Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00128466/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Firlej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Firlej
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-136
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 818575041
1.5.8.) Numer faksu: 818575081
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@firlej.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.firlej.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
firlej.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c101d04-c097-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005012/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa drogi gminnej nr 103658L w miejscowości Czerwonka Gozdów
1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 103666L w miejscowowści Nowy Antonin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128466/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BROK.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część – 1 Budowa drogi gminnej nr w miejscowości Czerwonka Gozdów.1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych budowy drogi gminnej nr 103658L w miejscowości Czerwonka Gozdów.
2) Parametry drogi: długość odcinka 781,10m, szerokość jezdni 2x2,5m, szerokości pobocza 2x0,75m, spadek poprzeczny: daszkowy 2%
Konstrukcja nawierzchni jezdni
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S 50/70 - 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 - 8 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5 niezwiązanego z dodatkiem cementu 3% - 20 cm
- warstwa mrozoodporna z gruntu stabilizowanego cementem – 15 cm
3) Zakres prac: roboty przygotowawcze, pomiarowe, wycinka zadrzewienia, wykonanie robót ziemnych, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni bitumicznej, wykonanie nawierzchni zjazdu indywidualnego, wykonanie poboczy, budowa kanału technologicznego, przebudowa istniejącego przepustu pod koroną drogi, zabezpieczenie kabla telekomunikacyjnego, wykonanie oznakowania, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, roboty wykończeniowe.
4) Realizacja robót budowlanych na podstawie decyzji Starosty Lubartowskiego z dnia 11 października 2021 roku znak AIB.6740.3.5.2021 decyzja nr 2/2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1349583,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część – 2 Przebudowa drogi gminnej nr 103666L w miejscowości Nowy Antonin.1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi gminnej nr 103666L w miejscowości Nowy Antonin.
2) Parametry drogi: długość odcinka 735,50m, szerokość jezdni 5m, szerokości pobocza 2x0,75m, spadek poprzeczny: daszkowy 2%
Konstrukcja nawierzchni jezdni
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 - 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W 50/70 - 4 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm i ciągłej krzywej uziarnienia wg PN-S-06102:1997 -15 cm
- ulepszone podłoże z mieszanki kruszywa, żużlu i piasku (po doziarnieniu) stabilizowanego cementem Rm=5,0MPa wg PN-EN 14227-1 – 15 cm
3) Zakres prac: rozbiórka słupów betonowych nieczynnej sieci telefonicznej, odhumusowanie poboczy, wycinka drzew, cięcia gałęzi w celu uzyskania wymaganej skrajni drogi, przebudowa przepustu pod koroną drogi, przygotowanie koryta pod konstrukcję na poszerzeniach, wykonanie warstwy z piasku, wykonanie stabilizacji z kruszywa, żużlu i piasku stabilizowanego cementem, wykonanie warstwy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, wykonanie zjazdów asfaltowych i z kruszywa, ustawienie oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.
4) Realizacja robót budowlanych na podstawie decyzji Starosty Lubartowskiego z dnia 15 kwietnia 2022 roku znak AIB.6740.95.2022 decyzja nr 161/2022 udzielenie pozwolenia na przebudowę drogi gminnej nr 103666L w miejscowości Nowy Antonin od km 0+000 do km 0+735,50.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 729822,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1516457,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1608270,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1516457,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBDIM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220010022
7.3.3) Ulica: Kolejowa
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie podbudowy - RAFDAN, wykonanie kanału technologicznego - ELPIE sp. z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1516457,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 998441,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1452075,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 998441,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRD Lubartów S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141627101
7.3.3) Ulica: Krańcowa
7.3.4) Miejscowość: Lubartów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 998441,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI FIRLEJ
więcej: przetargi FIRLEJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.