Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00206932/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
- 2024/BZP 00219543/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-26
- 2024/BZP 00241684/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
WDROŻENIE SYSTEMU DO OBSŁUGI OPŁAT I STOŁÓWKI ORAZ MAGAZYNU NA POTRZEBY JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W GMINIE MIASTA GDAŃSKA.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKIE CENTRUM INFORMATYCZNE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367708720
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. prof. Witolda Andruszkiewicza 5
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-601
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.7.) Numer telefonu: 58 768 82 88
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gdansk.gda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gci.gdansk.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234358
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00206932
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1) Cena – waga 60 %
- Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt., przy czym 1% tj. 1 pkt;
- Ocena punktowa dokonana zostanie według poniższego wzoru:
Najniższa cena wśród złożonych ofert
(ofert ważnych, nie podlegających odrzuceniu)
Liczba
punktów = ____________________________ x 60 pkt.
przyznanych
badanej ofercie Cena badanej oferty
2) Inne kryteria – waga 40%
- Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt., przy czym 1% tj. 1 pkt;
- Informacje na temat punktowanych parametrów technicznych wraz z ich rangą zostały podane w SWZ i dotyczą udostępnienia w ramach Etapu 2 (do końca okresu obowiązywania Umowy) bezpłatnej aplikacji mobilnej dla użytkowników, w szczególności dla uczniów, przedszkolaków, rodziców, opiekunów, Zmawiającego, opisanej szczegółowo w OPZ.
- Ocena punktowa dokonana zostanie w oparciu o wybrany przez Wykonawcę wariant realizacji przedmiotu umowy.
Po zmianie:
1) Cena – waga 60 %
- Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt., przy czym 1% tj. 1 pkt;
- Ocena punktowa dokonana zostanie według poniższego wzoru:
Najniższa cena wśród złożonych ofert
(ofert ważnych, nie podlegających odrzuceniu)
Liczba
punktów = ____________________________ x 60 pkt.
przyznanych
badanej ofercie Cena badanej oferty
2) Inne kryteria – waga 40%
- Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt., przy czym 1% tj. 1 pkt;
- Udostępnienie dodatkowych funkcjonalności w aplikacji mobilnej zgodnie z treścią OPZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Warunek zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże się realizacją co najmniej jedno zamówienie polegające na wdrożeniu systemu informatycznego do obsługi opłatami, stołówkami i magazynem („System”), które łącznie spełniało następujące wymagania:
1) System został wdrożony (zakończony odbiorem przez podmiot zamawiający) na potrzeby co najmniej 20 jednostek oświatowych, dla łącznej liczby 300 użytkowników, tj. uczniów i / lub przedszkolaków (suma uczniów i / lub przedszkolaków z tych jednostek oświatowych),
2) Wykonawca świadczył przez minimum okres 8 miesięcy usługi utrzymania wdrożonego Systemu dla minimum 10 jednostek oświatowych, o których mowa w lit. a)
3) wartość zamówienia w zakresie wdrożenia i utrzymania Systemu wynosiła minimum 100 000 zł brutto.
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, Zamawiający przeliczy te kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej NBP), obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NBP nie publikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje w/w informacje.
2. dysponuje Kluczowym personelem Wykonawcy (zgodnie z postanowieniami IPU), składającym się z:
1) Kierownik Projektu, Wymagana jedna osoba, Wymagania minimalne:
a) W okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert pełnił funkcję kierownika projektu w minimum jednym projekcie wdrożenia systemu informatycznego, zakończonym odbiorem systemu.
b) Posiada co najmniej jeden certyfikat z obszaru zarządzania projektami, np. PRINCE2, AGILE PM.
2) Analityk Wymagana jedna osoba Wymagania minimalne:
w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert pełnił funkcję analityka w minimum jednym projekcie wdrożenia systemu informatycznego dla jednostek oświatowych, zakończonym odbiorem systemu
3) Programista Wymagana jedna osoba Wymagania minimalne:
w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert pełnił funkcję programisty, w minimum jednym projekcie wdrożeniu systemu informatycznego, zakończonym odbiorem systemu.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia powyżej wymienionych funkcji
tj. jedna osoba nie może pełnić dwóch powyższych funkcji jednocześnie (np. Kierownik Projektu nie może być jednocześnie Programistą).
Po zmianie:
Warunek zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże się realizacją co najmniej jedno zamówienie polegające na wdrożeniu systemu informatycznego do obsługi opłatami, stołówkami i magazynem („System”), które łącznie spełniało następujące wymagania:
1) System został wdrożony (zakończony odbiorem przez podmiot zamawiający) na potrzeby co najmniej 20 jednostek oświatowych, dla łącznej liczby 300 użytkowników, tj. uczniów i / lub przedszkolaków (suma uczniów i / lub przedszkolaków z tych jednostek oświatowych),
2) Wykonawca świadczył przez minimum okres 8 miesięcy usługi utrzymania wdrożonego Systemu dla minimum 10 jednostek oświatowych, o których mowa w lit. a)
3) wartość zamówienia w zakresie wdrożenia i utrzymania Systemu wynosiła minimum 100 000 zł brutto.
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, Zamawiający przeliczy te kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej NBP), obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NBP nie publikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje w/w informacje.
2. dysponuje Kluczowym personelem Wykonawcy (zgodnie z postanowieniami IPU), składającym się z:
1) Kierownik Projektu, Wymagana jedna osoba, Wymagania minimalne:
a) W okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert pełnił funkcję kierownika projektu w minimum jednym projekcie wdrożenia systemu informatycznego, zakończonym odbiorem systemu.
b) Posiada co najmniej jeden certyfikat z obszaru zarządzania projektami, np. PRINCE2, AGILE PM.
2) Analityk Wymagana jedna osoba Wymagania minimalne:
w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert pełnił funkcję analityka w minimum jednym projekcie wdrożenia systemu informatycznego dla jednostek oświatowych, zakończonym odbiorem systemu
3) Programista Wymagana jedna osoba Wymagania minimalne:
w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert pełnił funkcję programisty, w minimum jednym projekcie wdrożeniu systemu informatycznego, zakończonym odbiorem systemu.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia powyżej wymienionych funkcji
tj. jedna osoba nie może pełnić dwóch powyższych funkcji jednocześnie (np. Kierownik Projektu nie może być jednocześnie Programistą).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. WYKAZ USŁUG / DOSTAW wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem DOWODÓW określających, czy te usługi / dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi / dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2. WYKAZ OSÓB stanowiących Kluczowy Personel, o którym mowa w dokumentacji postępowania.
Po zmianie:
1. WYKAZ USŁUG / DOSTAW wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem DOWODÓW określających, czy te usługi / dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi / dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2. WYKAZ OSÓB stanowiących Kluczowy Personel, o którym mowa w dokumentacji postępowania.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-08 10:00
Po zmianie:
2024-03-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-08 13:00
Po zmianie:
2024-03-13 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-06
Po zmianie:
2024-04-11
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Uczniowskiej w Gdańsku
- Zakup zestawów, roztworów, igieł do pobierania osocza metodą plazmaferezy do posiadanych separatorów według trzech zadań
- 18/TP/2025 dostawa elektrycznego wózka widłowego wykonanego w wersji przeciwwybuchowej EX2.
- DOSTAWA SŁUPKÓW WYGRODZENIOWYCH I STOJAKÓW ROWEROWYCH
- Sukcesywna dostawa faz ruchomych i rozpuszczalników do chromatografii cieczowej dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego
- Przebudowa parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Przeprowadzenie audytu oraz opracowanie dokumentacji w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Nowy Dwór Gdański"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługa asysty technicznej w zakresie oprogramowania GIS
- Zakup klastra serwerowego z macierzą, oprogramowaniem, switchy zarządzalnych oraz usługi wdrożenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.