Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00152255/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00153614/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Szkoły Podstawowej w Czarnej Dąbrówce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNA DĄBRÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 5
1.5.2.) Miejscowość: Czarna Dąbrówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-116
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 821 26 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnadabrowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9085b9d-ca3c-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Szkoły Podstawowej w Czarnej Dąbrówce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9085b9d-ca3c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010424/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Montaż odnawialnych źródeł energii - instalacji fotowoltaicznej na obiekcie Szkoły Podsatwowej w Czarnej Dąbrówce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020, w zakresie działania: „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” w ramach Priorytetu 4 „Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej", objętego Programem Operacyjnym „Rybactwo i Morze”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 161566,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej on-grid o łącznej mocy 32,4 kWp + 7,5 kWp = 39,9, nie większej niż 40,0 kWp. Montaż paneli fotowoltaicznych należy wykonać na dachu płaskim budynku Szkoły Podstawowej w Czarnej Dąbrówce na konstrukcji wsporczej pod kątem 150 oraz na dachu skośnym sali gimnastycznej obok istniejącej instalacji fotowoltaicznej o mocy 7,5 kW. Panele mają być zorientowane w kierunku południowym, zgodnie z orientacją budynku.
2) adres inwestycji: ul. Słupska 17, 77-116 Czarna Dąbrówka na działce nr 152/9 obręb Czarna Dąbrówka,
3) zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Morskiego
i Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020, w zakresie działania: „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” w ramach Priorytetu 4 „Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej", objętego Programem Operacyjnym „Rybactwo i Morze”, z wyłączeniem projektów grantowych, o których mowa w art. 17 ust. 3 pkt. 1 ustawy o rozwoju lokalnym w ramach celu wspieranie i wykorzystanie atutów środowiska na obszarach rybackich i obszarach akwakultury, w tym operacje na rzecz łagodzenia zmiany klimatu obejmującej podejmowanie działań na rzecz ograniczenia negatywnych skutków zmian klimatycznych, tworzenie i rozwijanie instalacji odnawialnych źródeł energii w rozumieniu przepisów o odnawialnych źródłach energii,
4) zakres i rodzaj prac obejmuje wykonanie systemu instalacji fotowoltaicznej dla budynku Szkoły Podstawowej w Czarnej Dąbrówce wynikającej z dokumentacji projektowej pn.: „Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Szkoły Podstawowej w Czarnej Dąbrówce” projektowanego w celu częściowego pokrycia zapotrzebowania na energie elektryczną obiektu, wykonanego przez FOTON OZE Sp. z o. o. ul. Korfantego 4b/11 76-200 Słupsk, stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
5) projektowany system ma się składać z maksymalnie 72 szt. paneli fotowoltaicznych montowanych na konstrukcji wsporczej dachu budynku szkoły oraz Sali gimnastycznej (na dachu Sali gimnastycznej znajduje się już instalacja fotowoltaiczna składająca się 30 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy 250 W). Orientacja systemu na południe. Panele należy zlokalizować uwzględniając ustawienie najbardziej korzystne pod względem zacienienia oraz możliwości największego uzysku energetycznego.
6) zaleca się aby instalacja fotowoltaiczna produkowała energię na cele częściowego pokrycia zapotrzebowania obiektu na energię elektryczną. W instalacji nie planuje się możliwości magazynowania energii elektrycznej. Instalację należy podłączyć do głównej rozdzielni elektrycznej obiektu zgodnie ze schematem przedstawionym w projekcie.
7) dobrane w projekcie elementy instalacji stanowią rozwiązania przykładowe. Parametry tych urządzeń posłuży do kalkulacji uzysków energetycznych oraz doboru zabezpieczeń. W rzeczywistości należy zastosować elementy instalacji o równoważnych lub nie gorszych parametrach niż przyjęte w opracowaniu.
8) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem robót montażowych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi (w szczególności zaś zgodnie z właściwą Polską Normą ustanowioną przez Polski Komitet Normalizacyjny oraz normami wskazanymi w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ lub równoważnymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa, przepisami prawa (w tym przepisami techniczno–budowlanymi)), a także zgodnie z postanowieniami SWZ oraz jej załącznikami,
9) poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”,
10) Uwaga ! Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego,
11) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ
b) dokumentacja projektowa – załącznik nr 8 do SWZ
12) załączone przedmiary w dokumentacji, służą wyłącznie jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy w celu wyliczenia ceny ofertowej i ich wadliwość nie może być podstawą żądania zmiany ceny
13) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy posiadał Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej pełen zakres ryzyk związanych z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość przedmiotu umowy przez cały okres obowiązywania Umowy,
14) Warunki gwarancji udzielonej przez producenta paneli fotowoltaicznych nie powinny być gorsze niż:
a) 25 letnia gwarancja liniowa na moc, max. 3% spadek w pierwszym roku i spadek w następnych latach max 0,7%/rok przez okres 25 lat,
b) 12 lat wszelkie inne wady.
19) ponadto Zamawiający wymaga, by Wykonawca w ramach wynagrodzenia za montaż instalacji fotowoltaicznych (tj. bez dodatkowych opłat), przez okres rękojmi i gwarancji wskazany w ofercie, wykonywał: przeglądy techniczne i konserwacje wynikające z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów (minimum raz w roku); nieodpłatnie wymieniał (dostarczał) zużyte części oraz usuwał powstałe i zgłoszone w okresie gwarancji usterki. Obsługa gwarancyjna będzie pełniona w miejscu wykonania Instalacji. Koszty dojazdu obciążają Wykonawcę.
20) wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej oraz w SWZ stanowią wymagania minimalne a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.
21) ilekroć w SWZ oraz jej załącznikach przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzeń źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to przyjmuje się wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub „równoważny”. Oznacza to, że dopuszcza się zaoferowanie wyrobów nie gorszych niż opisanych tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji niniejszego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201264,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Jerzy kucharski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770556333
7.3.3) Ulica: Dworcowa 18
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI CZARNA DĄBRÓWKA
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkół Podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.: ,,Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą kostki, oporników betonowych, krawężników drogowych oraz obrzeży
więcej: przetargi CZARNA DĄBRÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.