Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00018345/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
- 2024/BZP 00038802/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Niedźwiada oraz jednostek organizacyjnych i instytucji kultury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Inter-Broker sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Broker ubezpieczeniowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870315750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żółkiewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 658 42 60
1.5.8.) Numer faksu: 56 658 42 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: interbroker@interbroker.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.interbroker.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://interbroker.logintrade.net/zapytania_email,153130,5b344e9d96c903b9324438b65501c163.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Niedźwiada oraz jednostek organizacyjnych i instytucji kultury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af815156-ae23-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018345
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-IB.271.105.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie majątku, osób i odpowiedzialności cywilnej Gminy Niedźwiada oraz jednostek organizacyjnych i instytucji kultury. Zakres ubezpie¬cze¬nia obejmuje:1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów i inkasentów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 112000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Niedźwiada. Zakres ubezpieczenia obejmuje:1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta – ubezpieczenie bezskładkowe),
3) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,
4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
5) ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezskładkowe, jeśli wykonawca takie posiada),
6) ubezpieczenie assistance płatne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 54000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Niedźwiada.Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) i Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82156 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110178 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82156 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261033426
7.3.3) Ulica: RAABEGO 13
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-793
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82156 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30364 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31794 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30364 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH TUW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261033426
7.3.3) Ulica: RAABEGO 13
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-793
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30364 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7220 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7220 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7220 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH TUW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261033426
7.3.3) Ulica: RAABEGO 13
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-793
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7220 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do kuchni szpitalnej
- Dostawa pojazdów wielozadaniowych typu UTV wraz z przyczepami transportowymi do jednostek PSP województwa kujawsko - pomorskiego - 5 sztuk
- Remont zabezpieczeń przeciwpożarowych (SSP) dla budynku internatu w Grudziądzu przy ul. Parkowej 18
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Popów
- Wymiana nawierzchni syntetycznej na Stadionie Miejskim w Toruniu
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego na lata 2025/2028
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Skoki
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Puławskiego, jego jednostek organizacyjnych i instytucji kultury
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY BUDZÓW
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia mienia, następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej Gminy Łapy i jej jednostek organizacyjnych w okresie 01.06.2025 r. - 31.05.2026 r.
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego na lata 2025/2028
- "Usługa przygotowania i przeprowadzenia jednodniowego, wyjazdowego posiedzenia Regionalnego Komitetu Rozwoju ES woj. maz. (Komitet) w formie wizyty studyjnej na terenie woj. mazowieckiego w PES".
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.