Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00225596/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
- 2021/BZP 00312091/01 - Wynik z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa artykułów żywieniowych do Szkoły Podstawowej im Janusza Korczaka w Józefosławiu ul. Kameralna 11
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.4.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234087
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00225596/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki , o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie zapisów Część II pkt 2 niniejszej SWZ w zakresie podstaw wykluczenia
2) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów
( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
d) zdolności technicznej lub zawodowej
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca winien przedstawić z okresu ostatnich 3 lat na:
Część 1 - Dostawa artykułów spożywczych , nabiału i pieczywa o wartości jednostkowej dostawy (umowy) w kwocie 80.000 zł brutto.
Część 2 - Dostawa art. z mięsa i jego przetworów o wartości jednostkowej dostawy ( umowy) w kwocie 150.000,00 zł brutto.
Część 3 - Dostawa warzyw, owoców i przetworów warzywno-owocowych o wartości jednostkowej dostawy (umowy) w kwocie 150.000,00 zł brutto.
Część 4 - Dostawa mrożonych warzyw, owoców i ryb o wartości jednostkowej dostawy ( umowy) w kwocie 80.000 zł brutto.
Część 5 - Dostawa wyrobów garmażeryjnych o wartości jednostkowej dostawy ( umowy) w kwocie 80.000 zł brutto.
Cześć 6 - Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych o wartości jednostkowej dostawy ( umowy) w kwocie 90.000 zł brutto.
zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 do SWZ
Powyższe winno być przedstawione w formie wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki , o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie zapisów Część II pkt 2 niniejszej SWZ w zakresie podstaw wykluczenia
2) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów
( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
d) zdolności technicznej lub zawodowej
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca winien przedstawić z okresu ostatnich 3 lat na:
Część 1 - Dostawa artykułów spożywczych , nabiału i pieczywa o wartości jednostkowej dostawy (umowy) w kwocie 80.000 zł brutto.
Część 2 - Dostawa art. z mięsa i jego przetworów o wartości jednostkowej dostawy ( umowy) w kwocie 150.000,00 zł brutto.
Część 3 - Dostawa warzyw, owoców i przetworów warzywno-owocowych o wartości jednostkowej dostawy (umowy) w kwocie 150.000,00 zł brutto.
Część 4 - Dostawa mrożonych warzyw, owoców i ryb o wartości jednostkowej dostawy ( umowy) w kwocie 80.000 zł brutto.
Część 5 - Dostawa wyrobów garmażeryjnych o wartości jednostkowej dostawy ( umowy) w kwocie 80.000 zł brutto.
Cześć 6 - Dostawa soków i wody o wartości jednostkowej dostawy ( umowy) w kwocie 90.000 zł brutto.
zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 do SWZ
Powyższe winno być przedstawione w formie wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-19 09:00
Po zmianie:
2021-10-22 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-19 11:00
Po zmianie:
2021-10-22 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-17
Po zmianie:
2021-11-20
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Usługa w zakresie ochrony fizycznej oraz ochrony mienia na terenie obiektu znajdującego się w Piasecznie, przy ul. Jana Pawła II 55.
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Lipowej 8 w Bąkówce w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Projekt i budowa budynków komunalnych w gminie Piaseczno."
- ROZBUDOWA PARKU MIEJSKIEGO w ramach zadania "Zagospodarowanie terenu przyległego do Parku im. Książąt Mazowieckich"
- Zakup świeżych warzyw i owoców na potrzeby stołówki szkolnej w Zalesiu Górnym
- "Zakup i sukcesywną dostawę szczepionek"
- Wycena nieruchomości - usługi na potrzeby Gminy Piaseczno.
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego w Pszczelej Woli
- Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej
- Zakup świeżych warzyw i owoców na potrzeby stołówki szkolnej w Zalesiu Górnym
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 6 w Gdańsku (2).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.