Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu teleinformatycznego klasy tempest
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000177916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Chrystiana Szucha 23
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-580
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@msz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/zamowienia
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu teleinformatycznego klasy tempest2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa4853eb-ff2d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014698/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup sprzętu teleinformatycznego klasy tempest
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152240/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, certyfikowanych urządzeń klasy tempest, w tym zestawów komputerowych, drukarek oraz skanerów, spełniających normę SDIP-27 Level A lub odpowiednio Level B, potwierdzoną bezterminowym certyfikatem wydanym przez krajową jednostkę certyfikującą, w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2019 r., poz. 742).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG.741.034.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 265983,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu teleinformatycznego klasy tempest
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Siltec Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001069838
7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 12
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Konieczność skorzystania z zamówienia dodatkowego wynika z zapotrzebowania na doposażenie w sprzęt klasy tempest użytkowników pracujących w różnych strefach ochrony elektromagnetycznej w sposób umożliwiający pracę w akredytowanym systemie Malachit. Aby spełnić wymogi urzędu akredytującego system do przetwarzania informacji niejawnych niezbędne jest wykorzystanie urządzeń posiadający certyfikaty Level A oraz Level B.
Zamawiający podejmując decyzję o skorzystaniu z możliwości udzielenia zamówienia dodatkowego, jakie aktualnie daje art. 305 pkt 1) wz. z art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, wziął pod uwagę, że ew. zmiana wykonawcy w sytuacji kiedy mamy do czynienia z rozbudową istniejących instalacji, będzie się wiązać z nabyciem sprzętu o potencjalnie innych właściwościach technicznych (inny producent urządzeń, może korzystać z innych rozwiązań technicznych), co spowoduje niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu instalacji. Do produkcji zamawianego sprzętu producent wykorzystuje własne autorskie rozwiązania gwarantujące odpowiednią klasę sprzętu spełniającą normy wymagane do zgodnego z prawem przetwarzania informacji niejawnych o najwyższych klauzulach. Oparcie się na jednym producencie gwarantuje Zamawiajacemu kompatybilność w obszarze obecnie funkcjonującej infrastruktury systemu w szczególności sieciowej zapewniając spójność wdrożonych rozwiązań.
Jakiekolwiek odstępstwa w parametrach urządzeń planowanych do zakupu względem zamówienia podstawowego, wynikają z rozwoju technologicznego, jaki nastąpił od 2019 r. do chwili obecnej, jak również zmian w infrastrukturze teleinformatycznej Zamawiającego.
Dodatkowo, należy zauważyć, że Wykonawca w ramach realizacji zamówienia podstawowego, jest zobowiązany do świadczeń gwarancyjnych. W ramach zamówienia dodatkowego obejmującego dostawy sprzętu również przewidziano świadczenia gwarancyjne. Jeden Wykonawca realizujący zarówno zamówienie podstawowe, jak i zamówienie dodatkowe, gwarantuje Zamawiającemu bezpieczeństwo od strony nierozpowszechniania informacji o systemie, w tym od strony sprzętowo-konfiguracyjnej. Tak przyjęta polityka zakupowa zwiększa prawdopodobieństwo braku kompromitacji systemu, od strony ujawnienia ww. elementów, do których będzie miał dostęp jeden Wykonawca.
Sprzęt klasy tempest jest sprzętem niestandardowym, służącym celom bezpieczeństwa, który podlega szczególnej ochronie i nadzorowi przez krajową jednostkę certyfikującą, w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2019 r., poz. 742). Zamawiający musi posiadać ścisłą kontrolę nad całościowym procesem dostawy i obsługi urządzeń, a dostarczone urządzenia powinny nie tylko współpracować ze sobą w ramach istniejącego systemu Malachit ale również być kompatybilne z posiadanym systemem.
Jakiekolwiek możliwe odmienne rozwiązania, proponowane przez ewentualnych innych wykonawców, negatywnie wpłynęłyby nie tylko na jakość, a przede wszystkim na niezbędną ciągłość, pracy systemu lub utratę akredytacji na w/w system.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Białołęka m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w 2024 r
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.