Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00175636/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obowiązujących na terenie Gminy Namysłów dla działek nr 593/14, 595, 39/2 i 444 położonych w Kamiennej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obowiązujących na terenie Gminy Namysłów dla działek nr 593/14, 595, 39/2 i 444 położonych w Kamiennej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d84d81b-1148-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002696/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obowiązujących na terenie Gminy Namysłów (uchwała 394)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175636/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.100.2021.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 151219,51 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9756,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień:
71410000-5 Usługi planowania przestrzennego
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obowiązujących na terenie Gminy Namysłów dla działek nr 593/14, 595, 39/2 i 444 położonych w miejscowości Kamienna (uchwała nr 394/VIII/21 RM w Namysłowie z dnia 22.04.2021 r.), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:
a) z zapisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r. poz. 741, z późn. zm.),
b) z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
(Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587),
c) z zapisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 247, z późn. zm.).
ETAPY ZAMÓWIENIA
1. Sporządzenie zbioru danych przestrzennych.
2. Sporządzenie projektu zmiany planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową – ustalenia planu oraz część graficzną – rysunek planu w skali 1:1000 wg postanowień nr 1 do umowy, wraz z rozpatrzeniem wniosków oraz sporządzeniem prognozy oddziaływania na środowisko, przedstawienie projektu Burmistrzowi.
3. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko uwzględniającej wymagania zawarte
w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.) – 3 egzemplarze.
4. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia projektu zmiany miejscowego planu uwzględniającej wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz przepisów o gospodarce nieruchomościami w odniesieniu do zasad
i do osób uprawnionych do określenia tych skutków – 3 egzemplarze.
5. Uzyskanie opinii o projekcie zmiany planu komisji urbanistyczno – architektonicznej
oraz naniesienie korekt z niej wynikających.
6. Uzyskanie opinii oraz uzgodnień projektu zmiany planu, z właściwymi organami, wymaganymi ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczególnymi.
7. Naniesienie korekt wynikających z opinii i uzgodnień do projektu zmiany planu, wniesionych przez organy opiniujące i uzgadniające.
8. Sporządzenie ogłoszenia o wyłożeniu projektu zmiany planu do publicznego wglądu.
9. Zamieszczenie ogłoszenia o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu
w miejscowej prasie.
10. Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie zmiany planu rozwiązaniami.
11. Wprowadzenie do projektu zmiany planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych przez osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.
12. Przekazanie gotowego projektu zmiany planu w skali 1:1000 Zamawiającemu wraz z załącznikami wymaganymi do uchwalenia projektu (rozstrzygnięcia o sposobie rozpatrzenia uwag oraz o sposobie realizacji, zapisanych w planach, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy, oraz zasadach ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych, oraz listy nieuwzględnionych uwag):
w 1 egzemplarzu w formie papierowej,
w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD.
13. Udział w sesji, na której planowane będzie uchwalenie projektu zmiany planu.
14. Przekazanie gotowej zmiany planu w skali 1:1000 Zamawiającemu (uchwała, tekst, rysunki, zbiór danych przestrzennych i inne załączniki uzupełnione o nr uchwały):
w 3 egzemplarzach w formie papierowej,
w 3 egzemplarzach w formie elektronicznej na płycie CD/DVD,
w 1 egzemplarzu (część graficzna) zalaminowanym i oprawionym, zabezpieczonym przed zniszczeniem,
w formie elektronicznej (metadane) + dane przestrzenne.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który wygra przetarg zobowiązany jest dostarczyć rozbicie cenowe na rok 2021 i 2022.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracowania Projektowo - Usługowa Maluga Bartosz Maluga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921855762
7.3.3) Ulica: Blacharska 24/9
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-206
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA PROJEKTOWO-USŁUGOWA MALUGA BARTOSZ MALUGA
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA PROJEKTOWO-USŁUGOWA MALUGA BARTOSZ MALUGA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Usługi transportowe w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Namysłów
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Przeczów
- Wymiana oświetlenia ulicznego, budowa oświetlenia, montaż brakującego oświetlenia drogowego oraz rozbudowa oświetlenia na terenie Gminy Namysłów.
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: 1) w obrębach Nowe Smarchowice oraz Smarchowice Wielkie, 2) dla Brzezinka i Krasowice, 3) w Bukowie Śląskiej i Woskowicach Małych
- Rozbudowa ul. Modrzewiowej, ul. Jodłowej i ul. Świerkowej oraz budowa ul. Jarzębinowej w Namysłowie - opracowanie dokumentacji projektowej
- Remont drogi powiatowej nr 1132 O na odcinku Zbica - Fałkowice
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla Gminy i Miasta Ujazd.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Czyżew oraz Strategii Rozwoju Gminy Czyżew na lata 2026-2036
- "Opracowanie planu ogólnego Gminy Radzyń Podlaski"
- "Wykonanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobryszyce wraz z danymi przestrzennymi i prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym"
- "Sporządzenie projektu planu ogólnego miasta i gminy Zwoleń (postępowanie 2)"
- Opracowanie projektu Strategii Rozwoju Gminy Kocierzew Płd. 2024-2030, projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Kocierzew Płd. oraz sporządzenie projektu Planu Ogólnego Gminy Kocierzew Płd. - II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.