Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00167148/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00178596/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci wodociągowej Susiec-Pary z modernizacją istniejącej stacji wodociągowej wraz z wykonaniem kolektora ciśnieniowego ścieków z pompowniami”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tomaszowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Susiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-672
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6654893
1.5.8.) Numer faksu: 84 6654893
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@susiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugsusiec.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sieci wodociągowej Susiec-Pary z modernizacją istniejącej stacji wodociągowej wraz z wykonaniem kolektora ciśnieniowego ścieków z pompowniami”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee0531a5-d73c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00341460/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 " Budowa sieci wodociągowej Susiec-Paary z modernizacją istniejącej stacji wodociągowej wraz z wykonaniem kolektora ciśnieniowego ścieków z pompowniami"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167148/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1360695,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa sieci wodociągowej Susiec-Pary z modernizacją istniejącej stacji wodociągowej wraz z wykonaniem kolektora ciśnieniowego ścieków z pompowniami”.
1) Wykaz dokumentów określających opis przedmiotu zamówienia w ramach dokumentacji projektowej i przedmiar robót określają – Załącznik nr 1 do SWZ
2) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca wykona podłączenie nowo budowanych zestawów podnoszenia ciśnień do systemu monitoringu i wizualizacji w technologii GPRS funkcjonującego w Gminie Susiec. W Gminie Susiec funkcjonuje system HydroNet v.6.
3) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zamontóje zestawy hydrofobowe o następujących parametrach:
a) Zestaw hydrofobowy ZH1:
- Przepływ nominalny 8,3 l/s
- Wysokość podnoszenia 190 m
- Układ pracy pomp: 2+0
b) Zestaw hydrofobowy ZH2:
- Przepływ nominalny 5 l/s
- Wysokość podnoszenia 65 m
- Moc (P2) pompy głównej 3 kW
- Układ pracy pomp: 2+0
4) Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy dla potrzeb wyceny oferty oraz do ustalenia ceny przy zamówieniach dodatkowych (jeżeli wystąpią) lub zmniejszenia zakresu robót.
5) Załączniki o których mowa w pkt 1) i pkt 2) zamawiający udostępnia na stronie internetowej, na której została udostępniona SWZ.
6) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia, w związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny.
7) Wszelkie niezbędne materiały do wykonania zamówienia zabezpiecza Wykonawca. Materiały winny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót.
8) Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz z wymogami sztuki budowlanej.
2. Wywóz, składowanie odpadów zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2013r. ,poz.21), na miejsce wskazane przez inwestora.
3. Wykonawca zobowiązany będzie również do:
a) odpowiedniego ogrodzenia, oznakowania i urządzenia terenu budowy, w tym zaplecza budowy dla potrzeb własnych,
b) zabezpieczenia terenu budowy i prowadzonych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeprowadzania w trakcie realizacji zamówienia wszelkich czynności związanych z bezpieczeństwem na terenie budowy,
c) naprawy na własny koszt wszystkich elementów które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót,
d) ponoszenia w okresie realizacji inwestycji kosztów eksploatacyjnych związanych z realizowanym przedmiotem zamówienia,
e) przekazania zamawiającemu w myśl przepisów ustawy Prawo budowlane dokumentacji budowy wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót, a także inne dokumenty jakościowe, w szczególności,
- projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach z naniesionymi zmianami dokonanymi na rysunkach i w opisach,
- dziennik budowy,
- instrukcje techniczne, atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności,
- karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń,
- protokoły z prób, sprawdzeń i pomiarów,
- protokoły odbiorów technicznych oraz inne niezbędne dokumenty.
Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub posiadać
odpowiednie tłumaczenia,
f) przeprowadzenia rozruchu urządzeń i systemów zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia,
g) komisyjnego przekazania przedmiotu umowy przy udziale zainteresowanych stron i organów, a także pokrycia kosztów z tym związanych,
h) uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi oraz w przeglądzie pogwarancyjnym,
i) wykonania wszystkich czynności, także nie przewidzianych wprost w umowie,
związanych z pełnieniem funkcji wykonawcy w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
j) prowadzenia pełnej obsługi geodezyjnej (jeżeli dotyczy),
k) Wykonawca wykona projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
l) Wykonawca powiadomi zarządcę drogi o terminie rozpoczęcia robót,
m) Wykonawca uzyska inne niezbędne pozwolenia, zgody, dokumenty potrzebne do wykonania zamówienia,
4. Wymagania i zasady związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) zostały zawarte w Projektowanych Postanowieniach Umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2p.z.p.
6. Zamawiający informuje, że nie organizuje i nie wymaga wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1699833,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1699833,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1699833,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tom-net s.c. Dariusz Koper Radosław Koper
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9212026351
7.3.3) Ulica: ul. Matuszewska 20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-876
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOM-NET S.C. DARIUSZ KOPER, RADOSŁAW KOPER
jakie przetargi wygrała firma
TOM-NET S.C. DARIUSZ KOPER, RADOSŁAW KOPER
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1699833,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUSIEC
więcej: przetargi SUSIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.