Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00092305/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
- 2022/BZP 00098728/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK w ramach infrastruktury
sieciowo-usługowej w ramach projektu „Na wszystko gotowa szkoła cyfrowa” realizowanego w Szkole Podstawowej w Brzeźniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeźnio
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 44
1.5.2.) Miejscowość: Brzeźnio
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-275
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438203026
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brzeznio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.brzeznio.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK w ramach infrastrukturysieciowo-usługowej w ramach projektu „Na wszystko gotowa szkoła cyfrowa” realizowanego w Szkole Podstawowej w Brzeźniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f089c5c0-a8f4-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004196/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK w ramach infrastruktury sieciowo-usługowej w ramach projektu „Na wszystko gotowa szkoła cyfrowa”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
zamówienie jest realizowane w ramach projektu konkursowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092305/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 179245,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Dostawa laptopów, komputerów All in one, szafy oraz rozbudowa sieci obejmująca dostawę następujących pozycji:1. Laptop z systemem operacyjnym, pakietem biurowym i programem antywirusowym – 26 szt.
Procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64-bitowych, pamięć RAM min. 16GB, rozdzielczość ekranu min. 1920 x 1080 (FullHD), przekątna ekranu min. 16,1”
2. Szafa na 26 laptopów z możliwością ładowania – 1 szt.
3. Komputer All in One z systemem operacyjnym, pakietem biurowym i programem antywirusowym – 15 szt.
Procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64-bitowych, pamięć RAM min. 16GB, rozdzielczość ekranu min. 1920 x 1080 (FullHD), przekątna ekranu min. 27”
4. Urządzenie wielofunkcyjne ( A4, A5, A6, B5, B6 ) -1 szt. - Urządzenie laserowe, kolorowe z funkcją drukowania, skanowania i kopiowania, z podajnikiem ADF.
5. Urządzenie wielofunkcyjne ( A3, A4, A5, A6, B5, B6 ) - 1 szt. - urządzenie laserowe, kolorowe z funkcją drukowania, skanowania i kopiowania, z podajnikiem ADF
SIEĆ
1. Kontroler wifi - 1 szt.
2. Patch Panel do szafy Rack 24 porty – 1 szt.
3. Switch do szafy rack 24 porty – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 161046,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Dostawa zestawów interaktywnych obejmująca dostawę, montaż i szkolenie składająca się z następujących pozycji:1. Tablica interaktywna z wbudowanym systemem operacyjnym – 1 szt.
-wbudowany system android, Przekątna obszaru roboczego min. 78, obsługiwana palcem lub dowolnym wskaźnikiem, wbudowane głośniki
2. Zestaw interaktywny (tablica interaktywna, projektor krótkoogniskowy, głośniki, pisaki, uchwyt do projektora) – 2 kpl.
Technologia pozycjonowania w podczerwieni (dotykowa), obsługiwana pisakiem, własnym palcem bądź dowolnym, innym przedmiotem, przekątna obszaru interaktywnego min. 78,
wbudowane głośniki, powierzchnia magnetyczna odporna na zarysowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652000-0 - Projektory filmowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 18198,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226942,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226942,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226942,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010819923
7.3.3) Ulica: ul. Lindleya 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226942,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20049,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20049,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20049,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Aktywnie w szkole Michał Grandyberg”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272252205
7.3.3) Ulica: Zawady 11D
7.3.4) Miejscowość: Błaszki
7.3.5) Kod pocztowy: 98-235
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20049,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI BRZEŹNIO
więcej: przetargi BRZEŹNIO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Dostawa sprzętu do segmentacji sieci LAN wraz z wdrożeniem
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.