Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00122195/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
- 2021/BZP 00129937/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do dwóch świetlic środowiskowych w Dzierążni i Dziekanowicach, dla potrzeb projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Działoszyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIAŁOSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009768
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Skalbmierska 5
1.5.2.) Miejscowość: Działoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-440
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 35 26 010
1.5.8.) Numer faksu: 41 35 26 900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dzialoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyce.eobip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do dwóch świetlic środowiskowych w Dzierążni i Dziekanowicach, dla potrzeb projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Działoszyce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91f96c48-e9ef-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007003/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia do dwóch świetlic środowiskowych w Dzierążni i Dziekanowicach, dla potrzeb projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Działoszyce”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122195/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.ZP.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131951,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Wyposażenie do PWD – świetlicy w Dzierążni: wieża/boomboxWyposażenie do PWD – świetlicy w Dziekanowicach: wieża/boombox
1. Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
2. Warunki realizacji:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do świetlic środowiskowych, mieszczących się w dwóch lokalizacjach, tj.:
- Dzierążnia 77, 28-440 Działoszyce
- Dziekanowice 68/A, 28-440 Działoszyce.
Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
1) oferowany sprzęt komputerowy i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła oraz zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek okazać dowód zakupu.
2) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
3) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych.
5) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotowego sprzętu, jego wniesienie do pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (w miejsce wskazane przez Zamawiającego), montaż, instalację uruchomienie oraz zabranie przez Dostawcę (Wykonawcę) pudełek, opakowań.
6) Wykonawca o terminie dostawy zawiadomi Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych przed dostawą. Zawiadomienie, o którym mowa w niniejszym ustępie winno zostać dokonane mailowo. Wykonawca przed przystąpieniem do dostawy musi uzyskać akceptację Zamawiającego co do wskazanego uprzednio terminu dostawy. Akceptacja Zamawiającego zostanie dokonana w formie mailowej.
7) Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-15.00 do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.5.) Wartość części: 487,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - Zakup tabletów dla 40 uczniów na warsztaty z zakresu kompetencji cyfrowych (przekazane na własność dla 40 UP z Dzierążni)Zakup tabletów dla 10 uczniów na warsztaty z zakresu kompetencji cyfrowych (przekazane na własność dla 10 UP z Dziekanowic)
1. Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
2. Warunki realizacji:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do świetlic środowiskowych, mieszczących się w dwóch lokalizacjach, tj.:
- Dzierążnia 77, 28-440 Działoszyce
- Dziekanowice 68/A, 28-440 Działoszyce.
Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
1) oferowany sprzęt komputerowy i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła oraz zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek okazać dowód zakupu.
2) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
3) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych.
5) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotowego sprzętu, jego wniesienie do pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (w miejsce wskazane przez Zamawiającego), montaż, instalację uruchomienie oraz zabranie przez Dostawcę (Wykonawcę) pudełek, opakowań.
6) Wykonawca o terminie dostawy zawiadomi Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych przed dostawą. Zawiadomienie, o którym mowa w niniejszym ustępie winno zostać dokonane mailowo. Wykonawca przed przystąpieniem do dostawy musi uzyskać akceptację Zamawiającego co do wskazanego uprzednio terminu dostawy. Akceptacja Zamawiającego zostanie dokonana w formie mailowej.
7) Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-15.00 do siedziby Zamawiającego.
Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.5.) Wartość części: 18292,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 - Wyposażenie dla PWD z Dzierążni: aparat fotograficzny (lustrzanka, aparat z wymiennym obiektywem): 1 sztuka, oraz wyposażenie PWD: rozwijanie zainteresowań i uzdolnień dzieci: koszt zakupu oprogramowania do projektowania fotografiiWyposażenie do PWD z Dziekanowic: aparat fotograficzny (lustrzanka, aparat z wymiennym obiektywem): 1 sztuka oraz zakup oprogramowania do projektowania fotografii
1. Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
2. Warunki realizacji:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do świetlic środowiskowych, mieszczących się w dwóch lokalizacjach, tj.:
- Dzierążnia 77, 28-440 Działoszyce
- Dziekanowice 68/A, 28-440 Działoszyce.
Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
1) oferowany sprzęt komputerowy i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła oraz zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek okazać dowód zakupu.
2) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
3) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych.
5) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotowego sprzętu, jego wniesienie do pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (w miejsce wskazane przez Zamawiającego), montaż, instalację uruchomienie oraz zabranie przez Dostawcę (Wykonawcę) pudełek, opakowań.
6) Wykonawca o terminie dostawy zawiadomi Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych przed dostawą. Zawiadomienie, o którym mowa w niniejszym ustępie winno zostać dokonane mailowo. Wykonawca przed przystąpieniem do dostawy musi uzyskać akceptację Zamawiającego co do wskazanego uprzednio terminu dostawy. Akceptacja Zamawiającego zostanie dokonana w formie mailowej.
7) Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-15.00 do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38651000-3 - Aparaty fotograficzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48328000-3 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów
4.5.5.) Wartość części: 1626,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 - Wyposażenie dla PWD z Dzierążni: organizacja dzieciom czasu wolnego: koszt zakupu drukarki laserowej z zestawem tonerów: 1 kpl. zawiera (drukarka + 2 x kpl. Tonerów: + laminator (1 sztuka)Wyposażenie dla PWD z Dziekanowic: koszt zakupu drukarki laserowej z zestawem tonerów 2 kpl. + laminator na folię 1 sztuka)
Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
2. Warunki realizacji:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do świetlic środowiskowych, mieszczących się w dwóch lokalizacjach, tj.:
- Dzierążnia 77, 28-440 Działoszyce
- Dziekanowice 68/A, 28-440 Działoszyce.
Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
1) oferowany sprzęt komputerowy i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła oraz zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek okazać dowód zakupu.
2) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
3) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych.
5) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotowego sprzętu, jego wniesienie do pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (w miejsce wskazane przez Zamawiającego), montaż, instalację uruchomienie oraz zabranie przez Dostawcę (Wykonawcę) pudełek, opakowań.
6) Wykonawca o terminie dostawy zawiadomi Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych przed dostawą. Zawiadomienie, o którym mowa w niniejszym ustępie winno zostać dokonane mailowo. Wykonawca przed przystąpieniem do dostawy musi uzyskać akceptację Zamawiającego co do wskazanego uprzednio terminu dostawy. Akceptacja Zamawiającego zostanie dokonana w formie mailowej.
7) Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-15.00 do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42994230-1 - Laminatory
4.5.5.) Wartość części: 5853,66 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 - Wyposażenie do PWD z Dzierążni: koszt zakupu laptopa z systemem operacyjnym, program antywirusowy, oprogramowanie office;Wyposażenie do PWD z Dziekanowic: koszt zakupu laptopa z systemem operacyjnym, program antywirusowy, oprogramowanie office
1.Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
2. Warunki realizacji:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do świetlic środowiskowych, mieszczących się w dwóch lokalizacjach, tj.:
- Dzierążnia 77, 28-440 Działoszyce
- Dziekanowice 68/A, 28-440 Działoszyce.
Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
1) oferowany sprzęt komputerowy i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła oraz zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek okazać dowód zakupu.
2) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
3) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych.
5) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotowego sprzętu, jego wniesienie do pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (w miejsce wskazane przez Zamawiającego), montaż, instalację uruchomienie oraz zabranie przez Dostawcę (Wykonawcę) pudełek, opakowań.
6) Wykonawca o terminie dostawy zawiadomi Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych przed dostawą. Zawiadomienie, o którym mowa w niniejszym ustępie winno zostać dokonane mailowo. Wykonawca przed przystąpieniem do dostawy musi uzyskać akceptację Zamawiającego co do wskazanego uprzednio terminu dostawy. Akceptacja Zamawiającego zostanie dokonana w formie mailowej.
7) Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-15.00 do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 - Wyposażenie do PWD Z Dzierążni: komputer (20 sztuk) wykorzystywany do prowadzenia zajęć z kompetencji cyfrowychWyposażenie do PWD z Dziekanowic: komputer (10 sztuk) wykorzystywany do prowadzenia zajęć z kompetencji cyfrowych
1. Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
2. Warunki realizacji:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do świetlic środowiskowych, mieszczących się w dwóch lokalizacjach, tj.:
- Dzierążnia 77, 28-440 Działoszyce
- Dziekanowice 68/A, 28-440 Działoszyce.
Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
1) oferowany sprzęt komputerowy i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła oraz zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek okazać dowód zakupu.
2) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
3) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych.
5) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotowego sprzętu, jego wniesienie do pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (w miejsce wskazane przez Zamawiającego), montaż, instalację uruchomienie oraz zabranie przez Dostawcę (Wykonawcę) pudełek, opakowań.
6) Wykonawca o terminie dostawy zawiadomi Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych przed dostawą. Zawiadomienie, o którym mowa w niniejszym ustępie winno zostać dokonane mailowo. Wykonawca przed przystąpieniem do dostawy musi uzyskać akceptację Zamawiającego co do wskazanego uprzednio terminu dostawy. Akceptacja Zamawiającego zostanie dokonana w formie mailowej.
7) Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-15.00 do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7 - Wyposażenie do PWD z Dzierążni: 1 kpl. interaktywny zawiera (tablica interaktywna z oprogramowaniem i osprzętem, montaż) + projektor)Wyposażenie do PWD z Dziekanowic: zestaw interaktywny (tablica interaktywna z oprogramowaniem i osprzętem, montaż + projektor)
1. Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
2. Warunki realizacji:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do świetlic środowiskowych, mieszczących się w dwóch lokalizacjach, tj.:
- Dzierążnia 77, 28-440 Działoszyce
- Dziekanowice 68/A, 28-440 Działoszyce.
Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
1) oferowany sprzęt komputerowy i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła oraz zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek okazać dowód zakupu.
2) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
3) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych.
5) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotowego sprzętu, jego wniesienie do pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (w miejsce wskazane przez Zamawiającego), montaż, instalację uruchomienie oraz zabranie przez Dostawcę (Wykonawcę) pudełek, opakowań.
6) Wykonawca o terminie dostawy zawiadomi Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych przed dostawą. Zawiadomienie, o którym mowa w niniejszym ustępie winno zostać dokonane mailowo. Wykonawca przed przystąpieniem do dostawy musi uzyskać akceptację Zamawiającego co do wskazanego uprzednio terminu dostawy. Akceptacja Zamawiającego zostanie dokonana w formie mailowej.
7) Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-15.00 do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 23577,24 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8 - Wyposażenie do PWD z Dzierążni: (nagłośnienie = 2 kpl. do 2 pomieszczeń)Koszt zakupu na wyposażenie do PWD z Dziekanowic – poprawa sprawności fizycznej i organizacja czasu wolnego, zestaw nagłośnieniowy ( 1 kpl.) do prowadzenia zajęć muzycznych
1. Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
2. Warunki realizacji:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do świetlic środowiskowych, mieszczących się w dwóch lokalizacjach, tj.:
- Dzierążnia 77, 28-440 Działoszyce
- Dziekanowice 68/A, 28-440 Działoszyce.
Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
1) oferowany sprzęt komputerowy i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła oraz zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek okazać dowód zakupu.
2) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
3) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych.
5) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotowego sprzętu, jego wniesienie do pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (w miejsce wskazane przez Zamawiającego), montaż, instalację uruchomienie oraz zabranie przez Dostawcę (Wykonawcę) pudełek, opakowań.
6) Wykonawca o terminie dostawy zawiadomi Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych przed dostawą. Zawiadomienie, o którym mowa w niniejszym ustępie winno zostać dokonane mailowo. Wykonawca przed przystąpieniem do dostawy musi uzyskać akceptację Zamawiającego co do wskazanego uprzednio terminu dostawy. Akceptacja Zamawiającego zostanie dokonana w formie mailowej.
7) Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-15.00 do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 1626,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1191,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5040,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1191,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC PAWEŁ OLEKSIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751656615
7.3.4) Miejscowość: KUTNO
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1191,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32779,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC PAWEŁ OLEKSIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751656615
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Zadanie nr 3 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na Zadanie nr 3 unieważniono
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż w Zadaniu nr 4 błędnie opisano urządzenie, które w obecnej formie nie będzie spełniać oczekiwań i wymagań niezbędnych dla Zamawiającego przy eksploatacji i użytkowaniu
W związku z powyższym wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zadanie nr 4 postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 6 ustawy postępowanie na Zadanie nr 4 unieważniono.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Zadanie nr 5 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na Zadanie nr 5 unieważniono.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Zadanie nr 6 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na Zadanie nr 6 unieważniono.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż w Zadaniu nr 7 Zamawiający tworząc opis przedmiotu zamówienia, użył znaków towarowych produktów, co mogło utrudniać uczciwą konkurencję i zawęzić liczbę potencjalnych Wykonawców.
W związku z powyższym wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zadanie nr 7 postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 6 ustawy postępowanie na Zadanie nr 7 unieważniono.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2357,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2357,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2357,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC PAWEŁ OLEKSIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751656615
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2357,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI DZIAŁOSZYCE
więcej: przetargi DZIAŁOSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.