eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ja¶wi³yZakup ci±gnika i wozu asenizacyjnego



Og³oszenie z dnia 2021-10-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup ci±gnika i wozu asenizacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JA¦WI£Y

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659349

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ja¶wi³y, 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ja¶wi³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-124

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 857168001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.jaswily.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ci±gnika i wozu asenizacyjnego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-95501579-2ce1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00234234

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003419/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Zakup wozu asenizacyjnego i ciagnika

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Podstawowe us³ugi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” poddzia³ania: Wsparcie inwestycji zwi±zanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudow± wszystkich rodzajów ma³ej infrastruktury, w tym inwestycji w energiê odnawialn± i w oszczêdzanie energii na operacje typu: Gospodarka wodno – ¶ciekowa Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://jaswily.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jaswily.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miedzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia , wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie
elektronicznej za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem:
https://jaswily.ezamawiajacy.pl w zak³adce "Korespondencja" . Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania siê wykonawcy do systemu na subdomenie Gminy Ja¶wi³y https://jaswily.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego:
podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie "zarejestruj siê" . Ofertê a tak¿e o¶wiadczenie , o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci , w formie elektronicznej tj. podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem Zaufanym lub podpisem osobistym, za po¶rednictwem Platformy.Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej zosta³y szczegó³owo okre¶lone w rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Ja¶wi³y,
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych mo¿liwy jest za po¶rednictwem email : iodo@gryfon.com.pl, tel. 575 435 897
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp.
Administrator udostêpnia dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i naruszeñ prawa w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Administrator przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp,
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz± z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. ¯±danie ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
9. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
10. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Rl.271.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 367,000 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ci±gnika rolniczego o mocy znamionowej w przedziale 115 – 130 KM oraz fabrycznie nowego wozu asenizacyjnego o pojemno¶ci 6 – 8 m3 o parametrach zgodnych z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 16700000-2 - Ci±gniki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ¶cieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu oceny ofert Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena, gwarancja

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania — zgodnie z za³±cznikiem Nr 4 do
SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

dokument potwierdzaj±cy opis oferowanego zestawu ( ci±gnik + beczka) - karty techniczne/informacyjne producenta lub inne ( np. opis konfiguracji oferowanych maszyn ), w zakresie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Opisie przedmiotu zamówienia

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

karty techniczne/informacyjne producenta lub inne ( np. opis konfiguracji oferowanych maszyn oraz Formularz opisu przedmiotu zamówienia, stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postêpowania. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych oraz w nastêpuj±cym zakresie:
a) wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiaj±cego tj. w przypadku obni¿enia warto¶ci netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy tak¿e w wypadku zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa, maj±cych wp³yw na warto¶æ dostawy objêtej Umow±;
b) dostosowania postanowieñ Umowy do zmiany przepisów prawa w przypadku wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na wykonywanie Umowy;
c) w zakresie terminów wykonania Umowy przez Wykonawcê, w przypadku opó¼nienia w wykonaniu Umowy, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy i Zamawiaj±cego
d) warunków realizacji Umowy, gdy zmiana taka jest niezbêdna do prawid³owego wykonania Umowy zgodnie z jej celem wskutek nieprzewidzianej przez Strony zmiany okoliczno¶ci;
e) danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) Strony i osób reprezentuj±cych;
f) numeru rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w Umowie;
g) poprawienia Umowy w zwi±zku z wyst±pieniem oczywistych omy³ek pisarskich lub rachunkowych;
h) zmiany postanowieñ Umowy korzystnej dla Zamawiaj±cego, a polegaj±ce w szczególno¶ci na mo¿liwo¶ci ograniczenia zakresu przedmiotowego Umowy na skutek okoliczno¶ci niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia;
i) zmiany terminu wykonania Umowy wskutek wyst±pienia okoliczno¶ci le¿±cych wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego;
j) zmiany terminu wykonania Umowy, je¿eli jest po³±czona z inn± zmian± Umowy korzystn± dla Zamawiaj±cego;
k) zmiany niektórych elementów wyposa¿enia ci±gnika na inne, spe³niaj±ce warunki okre¶lone w SWZ, o parametrach nie gorszych od elementu zastêpowanego, w przypadku, gdy okre¶lony element ci±gnika nie jest mo¿liwy do nabycia, zw³aszcza wskutek wstrzymania jego produkcji lub element proponowany przez Wykonawcê posiada lepsze w³a¶ciwo¶ci i wy¿sz± funkcjonalno¶æ
2. Zmiany okre¶lone w ust. 1 nie mog± skutkowaæ wzrostem warto¶ci wynagrodzenia Wykonawcy i nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego.
3. Wprowadzenie zmian okre¶lonych w ust. 1 na wniosek Wykonawcy wymaga uzasadnienia przez niego konieczno¶ci zmiany oraz udokumentowania okoliczno¶ci uzasadniaj±cych potrzebê zmiany Umowy
4. Zmiany umowy dokonywane na podstawie ust. 1 wymagaj± zgody obu stron.
5. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://jaswily.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.