Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00213511/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Czarnocin w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarnocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010033
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czarnocin 100
1.5.2.) Miejscowość: Czarnocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-506
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41/35-12-028
1.5.8.) Numer faksu: 41/ 35-12-029
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@czarnocin.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnocin.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.czarnocin.com.pl/przetargi.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Czarnocin w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6418af3-e7da-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234287
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077861/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Czarnocin w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213511/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.4464.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja dowozu uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Czarnocin w roku szkolnym 2022 / 2023 , które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia według tras stanowiących Załącznik Nr 1 do SWZ i harmonogramu stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ oraz zgodnie z rozkładem jazdy i dostosowanym do planu lekcji uczniów.
2 Dopuszcza się zmianę trasy w sytuacji spowodowanej przez trudne warunki atmosferyczne lub remont drogi. Zmiana trasy każdorazowo będzie ustalana przez Zamawiającego i podana do wiadomości Wykonawcy. Zmiana trasy może nastąpić również po uzyskaniu stosownej informacji od Wykonawcy.
3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczniów objętych dowozem w wyniku sytuacji nieprzewidzianych w momencie podpisania umowy np. związanych ze zmianą miejsca zamieszkania ucznia lub innych. Wykonawca nie świadczy usług w okresie odwołania zajęć w szkołach z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Za ten okres nie przysługuje mu żadne wynagrodzenie.
4. Zamawiający wymaga, aby w trakcie przewozu zapewnić uczniom i opiekunowi miejsca siedzące. Ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa przewozu uczniów, realizacja przedmiotu zamówienia musi odbywać się przy pomocy autobusów i busów o odpowiednim stanie technicznym, sprawnych i dopuszczonych do ruchu, z aktualnym badaniem technicznym, spełniających wymogi sanitarne i estetyczne, ogrzewanych.
5 .Pojazdy powinny być oznaczone, że przewożą uczniów.
6. Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie przedmiotu umowy.
8. Kierowcy zatrudnieni przez Wykonawcę powinni spełniać warunki określone w ustawie z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo Przewozowe ( T.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 8).
9. Wykonawca nie może przewozić więcej uczniów i towarzyszących im opiekunów niż liczba miejsc w samochodzie objęta ubezpieczeniem OC.
10. Dowodem zawarcia umów obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w związku z użyciem przez Wykonawcę wymienionych samochodów do przewozów uczniów /ubezpieczenie OC/ są polisy ubezpieczeniowe, które będą stanowić załącznik do umowy.
11.W przypadku uszkodzenia lub awarii pojazdu, lub zaistnienia innych okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy świadczenie usług, minimalny dopuszczalny czas podstawienia sprawnego technicznie pojazdu zastępczego w miejsce awarii wynosi 20 minut a maksymalny czas nie może przekroczyć 60 min.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów
- "Dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Żednia w 2025 roku"
- Dostawa kruszywa z kamienia łamanego na potrzeby napraw nawierzchni i budowy dróg gminnych na terenie Gminy Braniewo w latach 2025/2026
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli przez okres 12 miesięcy
- Świadczenie usług transportu drogowego na rzecz Kociewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Przewóz wychowanków Placówki Wsparcia Dziennego w roku 2025 na planowane wyjazdy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.