Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00069382/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
- 2024/BZP 00100753/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Borze Zajacińskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przystajń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Częstochowska 5
1.5.2.) Miejscowość: Przystajń
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-141
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gminaprzystajn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaprzystajn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminaprzystajn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Borze Zajacińskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee56a8d1-baa9-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00573299/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Borze Zajacińskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069382
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI-KR.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 326313,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej
w Borze Zajacińskim
W ramach przedmiotu zamówienia przewidziano realizację zadań:
• Adaptacja pomieszczeń na sekretariat i pokój nauczycielski poprzez:
likwidację istniejącego wejścia technicznego,
likwidację wolnostojącego zadaszenia nad wejściem technicznymi,
likwidację istniejących otworów okiennych,
budowę nowego wejścia do pomieszczenia technicznego,
budowę utwardzenia terenu,
budowę nowych schodów zewnętrznych,
wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych,
prace remontowe w obrębie elewacji budynku,
roboty budowlane związane z adaptacją pomieszczeń – wewnątrz obiektu,
wyposażenie pomieszczeń w meble oraz urządzenia sanitarne.
• Remont elewacji budynku poprzez:
naprawę miejscowych uszkodzeń tynku zewnętrznego,
remont cokołu,
malowanie elewacji,
malowanie elementów metalowych elewacji,
wymiana elementów instalacji odgromowej,
odtworzenie fragmentu opaski budynku,
• Wyposażenie pomieszczenia byłej Sali gimnastycznej w meble szatniowe dla 125 uczniów
– meble wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18mm wykończonej na krawędziach obrzeżem ABS lub PCV o grubości 2mm, tylne krawędzie i krawędzie niewidoczne wykończone obrzeżem ABS lub PCV o grubości 0,6 mm. Naroża mebli zaoblone promieniem 2mm. Wymiary pomieszczenia oraz proponowane rozwiązanie zagospodarowania szatni przedstawiono na załączonym do SWZ rysunku „Projekt szatni”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45442110-1 - Malowanie budynków
39130000-2 - Meble biurowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39121000-6 - Biurka i stoły
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364442,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 589170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364442,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane DEKOR Marek Lipiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741244117
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 35
7.3.4) Miejscowość: Przystajń
7.3.5) Kod pocztowy: 42-141
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Remontowo Budowlane DEKOR Marek Lipiński
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Remontowo Budowlane DEKOR Marek Lipiński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364442,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
więcej: Biurka i stoły »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.