Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00160218/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury kulturalno-turystycznej na terenie Gminy Łapsze Niżne – III postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łapsze Niżne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 20
1.5.2.) Miejscowość: Łapsze Niżne
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-442
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: (18) 2659310
1.5.8.) Numer faksu: (18) 2659315
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lapszenizne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lapszenizne.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lapsze_nizne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury kulturalno-turystycznej na terenie Gminy Łapsze Niżne – III postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f3ddd68-d508-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004694/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja infrastruktury kulturalno-turystycznej na terenie Gminy Łapsze Niżne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160218/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6495121,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – „Rozbudowa i przebudowa Domu Strażaka wraz z infrastrukturą techniczną na cele centrum kulturalnokongresowe” PRZEDMIOT I ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH:Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Domu Strażaka na cele centrum kulturalnokongresowego w zabudowie zwartej z budynkiem przedszkola publicznego, dwukondygnacyjnego, częściowo podpiwniczonego o kubaturze 3 390,17m3, powierzchni użytkowej 283,21m2 wraz z infrastrukturą techniczną tj. przyłączem kanalizacji sanitarnej oraz urządzeniami budowlanymi tj. dojściami, dojazdami. Teren Inwestycji obejmuje działki ewid. nr
99/1, 101, 100/4, 102/2, 4068/42.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262700-8 - Przebudowa budynków
45262800-9 - Rozbudowa budynków
4.5.5.) Wartość części: 4099000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – „Remont konserwatorski budynku czworaka wpisanego do rejestru zabytków na terenie zespołu dworskiego w Falsztynie oraz odbudowa konserwatorska budynku oficyny wpisanego do rejestru zabytków na terenie zespołu dworskiego na cele świetlicy wiejskiej z punktem informacji turystycznej oraz wystawą muzealną w Falsztynie” PRZEDMIOT I ZAKRESROBÓT BUDOWLANYCH:
a) Przedmiotem Zamówienia jest odbudowa konserwatorska budynku oficyny, wpisanego do rejestru zabytków na terenie zespołu dworskiego w Falsztynie na cele świetlicy wiejskiej z punktem informacji turystycznej oraz wystawą muzealną. Zamawiający zaplanował przeprowadzenie generalnego remontu i odbudowy budynku dawnej oficyny oraz jego adaptację do nowej funkcji użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem części terenu, bezpośrednio przy obiekcie dawnej oficyny. Budynek dawnej oficyny oraz pozostałości parku, wchodzą w skład zespołu dworskiego w Falsztynie i są wpisane do rejestru zabytków pod nr [A-823/M]. Teren inwestycji jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Łapsze Niżne o symbolu 1.KR/UP(a), obejmującego zespół dworski o pow. 0,59 ha. Inwestycja będzie polegać na odbudowie konserwatorskiej, zniszczonego zabytkowego budynku i zagospodarowaniu otoczenia, bezpośredniego przy dawnej oficynie z wprowadzeniem funkcji społecznie potrzebnych. Zadanie ma na celu dostosowanie, zabytkowego obiektu do aktualnie obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, przepisów dotyczących wymagań sanitarno-higienicznych i wymagań ochrony przeciwpożarowej oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych, przy jednoczesnym spełnieniu wytycznych Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w zakresie ochrony
konserwatorskiej.
b) Przedmiotem Zamówienia jest remont konserwatorski budynku czworaka wpisanego do rejestru zabytków na terenie zespołu dworskiego w Falsztynie. Zamawiający zaplanował przeprowadzenie remontu dachu budynku czworaka w celu zabezpieczenia substancji zabytkowej przed negatywnymi czynnikami atmosferycznymi. Budynek czworaka wchodzi w skład zespołu dworskiego w Falsztynie i jest wpisany do rejestru zabytków województwa małopolskiego pod nr [A-823/M].
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 3890000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4099000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5457979,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4099000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Marek Głowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352023127
7.3.3) Ulica: ul. Tatrzańska 9
7.3.4) Miejscowość: Łopuszna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-432
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK GŁOWA FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
MAREK GŁOWA FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4099000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3890000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4620000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3890000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Marek Głowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352023127
7.3.3) Ulica: ul. Tatrzańska 9
7.3.4) Miejscowość: Łopuszna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-432
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK GŁOWA FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
MAREK GŁOWA FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3890000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.