nawierzchni w tym w szczególności w zakresie dróg pieszych,
- czynności związane z wykonywaniem prac porządkowych.
b) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212330-8 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45321000-3 - Izolacja cieplna
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2857480,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2913752,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2857480,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272307768
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2857480,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa asortymentu do diagnostyki laboratoryjnej
- Przewóz zwłok osób zmarłych i zabitych oraz ich szczątków w granicach obszaru działania prokuratur okręgu sieradzkiego
- Organizacja Sieradz Open Hair Festival 2025 z prawem opcji
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- usługa kompleksowej organizacji dwudniowej konferencji "Uczyć jak to łatwo powiedzieć! O uczeniu kompetencji w praktyce i teorii szkolnej"
- Podwójne powierzchniowe utrwalenie na odcinku Biadaczew-Grabówka-Brzeźnica
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.