Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00053117/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00071170/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-26
- 2024/BZP 00073572/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu wraz z (mobilnym) systemem monitoringu jakości powietrza („Smogobusa”)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ŁOMŻA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stary Rynek 14
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 86 215 67 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.stankiewicz@um.lomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lomza.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_lomza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu wraz z (mobilnym) systemem monitoringu jakości powietrza („Smogobusa”)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c98784f-b603-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053117
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: STM.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu specjalistycznego (oznakowanego) wraz ze specjalistycznym wyposażeniem do kontroli jakości powietrza, skażeń wody dający możliwość wykrywania / pochodzenia źródeł tychże skażeń.
2. Oferowany samochód musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany min. w 2023 roku w srebrnym kolorze nadwozia, o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony. Pojazd musi być oznakowany jako radiowóz i wyposażony w sygnalizację świetlno-dźwiękową oraz przystosowany do przewozu 3 osób.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w szczególności w załączniku nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114000-9 - Pojazdy specjalne
34144700-5 - Pojazdy użyteczności publicznej
38651600-9 - Kamery cyfrowe
38433200-1 - Sprzęt do pomiaru emisji
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 09.02.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty złożonej przez Frank-Cars Sp. z o.o. ul. Jagiellońska 147/151, 42-200 Częstochowa, jako najkorzystniejszej. Zamawiający wyznaczył nieprzekraczalny termin podpisania umowy. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie wypełnił formalności zmierzających do podpisania umowy i nie podpisał umowy, tym samym zaistniała niemożność zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Z uwagi na powyższe uznano, iż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z tym, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęła tylko jedna oferta, Zamawiający nie może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców i tym samym nie jest możliwy ponowny wybór najkorzystniejszej oferty. Mając na uwadze powyższe zasadnym jest unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 897000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 897000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
- Świadczenie usług ochrony osób, obiektów oraz mienia w Sądzie Rejonowym w Łomży
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz terenu posesji Sądu Rejonowego w Łomży
- Dostawa serwerowych dysków twardych
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Zakup samochodu dostawczego dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Swobodzie
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.