Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00137687/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00248995/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w m. Popłacin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY DUNINÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Rozwoju Gospodarczego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015796
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Osiedlowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Duninów
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-505
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24-26-10-236
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rrg@nowyduninow.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyduninow.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowyduninow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy wiejskiej w m. Popłacin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ed5892d-c318-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051463/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa świetlicy wiejskiej w m. Popłacin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.3.2023.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac :
- roboty ziemne
- wykonanie fundamentów oraz ścian fundamentowych
- wykonanie kompletnej posadzki wraz z warstwą termiczną
- wykonanie ścian nadziemia, belek, słupów (trzpieni), wieńca, kanałów wentylacyjnych
- wykonanie kompletnego dachu z wiązarów kratowych, pokryciem , obróbkami blacharskimi, orynnowaniem, kominków
- wykonanie kompletnej elewacji z warstwą termiczną, tynkiem oraz pozostałymi pracami
- wykonanie schodów zewnętrznych wraz z podjazdem oraz barierka i pochwytem dla niepełnosprawnych
- wykonanie opaski betonowej
- wykonanie stolarki okienne i drzwiowej z pcv
- wykonanie tynków wewnętrznych cem. - wap.
- montaż sufitu podwieszanego
- wykonanie kompletnego ogrzewania elektrycznego panelowego
- wykonanie Rozdzielni R1
- wykonanie rozdzielni RO
- wykonanie instalacji oświetleniowej
- wykonanie instalacji gniazd wtykowych i wyrównawczych
- wykonanie instalacji odgromowej
- wykonanie instalacji wodociągowej wewnętrznej
- wykonanie instalacji kanalizacyjnej wewnętrznej
- wykonanie okładzin ścian i podłóg z płytek ceramicznych
- malowanie powierzchni sufitów oraz ścian bez okładzin
W ramach realizacji prac nie będą wykonywane przyłącza wod. – kan. do budynku oraz przyłącze energetyczne WLZ do budynku (należy zamontować rurę w budynku oraz pod podjazdem osłonową dla potrzeb wykonania linii w przyszłości)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694827,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1137599,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694827,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudoowlane Andrzej Wieczorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740030384
7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE-ANDRZEJ WIECZOREK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE-ANDRZEJ WIECZOREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694827,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali sportowej w Woliborzu
- Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu
- Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe
- Adaptacja pomieszczeń na parterze pawilonów E,F,G,H na potrzeby utworzenia pracowni rezonansu magnetycznego i gabinetów diagnostycznych z dostawą i montażem wyposażenia
- Remont kuchni oraz stołówki szkolnej w budynku Szkoły Podstawowej im. K. Makuszyńskiego w Wieńcu
- Babidół - budowa świetlicy wiejskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.