Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00177960/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
- 2021/BZP 00271720/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie, wykonanie i dostarczenie aplikacji użytkowej doboru sprzętu ochrony układu oddechowego do czynników biologicznych do wykorzystania na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000018046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czerniakowska 16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-701
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 623 37 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: irszc@ciop.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciop.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Państwowy Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie, wykonanie i dostarczenie aplikacji użytkowej doboru sprzętu ochrony układu oddechowego do czynników biologicznych do wykorzystania na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0832dfa-1457-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233746
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177960/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TA/ZP-10/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 39658,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia opracowanie, wykonanie i dostarczenie aplikacji użytkowej doboru sprzętu ochrony układu oddechowego do czynników biologicznych do wykorzystania na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych, do budynku CIOP-PIB przy ul. Wierzbowej 48 w Łodzi. Aplikacja będzie przeznaczona do wykorzystania przez indywidualnych użytkowników, których działalność zawodowa jest związana z narażeniem na czynniki biologiczne, typowe dla trzech środowisk pracy: hodowla zwierząt, oczyszczalnia ścieków, sortownia odpadów i nie wymaga połączenia z systemem zarządzania bezpieczeństwem pracy nadzorowanym przez pracodawcę (możliwość wykorzystania przez osoby działające w systemie samozatrudniania oraz
w mikro i małych firmach). Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa Etapy:
Etap 1 - opracowanie techniczne i graficzne aplikacji w wersji mobilnej na systemy iOS i Android oraz w wersji webowej do instalacji, uruchomienia i wdrożenia w infrastrukturze CIOP-PIB (w następującym środowisku: Centos 8, Apache 2.4.37 (centos), MariaDB 10.3.27 (kodowanie danych w UTF-8 mb4), PHP 7.4.16) wraz z pakietami instalacyjnymi oraz dokumentacją w postaci kodu źródłowego i instrukcji obsługi na podstawie treści merytorycznych oraz algorytmów doboru SOUO dostarczonych przez Zamawiającego.
Etap 2 - weryfikacja techniczna oraz użytkowa aplikacji i opracowanie materiałów multimedialnych do promocji aplikacji, w tym prezentacji dla przyszłych użytkowników oraz wdrożenie rozwiązania poprzez przekazanie Zamawiającemu: (i) opisu technicznego wybranego rozwiązania, w tym dokładnych wersji programów, (ii) kodu źródłowego - kompletnego wraz z użytymi bibliotekami, (iii) dokumentacji kodu, (iv) instrukcji kompilacji, (v) skompilowanej aplikacji, gotowej do instalacji, (vi) opisów i grafik koniecznych do sklepów App Store i Google Play, (vii) umieszczenie bezpłatnej aplikacji na koncie CIOP-PIB w marketach Apple App Store oraz Google Play.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72212700-6 - Usługi opracowywania oprogramowania użytkowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45510,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73677,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45510,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DevMouse" Krzysztof Graman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365608948
7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 24/2
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45510,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa mięsa drobiowego do Kampusu Mundurowego w Kaliszu
- Usługa serwisu technicznego - konserwacji i napraw systemów zabezpieczeń obiektów III Oddziału ZUS w Warszawie w latach 2025 - 2026 z podziałem na części
- Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych z przychodni lekarskich wchodzących w skład SZPZLO Warszawa-Mokotów przez okres 24 miesięcy.
- Serwis systemów bezpieczeństwa
- Przegląd techniczny i konserwacja urządzeń laboratoryjnych dla Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji
- Dostawa gazów technicznych i medycznych dla laboratoriów PIG-PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.