eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębowiecBudowa 3 przyszkolnych boisk wielofunkcyjnych w miejscowościach: Cieklin, Zarzecze i Dębowiec



Ogłoszenie z dnia 2024-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa 3 przyszkolnych boisk wielofunkcyjnych w miejscowościach: Cieklin, Zarzecze i Dębowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 101

1.5.2.) Miejscowość: Dębowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@debowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/879587

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa 3 przyszkolnych boisk wielofunkcyjnych w miejscowościach: Cieklin, Zarzecze i Dębowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8277ca4e-bb6a-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048703/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa 3 przyszkolnych boisk wielofunkcyjnych w miejscowościach: Cieklin, Zarzecze i Dębowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067650

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Cieklinie” wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną przy Szkole Podstawowej w Cieklinie na działkach nr 1838 i 1839/2 obręb 0001 Cieklin.
Zakres robót do wykonania obejmuje m.in.:
a) wytyczenie geodezyjne;
b) rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej,
c) korytowanie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod nawierzchnie;
d) wykonanie podbudowy;
e) wykonanie obrzeży betonowych;
f) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
g) wykonanie nawierzchni poliuretanu;
h) dostawę i montaż urządzeń sportowych (wyposażenie boisk zgodnie z dokumentacją projektową);
i) dostawę i montaż małej architektury (ławki, kosze na śmieci oraz stojak na rowery);
j) wykonanie piłkochwytu;
k) wykonanie ogrodzenia wraz z furtką i bramą;
l) wykonanie drenażu i odprowadzenie do istniejącej kanalizacji deszczowej;
m) wykonanie prób szczelności;
n) plantowanie i humusowanie wraz z obsianiem terenu mieszanką traw;
o) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach

4.5.5.) Wartość części: 724439,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Zarzeczu” wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną przy Szkole Podstawowej w Zarzeczu na działce nr 216/1 obręb 0013 Dębowiec.
Zakres zadania obejmuje m.in.:
a) wytyczenie geodezyjne;
b) rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych,
c) korytowanie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod nawierzchnie;
d) wykonanie podbudowy;
e) wykonanie obrzeży betonowych;
f) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
g) wykonanie nawierzchni poliuretanu;
h) dostawę i montaż urządzeń sportowych (wyposażenie boisk zgodnie z dokumentacją projektową);
i) dostawę i montaż małej architektury (krzesła typu stadionowego, kosze na śmieci oraz stojak na rowery);
j) wykonanie piłkochwytu;
k) wykonanie ogrodzenia wraz z bramą;
l) wykonanie drenażu i odprowadzenie do projektowanego zbiornika na wodę opadową;
m) dostawa i montaż zbiornika retencyjnego z podłączeniem do istniejącej kanalizacji;
n) wykonanie prób szczelności;
o) plantowanie i humusowanie wraz z obsianiem terenu mieszanką traw;
p) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach

4.5.5.) Wartość części: 372793,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Dębowcu” wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną przy Szkole Podstawowej w Dębowcu na działce nr 1482 obręb 0002 Dębowiec.
Zakres zadania obejmuje m.in.:
a) wytyczenie geodezyjne;
b) korytowanie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod nawierzchnie;
c) wykonanie podbudowy;
d) wykonanie obrzeży betonowych;
e) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
f) wykonanie nawierzchni poliuretanu;
g) dostawę i montaż urządzeń sportowych (wyposażenie boisk zgodnie z dokumentacją projektową);
h) dostawę i montaż małej architektury (ławki, kosz na śmieci oraz stojak na rowery);
i) wykonanie piłkochwytu;
j) wykonanie ogrodzenia wraz z furtką i bramą;
k) wykonanie drenażu i odprowadzenie do istniejącej kanalizacji deszczowej;
l) wykonanie prób szczelności;
m) plantowanie i humusowanie wraz z obsianiem terenu mieszanką traw;
n) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach

4.5.5.) Wartość części: 310512,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 946194,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1514885,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 946194,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPUH KRIS-BUD Krzysztof Śnieżek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861209578

7.3.4) Miejscowość: Jasienica Rosielna

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 946194,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449598,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 910200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449598,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPUH KRIS-BUD Krzysztof Książek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861209578

7.3.4) Miejscowość: Jasienica Rosielna

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449598,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406124,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 406124,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPUH KRIS-BUD Krzysztof Książek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861209578

7.3.4) Miejscowość: Jasienica Rosielna

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 406124,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.