eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczmiska PierwszePrzebudowa drogi gminnej nr 113423 K położonej w granicach administracyjnych wsi Zaborze, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 118, na odcinku o długości 1337 m.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 113423 K położonej w granicach administracyjnych wsi Zaborze, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 118, na odcinku o długości 1337 m.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karczmiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Centralna 17

1.5.2.) Miejscowość: Karczmiska Pierwsze

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-310

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8287026

1.5.8.) Numer faksu: 81 8287026 w. 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.karczmiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczmiska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.karczmiska.pl/#/units/845b75f6-a6dd-4c53-9a36-62999d60a6d6/procurement/preview/557c62f5-4523-431b-a6bd-4f8a2b9582c8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 113423 K położonej w granicach administracyjnych wsi Zaborze, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 118, na odcinku o długości 1337 m.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d745c33-d91c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042611/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej nr 113423 L położonej w granicach administracyjnych wsi Zaborze oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 118.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2022 w ramach operacji typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych", poddziałanie 7.2 „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”, działanie – „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173589

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.6.2023.GM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1020451,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu poprawę stanu technicznego i bezpieczeństwa w ruchu drogowym na drogach gminnych w Gminie Karczmiska.
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej, która stanowi dojazd do części zabudowy m. Zaborze oraz dojazd do pól uprawnych, sadów i kompleksu leśnego. Całość zadania jest planowana do realizacji po istniejącym śladzie drogi o nawierzchni z kruszyw kamiennych.
Zakres przebudowy dotyczy odcinka od km 0+000 do km 1+337, w tym:
• Pomiary liniowe na istniejącej drodze gminnej - 1,337 km,
• Roboty przygotowawcze
• Roboty ziemne – mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej – 183,82 m3,
• Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie (wyrównanie dolnej w-wy z KŁSM 0-31,5 mm – 919,10 m2, uzupełnienie dolnej w-wy z KŁSM 0-31,5 mm – 6884,40 m2 , górna w-wa z KŁSM 0-31 mm – 6751,00 m2),
• Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową szybkorozpadową – 4 883,40 m2,
• Roboty bitumiczne (warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 4 cm – 4 883,40 m2, warstwa ścieralna z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie frakcji 0-31,5 mm (śr. gr. 10 cm.) – 4 750,00 m2,
• Roboty wykończeniowe.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna – załącznik nr 8 do SWZ.
3. Pomocniczo został zamieszczony przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczeniu terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
5. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści Specyfikacji Warunków Zamówienia „przedmiotem zamówienia”.
6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1360), ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.) oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2351 ze zm.). 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części z uwagi na jednorodność przedmiotu zamówienia. Jednocześnie wskazuje, że zakres robót jest zbyt mały, aby dzielić zamówienie na krótsze odcinki w celu wykonania tego samego zakresu przez kilku różnych wykonawców. Podział taki byłby nieekonomiczny i powodowałby trudności organizacyjne w trackie prowadzenia robót.
10. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne objęte przedmiotem zamówienia w tym:
• operatorów sprzętu budowlanego,
• kierowców ciężarówek,
• robotników budowlanych,
jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców i dalszych podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót będzie zobowiązany złożyć na piśmie oświadczenie o zatrudnieniu odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę, dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej. Wraz z oświadczeniem Wykonawca składa na piśmie wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, które będą realizowały zamówienie. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadamiać Zamawiającego na piśmie o każdej zmianie dotyczącej danych z tego wykazu.
11. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ zakresu czynności, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców i wartości lub procentowego udziału czynności realizowanych przez danego Podwykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1020451,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1293149,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1020451,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatne Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe ROLBUD i Kopalnia Piasku Roman Madejek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7170007737

7.3.4) Miejscowość: Godów 1

7.3.5) Kod pocztowy: 24-350

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1020451,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.