Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00212126/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii cieplnej (ciepła) dla komunalnych budynków mieszkalnych, należących do zasobu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, wraz z jej przesłaniem do węzłów cieplnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224437144
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii cieplnej (ciepła) dla komunalnych budynków mieszkalnych, należących do zasobu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, wraz z jej przesłaniem do węzłów cieplnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7763e063-efd5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017058/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa ciepła do nieruchomości zarządzanych przez Wydział Zasobów Lokalowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212126
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 37/WZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup energii cieplnej (ciepła) dla komunalnych budynków mieszkalnych wraz z jego przesłaniem do węzłów cieplnych zlokalizowanych w budynkach przy ul. Barwnej 8, ul. Kłobuckiej 1, 3, 14, 16, 16A, 16B, 18, 18A, 18B, 18C oraz 18D.
Wymienione budynki są zaopatrywane w ciepło za pośrednictwem sześciu węzłów cieplnych znajdujących się w budynkach wymienionych poniżej. Zamówiona moc cieplna dla poszczególnych węzłów cieplnych wynosi:
1) przy ul. Barwnej 8 – 0,0631 MW, własność węzła Dzielnica Ursynów m.st. Warszawy,
2) przy ul. Kłobuckiej 1 – 0,1030 MW, własność węzła Veolia Energia Warszawa S.A.,
3) przy ul. Kłobuckiej 3 – 0,0713 MW, własność węzła Veolia Energia warszawa S.A.,
4) przy ul. Kłobuckiej 14 – 0,2723 MW, własność węzła Dzielnica Ursynów m.st. Warszawy,
5) przy ul. Kłobuckiej 16 – 0,2479 MW, własność węzła Dzielnica Ursynów m.st. Warszawy,
6) przy ul. Kłobuckiej 16B – 0,3818 MW, własność węzła Dzielnica Ursynów m.st. Warszawy.
Ogółem zamawiana moc cieplna wynosi 1,1394 MW.
Ciepło będzie dostarczane na potrzeby centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody dla budynków mieszkalnych wchodzących w skład zasobu dzielnicy Ursynów.
Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, tj. od 1 lipca 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. lub wcześniejszego wyczerpania środków finansowych określonych w umowie, z zastrzeżeniem § 10 umowy.
Prognozowane zapotrzebowanie na ciepło w poszczególnych węzłach w kolejnych miesiącach zostało przedstawione w załączniku nr 1 do umowy.
Łączne prognozowane zapotrzebowanie na energię cieplną zostało oszacowane przez Zamawiającego
w okresach:
01.07.2023 - 31.12.2023 - 3 018 GJ
01.01.2024 - 30.06.2024 - 6 042 GJ
Razem: 9 060 GJ
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby skalkulować wysokość planowanych dostaw ciepła w sposób właściwy, jednak biorąc pod uwagę, że faktyczna wysokość dostaw jest uzależniona głównie od warunków pogodowych i związanych z tym temperatur zewnętrznych, nie ma możliwości przewidzenia wszelkich możliwych przypadków i warunków atmosferycznych w planowanym okresie, na który ma być zawarta umowa.
Zamawiający oświadcza, że prognozowane zużycie energii cieplej stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie w stosunku do prognoz. Faktyczne zużycie energii cieplnej uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym, że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować oferowane w postępowaniu ceny energii cieplnej. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych, jeśli
w okresie obowiązywania Umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy inną niż planowaną ilości energii cieplnej, w szczególności spowodowaną zwiększeniem lub zmniejszeniem zapotrzebowania poboru energii cieplnej z uwagi na np. nieprzewidywalne warunki atmosferyczne.
Zamawiający określa minimalną wartość zamówionego ciepła w wysokości 50% wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają niniejsza specyfikacja oraz:
a) projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ;
b) formularz cenowy - załącznik nr 1 do SWZ,
c) prognozowane zapotrzebowanie na ciepło w poszczególnych węzłach 2023-2024, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09321000-5 - Gorąca woda
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa faktyczna:W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 2 oferty:
- Oferta nr 1: złożona przez Wykonawcę Veolia Energia Warszawa S.A., z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 2, 02-566 Warszawa; z ceną oferty brutto: 1 479 742,09 zł
- Oferta nr 2: złożona przez Wykonawcę PGNIG TERMIKA S.A., z siedzibą przy ul. Modlińskiej 15, 03-216 Warszawa z ceną oferty brutto: 1 479 742,09 zł
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 959 297,76 złotych brutto. Z uwagi na fakt, że cena oferty z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może jej zwiększyć do ceny oferty najkorzystniejszej, unieważnia niniejszym przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1479742,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1479742,09 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
- Dostawa instalacja, montaż i konfiguracja systemu instalacji fotowoltaicznej wraz z przyłączem do sieci
- Realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Wymiana 4 węzłów ciepłowniczych z budową przyłącza ciepłowniczego do budynku O - projekt i realizacja [lokalizacja: Warszawa, ul. Powsińska]
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
- Przebudowa dachu Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Pruszkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby siedziby Radia Kraków S.A. w likwidacji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.