Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00168436/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa i malowanie połaci dachu z opierzeniami, rynien oraz rur spustowych na budynku pałacowym Betania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Jarogniewicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296779
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 25
1.5.2.) Miejscowość: Czempiń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-020
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: publiczne@dps.jarogniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.jarogniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip4.wokiss.pl/dps-jarogniewice/bip/zamowienia-publiczne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa i malowanie połaci dachu z opierzeniami, rynien oraz rur spustowych na budynku pałacowym Betania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-614bdac6-0be5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00127167/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont łazienek i pokoi mieszkalnych w budynku Siloam, naprawa i malowanie połaci dachu z opierzeniami, rynien oraz rur spustowych na budynku pałacowym Betania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168436/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPSJ.252.31.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest naprawa i malowanie połaci dachu z opierzeniem, rynien oraz rur spustowych na budynku pałacowym Betania,. Prace należy przeprowadzić zgodnie z przedmiarem robót, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz opisem przedmiotu zamówienia i wzorze umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261221-9 - Malowanie dachów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59281,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59281,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59281,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. WIECZOREK Dominik Wieczorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981407097
7.3.3) Ulica: Elizy Orzeszkowej 3
7.3.4) Miejscowość: Śmigiel
7.3.5) Kod pocztowy: 64-030
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UPRAWA GRZYBÓW DOMINIK WIECZOREK
jakie przetargi wygrała firma
UPRAWA GRZYBÓW DOMINIK WIECZOREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59281,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-12INNE PRZETARGI CZEMPIŃ
więcej: przetargi CZEMPIŃ »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.