Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00148820/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy wędlin drobiowych, mięsa drobiowego oraz podrobów drobiowych do Aresztu Śledczego w Słupsku na rok 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Słupsku
1.3.) Oddział zamawiającego: Areszt Śledczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sądowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598483200
1.5.8.) Numer faksu: 598428608
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_slupsk@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy wędlin drobiowych, mięsa drobiowego oraz podrobów drobiowych do Aresztu Śledczego w Słupsku na rok 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e320091a-c974-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00133700/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywne dostawy wędlin drobiowych, mięsa drobiowego oraz podrobów drobiowych do Aresztu Śledczego w Słupsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148820
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.13.2023.MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210243,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Wędliny drobioweKiełbasa: polędwica drobiowa z warzywami, szynka drobiowa w galarecie, rolada faszerowana drobiem: Charakterystyka i wygląd ogólny: produkty o zawartości minimum 30% mięsa drobiowego, w których przeważającą część surowców mięsnych została rozdrobniona na cząstki o wielkości powyżej 15 mm. Wyrób w osłonce naturalnej lub sztucznej. Powierzchnia czysta, sucha, osłonka ściśle przylegająca do farszu, gładka. Struktura i konsystencja: na przekroju surowce równomiernie rozłożone, konsystencja charakterystyczna dla danego asortymentu. Barwa: charakterystyczna dla danego sortymentu. Smak i zapach: charakterystyczne dla danego asortymentu, wyczuwalny smak i zapach użytych przypraw, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, pakowane w osłonki o średnicy od 50 mm do 75 mm.
Kiełbasa: mielonka drobiowa: Charakterystyka i wygląd ogólny: produkty o zawartości minimum 50% mięsa drobiowego, w których przeważającą część surowców mięsnych została rozdrobniona na cząstki o wielkości poniżej 5mm. Wyrób w osłonce naturalnej lub sztucznej, powierzchnia czysta, sucha, osłonka ściśle przylegająca do farszu. Struktura i konsystencja: na przekroju surowce równomiernie rozłożone, dopuszcza się pojedyncze otwory powietrza średnicy do 5 mm, niedopuszczalne skupiska jednego ze składników i zacieki galarety, konsystencja soczysta. Barwa: charakterystyczna dla danego asortymentu, uzależniona od obróbki termicznej lub osłonki sztucznej. Smak i zapach: charakterystyczny dla danego asortymentu, wyczuwalny smak i zapach użytych przypraw, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Mielonka pakowana w osłonki o średnicy od 50 mm do 75 mm.
Kiełbasa: mortadela drobiowa, serdelki drobiowe: Charakterystyka i wygląd ogólny: produkty o zawartości minimum 50% mięsa drobiowego, w których przeważającą część surowców mięsnych została zhomogenizowane. Wyrób w osłonce naturalnej lub sztucznej, powierzchnia czysta, sucha, osłonka ściśle przylegająca do farszu, dopuszcza się na pojedynczych batonach nieliczne zawędzone wytryski farszu. Struktura i konsystencja: na przekroju surowce równomiernie rozłożone, dopuszcza się pojedyncze otwory powietrza średnicy do 5mm, niedopuszczalne skupiska jednego ze składników i zacieki galarety, konsystencja soczysta. Barwa: charakterystyczna dla danego asortymentu, uzależniona od obróbki termicznej lub osłonki sztucznej. Smak i zapach: charakterystyczny dla danego asortymentu, wyczuwalny smak i zapach użytych przypraw, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Kiełbasa: mortadela drobiowa w osłonkach o średnicy od 50 mm do 75 mm. Serdelki drobiowe: w osłonce naturalnej lub sztucznej o średnicy od 25 mm do 35 mm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 87728,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Mięso drobiowe oraz podroby drobioweTuszka kurczaka, mrożona (tuszki czyste, wolne od jakichkolwiek widocznych substancji obcych, zabrudzeń lub krwi. Barwa naturalna, jasnoróżowa, charakterystyczna dla tuszki kurzej, nie dopuszcza się wylewów krwawych. Zapach naturalny, charakterystyczny dla mrożonej tuszki kurzej, niedopuszczalny zapach obcy, zapach świadczący o procesach rozkładu mięsa przez drobnoustroje oraz zapach zjełczałego tłuszczu. Mrożone pojedynczo, schłodzone do temperatury nie wyższej niż -18stopni C, pakowane przed mrożeniem w worki. Dostarczane w czystych skrzynkach plastikowych lub opakowaniach kartonowych.
Skrzydła z kurczaka, mrożone, bez obcych zanieczyszczeń, pakowane przed mrożeniem w worki foliowe do 10 sztuk, schłodzone do temperatury nie wyższej niż – 18 stopni C
Dostarczane w czystych skrzynkach plastikowych lub opakowaniach kartonowych.
Bioderko z kurczaka, mrożone, ze skórą, pakowane w workach foliowych do 10 szt., bez zanieczyszczeń obcych, bez krwi, schłodzone do temperatury nie wyższej niż – 18 stopni C, pakowane przed mrożeniem w worki. Dostarczane w czystych skrzynkach plastikowych lub opakowaniach kartonowych.
Serca drobiowe z kurczaka, surowe, schłodzone do temperatury nie wyższej niż 4 stopni C,serca pozbawione pni naczyń krwionośnych, bez skrzepów krwi.
Wątroba drobiowa z kurczaka, surowa, schłodzona do temperatury nie wyższej niż 4 stopni C , w postaci podwójnych lub pojedynczych płatów, pozbawiona części niejadalnych bez pozostałości po rozlaniu woreczka żółciowego, skrzepów krwi, zazielenia. Powierzchnia mokra z naturalnym połyskiem, bez plam i przebarwień.
Żołądek drobiowy z kurczaka, surowe, schłodzone do temperatury nie wyższej niż 4 stopnie C, żołądek mięśniowy oczyszczony z treści pokarmowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 122515,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75352,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAULADROB BACHOROWSKA&BACHOROWSKI SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721787200
7.3.3) Ulica: NIEDZIAŁKOWSKIEGO 13
7.3.4) Miejscowość: ŚWIDWIN
7.3.5) Kod pocztowy: 78-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAULADROB - BACHOROWSKA&BACHOROWSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"PAULADROB - BACHOROWSKA&BACHOROWSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-01 do 2024-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87831,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAULADROBBACHOROWSKA&BACHOROWSKI SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721787200
7.3.3) Ulica: NIEDZIAŁKOWSKIEGO 13
7.3.4) Miejscowość: ŚWIDWIN
7.3.5) Kod pocztowy: 78-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAULADROB - BACHOROWSKA&BACHOROWSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"PAULADROB - BACHOROWSKA&BACHOROWSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-01 do 2024-04-30INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa stymulatorów i akcesoriów dla Pracowni Urządzeń Wszczepialnych Serca - 31/TP/2025
- Wykonanie remontu Sali wykładowej nr 24 w budynku dydaktycznym wraz z przynależnym tarasem oraz remontu schodów wejściowych w budynku przy ul. Policjantów 11, na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Zakup usług zdrowotnych - świadczenie usług psychotraumatologa
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
- Przewóz uczestników na zajęcia laboratoryjne na trasie Słupsk-Gdańsk-Słupsk w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji (...)"
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Słupsku i Oddziału Zewnętrznego w Ustce Aresztu Śledczego w Słupsku na rok 2025/2026
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Sukcesywne dostawy świeżego mięsa i wędlin na potrzeby przygotowania konferencji i szkoleń oraz działalności komercyjnej Ośrodka Badawczo-Konferencyjnego IMPAN w Będlewie.
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 w Andrychowie
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.