Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00195219/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. Marszałka Piłsudskiego 12 w okresie od 01 września 2022 roku do 22 grudnia 2022 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 W ŁĘCZNEJ IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430396427
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 53
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@sp2leczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp2leczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-leczna.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. Marszałka Piłsudskiego 12 w okresie od 01 września 2022 roku do 22 grudnia 2022 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d287b1c-e56e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021632/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. Marszałka Piłsudskiego 12 w okresie od 01 września 2022 roku do 22 grudnia 2022 roku”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195219/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP2.272.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Trasa I:Zofiówka – Łuszczów Kolonia – Nowogród - Osiedle Kol. Trębaczów - Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 - Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego12.
Dowóz na 7.30
Długość trasy około 24 km, około 48 uczniów.
Odwóz:
• jeden pojazd o godz. 13.10
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 - Szkoła Podstawowa nr 2
ul. M. Piłsudskiego12- Osiedle Kol. Trębaczów - Nowogród – Łuszczów Kolonia – Zofiówka.
Długość trasy około 24 km, około 35 uczniów;
• drugi pojazd: o godz. 15.00
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego 12 - Osiedle Kol. Trębaczów – Nowogród – Łuszczów Kolonia – Zofiówka.
Długość trasy około 24 km, około 12 uczniów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 604,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Trasa II:Podzamcze - Stara Wieś-Kolonia – Stasin - Stara Wieś– Szkoła Podstawowa nr 2
ul. Szkolna 53.
Dowóz na 7.30
Długość trasy około33 km, około 47 uczniów.
Odwóz o 13.10
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 - Stara Wieś - Stasin - Stara Wieś-Kolonia – Podzamcze.
Długość trasy około33 km, około 47 uczniów.
Odwóz o 13.50
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 - Stara Wieś - Stasin - Stara Wieś-Kolonia – Podzamcze.
Długość trasy około33 km, około 14 uczniów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 820,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III- Trasa III:Stara Wieś – Podzamcze – Stara Wieś-Kolonia – Stasin – Stara Wieś - Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego 12.
Dowóz na 7.30
Długość trasy około 33 km, około 32 uczniów.
Odwóz o 15.00
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego 12 - Stara Wieś – Stasin– Stara Wieś-Kolonia – Podzamcze - Stara Wieś.
Długość trasy około 33 km, około 15 uczniów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 536,65 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV- Trasa IV:Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego 12 – Podzamcze – Karolin – Ziółków – Witaniów.
Odwóz: o godz. 15.00
Długość trasy około 24 km, około 24 uczniów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 278,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - Trasa V:Podzamcze – Karolin – Ziółków -Witaniów – Podzamcze - Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 - Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego 12.
Dowóz na 7.30
Długość trasy około 24 km, około 78 uczniów - 2 pojazdy.
Odwóz o 13.10
- Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 - Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego 12– Podzamcze – Witaniów – Ziółków – Karolin - Podzamcze
Długość trasy około 24 km, około 68 uczniów- 2 pojazdy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 917,33 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI - Trasa VI:Podzamcze– Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 - Szkoła Podstawowa nr 2
ul. M. Piłsudskiego 12.
Dowóz na 7.30
Długość trasy około 25 km, około 54 uczniów.
Odwóz o 13.10
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 - Szkoła Podstawowa nr 2
ul. M. Piłsudskiego 12 – Podzamcze.
Długość trasy około 25 km, około 43 uczniów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 435,72 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII - Trasa VII:Rossosz - Ciechanki Łęczyńskie - Ciechanki Krzesimowskie - Piotrówek Drugi – Zakrzów – Leopoldów – Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 - Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego 12.
Dowóz na 7.30:
Długość trasy około 29 km, około 21 uczniów.
Odwóz:
• jeden pojazd o godz. 13.10
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Szkolna 53 – Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego 12 - Leopoldów – Zakrzów - Piotrówek Drugi - Ciechanki Krzesimowskie - Ciechanki Łęczyńskie - Rossosz.
Długość trasy około 29 km, około 13 uczniów.
• drugi pojazd od poniedziałku do czwartku o godz. 15.00, w piątki o godz. 14.00
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. M. Piłsudskiego 12 – Leopoldów – Zakrzów - Piotrówek Drugi - Ciechanki Krzesimowskie - Ciechanki Łęczyńskie – Rossosz.
Długość trasy około 29 km, około 3 uczniów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 631,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 652,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Górnik Transport Spółka z o.o. Bogdanka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132656020
7.3.4) Miejscowość: Bogdanka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GÓRNIK TRANSPORT SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W BOGDANCE
jakie przetargi wygrała firma
GÓRNIK TRANSPORT SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W BOGDANCE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51533,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2022-12-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 886,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 886,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 886,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Górnik Transport Spółka z o.o. Bogdanka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132656020
7.3.4) Miejscowość: Bogdanka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GÓRNIK TRANSPORT SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W BOGDANCE
jakie przetargi wygrała firma
GÓRNIK TRANSPORT SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W BOGDANCE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69997,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2022-12-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 579,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 579,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samochodowe Usługi Transportowe Wiesław Piątek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131005013
7.3.4) Miejscowość: Łęczna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45787,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2022-12-22Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samochodowe Usługi Transportowe Wiesław Piątek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131005013
7.3.4) Miejscowość: Łęczna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23739,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2022-12-22Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 990,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 990,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 990,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Górnik Transport Spółka z o.o. Bogdanka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132656020
7.3.4) Miejscowość: Bogdanka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GÓRNIK TRANSPORT SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W BOGDANCE
jakie przetargi wygrała firma
GÓRNIK TRANSPORT SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W BOGDANCE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78266,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2022-12-22Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samochodowe Usługi Transportowe Wiesław Piątek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131005013
7.3.4) Miejscowość: Łęczna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37175,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2022-12-22Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 682,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 682,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 682,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS SERWIS JAROSŁAW DECYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132645720
7.3.4) Miejscowość: Zofiówka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53884,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2022-12-22INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Utrzymanie i pielęgnacja zieleni w zespole dworsko-parkowym Podzamcze
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJĘ ODPADÓW MEDYCZNYCH DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2027L w msc. Białka polegająca na budowie chodnika - opracowanie dokumentacji projektowej
- "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy kładki na rzece Świnka w miejscowości Puchaczów, droga powiatowa Nr 1716L, kilometraż 0+334"
- Modernizacja kompleksu sportowego "ORLIK" w Łęcznej wraz z budową sprawnościowego placu zabaw
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego typu S
- usługi transportu sanitarnego
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/18/ZP/2025
- Świadczenie usługi transportowej w formie cyklicznego przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością oraz ich opiekunów faktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kazimierz Biskupi do placówek oświatowych wraz z opieką osób uprawnionych
- 12/TP/I/25 ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU MEDYCZNEGO I SANITARNEGO NA RZECZ SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.