Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00186984/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nadbudowa zachodniej części parterowego budynku D Szpitala o jedną kondygnację na potrzeby Oddziału AiIT Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY IM. DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kamieniec 10
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 182015351
1.5.8.) Numer faksu: +48 182015351
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital-zakopane.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-zakopane.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadbudowa zachodniej części parterowego budynku D Szpitala o jedną kondygnację na potrzeby Oddziału AiIT Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf1cba26-e0c6-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053381/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Nadbudowa zachodniej części parterowego budynku D Szpitala o jedną kondygnację na potrzeby Oddziału AiIT Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186984/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/11/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4065040,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie obiektu budowlanego, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz wykonanie robót budowlanych, jak również dokonanie wymaganych aktualnymi przepisami odbiorów przez instytucje i urzędy wraz z pozyskaniem prawomocnej decyzji o użytkowaniu obiektu, umożliwiających eksploatację zrealizowanego obiektu zgodnie z przeznaczeniem w ramach realizacji zadania inwestycyjnego w procedurze zaprojektuj i wybuduj pn.: „Nadbudowa zachodniej części parterowego budynku D Szpitala o jedną kondygnację na potrzeby Oddziału AiIT Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem”.
2. Zamierzenie budowlane obejmować będzie:
1) Prace projektowe (ETAP I):
a) wykonanie projektu budowlanego na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego;
b) wykonanie projektów wykonawczych stanowiących uzupełnienie i uszczegółowienie projektu budowlanego;
c) wykonanie Przedmiaru Robót oraz Tabeli Elementów Rozliczeniowych;
d) wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
e) przygotowanie kompletnych wniosków i uzyskanie w imieniu inwestora stosownych opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do zatwierdzenia projektu budowlanego i uzyskania pozwolenia na budowę.
2) Roboty budowlane (ETAP II):
a) dokonanie zgłoszenia, w imieniu Zamawiającego, rozpoczęcia robót budowlanych w PINB w Zakopanem;
b) wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej, w tym, w szczególności: wykonanie niezbędnych rozbiórek, obiektów, budowli, urządzeń budowlanych wraz z wywiezieniem i utylizacją materiałów pochodzących z rozbiórki, zabezpieczenie i przebudowa kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej, wycinka drzew kolidujących z inwestycją, budowa obiektu budowlanego wraz z dojazdami, doprowadzenie do należytego stanu oraz uporządkowanie terenu;
c) opracowanie dokumentacji powykonawczej, w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego, o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą opatrzoną klauzulą przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego;
d) pozyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów do sporządzenia kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu zrealizowanego na podstawie umowy;
e) sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie;
f) pełnienie nadzoru autorskiego polegającego na stwierdzaniu w trakcie realizacji inwestycji zgodności z dokumentacją projektową, uzgadnianiu możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej jak również kwalifikacji zmian wprowadzonych w trakcie realizacji projektu budowlanego oraz uczestniczeniu w radach budowy zwoływanych przez Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4. Zamawiający zastrzega, że wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia w opracowywanej dokumentacji projektowej, a następnie wykonać w ramach realizacji robót następujące dostawy:
1) Jednostki zaopatrzenia medycznego (mosty dwustanowiskowe z wiszącymi kolumnami na sali 4 łóżkowej i most jednostanowiskowy w izolatce po jednej kolumnie na pacjenta). Kolumny wiszące jednostanowiskowe przesuwne o wyposażeniu każda:
• punkty poboru gazów medycznych w systemie AGA: 4x02, 3xAir, 3xVac;
• gniazdo elektryczne 230V - 20 szt. (wszystkie gniazda rezerwowane z bezprzerwowym zasilaniem przez centralny UPS);
• gniazdo ekwipotencjalne - 2 szt.;
• gniazdo LAN - 4 szt.;
• oświetlenie nocne w spodzie konsoli - 1 szt.;
• oświetlenie miejscowe LED nie mniej jak 2200 lm, 15-24W, Ra ponad 80 temp. barwowa 4000K załączane włącznikiem na kolumnie
Dodatkowy osprzęt:
• półka - 4 szt., szuflada pod najniższą - 1 szt.;
• drążek na pompy (pod 6 pomp);
• wieszak na kroplówki - 2 szt.;
• lampka mocowana na szynie (ośw. miejscowe).
2) Wymianę bezprzerwowego zasilacza UPS o mocy 60KVA na taki sam gabarytowo lecz o mocy 120-130 KVA, z doborem i wymianą baterii akumulatorów z okablowaniem, z poprowadzeniem odrębnej WLZ na nowy O/AiIT i odrębnej WLZ na SOR na poziomie niskiego parteru Szpitala.
5. Zamawiający informuje, że wykonawca w zakresie prac projektowych wykona projekt technologii oddziału i oszacuje koszty jego wyposażenia. Natomiast w zakresie dodatkowego wyposażenia należy wykonać tylko elementy wyposażenia trwale związane z budynkiem (jak np. jednostki zaopatrzenia medycznego). Zakup wyposażenia w sprzęty i urządzenia konieczne do funkcjonowania Oddziału będzie przedmiotem odrębnego postępowania.
6. Ponadto zamawiający zastrzega, że wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia:
1) W dokumentacji projektowej zaprojektowania a następnie wykonania systemu wentylacji parterowej części budynku;
2) W technologii wykonania robót budowlanych przewidzieć zabezpieczenia parterowej części budynku przed zalaniem;
3) Zaprojektowanie technologii wykonania stropów bez konieczności stemplowania stropów na parterze i w piwnicach;
4) Zaopatrzenie budowy w materiały tylko z wykorzystaniem dźwigów lub wyciągów bez zakłócania ciągów komunikacyjnych Szpitala.
7. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45215142-4 - Roboty budowlane w zakresie oddziałów intensywnej opieki
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4240000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5825000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4240000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM Inwest Rafał Golonka Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 122748273
7.3.3) Ulica: Droga na Antałówkę 14
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GM INWEST RAFAŁ GOLONKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GM INWEST RAFAŁ GOLONKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4240000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
- Wyposażenie stacji bazowej programu Zintegrowanego Monitoringu Środowiska Przyrodniczego (ZMŚP) - PONOWIONE
- Świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu Zamawiającemu - na okres obowiązywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży biletów wstępu
- Dostawa Zestawu umożliwiającego przezskórne, przeznasadowe uzupełnienie ubytku masy kostnej trzonu kręgowego w przypadkach nowotworów i naczyniaków, Zestawu umożliwiającego przezskórne,
- dostawa samochodu typu SUV na potrzeby GOPR
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury mostowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.