eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-106e3360-9d86-11ee-953e-c2ea26915e21

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-106e3360-9d86-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060126/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Pielęgnacja zieleni, wycinka i nasadzenia drzew w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.131.2023.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 296919,12

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie (Część) 1:
1. wycinkę drzew, krzewów i żywopłotów,
2. wywóz ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi,
3. wycinkę powierzchniowe samosiejek
4. karczowanie i frezowanie pni po ściętych drzewach,
5. pielęgnację istniejącego drzewostanu, krzewów i żywopłotów
6. usuwanie wiatrołomów (wywrotów i złomów) lub wyłamanych konarów,
7. usuwanie odrostów korzeniowych u podstawy pnia i na pniu drzewa,
8. usuwanie pojedynczych złamanych lub wiszących gałęzi w koronie drzewa,
9. usuwanie luźno leżących gałęzi,
10. usuwanie karpiny,
11. ochronę kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem za pomocą opasek lepowych oraz grabienie i utylizacja liści,
12. ocenę stanu zdrowotnego drzew,
na terenie administrowanym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 274901,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie (Część) 2:
1. Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów
1) Gatunki drzew i krzewów oraz miejsca ich nasadzenia muszą być zgodne ze zleceniem przekazanym przez Zamawiającego do Wykonawcy;
2) Zamawiający przewiduje do nasadzeń drzewa gatunków typowych dla osiedli mieszkaniowych (np. jarząb, klon, lipa) o obwodzie pni powyżej 18 cm. W przypadku terenów objętych ochroną Konserwatora Zabytków, Zamawiający przewiduje nasadzanie roślin, takich jak platan, głóg szkarłatny, jarząb, kasztanowiec, lipa i inne drzewa ozdobne liściaste niskopienne o obwodzie pni powyżej 18 cm.
3) Sadzenie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach pogodowych, przy umiarkowanej temperaturze gleby i powietrza;
4) Przed sadzeniem należy odchwaścić teren i przygotować dół o średnicy dostosowanej do wymiarów bryły korzeniowej, zaprawionej ziemią urodzajną;
5) Posadzone drzewa należy zabezpieczyć za pomocą 3 palików i taśmy (wysokość palików powinna sięgać poniżej korony). Paliki przy drzewach powinny być solidne, wykonane z drewna okorowanego, połączone listewkami poprzecznymi na dwóch wysokościach - zgodnie z załączonym zdjęciem poglądowym stanowiącym załącznik 1 do umowy. Pień drzewa należy umocować do palików taśmami podtrzymującymi o szerokości ok. 5 cm, które będą trwałe i elastyczne, nie kaleczące pni. Paliki po ukorzenieniu się drzewa Wykonawca winien usunąć;
6) Wokół drzewa należy utworzyć misę sadzeniową o średnicy bryły korzeniowej;
7) Posadzone rośliny należy po wykonanej pracy każdorazowo podlać oraz wyściółkować;
8) W razie występowania na roślinach uszkodzonych, nadłamanych pędów należy przeprowadzić cięcia mające na celu ich usunięcie;
9) Nasadzenia drzew należy oznakować w widocznym miejscu w formie niewielkiej, zalaminowanej plakietki informacyjnej zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy. Plakietkę należy trwale zamocować w widocznym miejscu do jednego z pionowych palików.
10) Po wykonaniu nasadzeń należy uprzątnąć teren i przywrócić do stanu pierwotnego. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia terenu nie później niż w dniu zakończenia prac. Zamawiający nie dopuszcza pozostawienia przez niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy, niezakończonych prac.
11) Po wykonaniu nasadzeń należy wykonać dokumentację fotograficzną, w taki sposób aby potwierdzały ilości drzew ujętych w zleceniu. Dokumentację w formie inwentaryzacji powykonawczej należy przekazać do Zamawiającego wraz ze wskazaniem dokładnej daty co do dnia realizacji usługi do 14 dni po realizacji prac;
12) Wszelkie zmiany należy konsultować z Zamawiającym;
2. Wymagania ogólne dotyczące stosowanych materiałów
1) Materiał roślinny winien być czysty odmianowo, opatrzony etykietą określającą gatunek, prawidłowo ukształtowany, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, bez widocznych objawów chorób, szkodników i patogenów, pozbawiony ran i śladów po świeżych cięciach (rany powinny być zabliźnione), równomiernie rozkrzewiony i rozgałęziony oraz posiadać cechy typowe dla gatunku i odmiany wskazanej w zleceniu. Bryła korzeniowa nie może wykazywać oznak przesuszenia lub być niedostatecznie przerośnięta korzeniami. Pień drzewa winien być prosty, bez odrostów poniżej miejsca szczepienia, korona drzewa symetryczna, równomiernie rozgałęziona w sposób typowy dla gatunku i odmiany, w wyraźnie wykształconym pąkiem wierzchołkowym. Części nadziemne krzewów winny mieć pędy w pełni rozgałęzione, uformowane o konstrukcji charakterystycznej dla gatunku i odmiany, pąki kwiatowe i liściowe powinny być zdrowe, bez oznak zasychania;

2) Drzewa i krzewy tego samego gatunku winny być tej samej wielkości, pokroju i kształtu, zgodne z cechami charakterystycznymi dla danego gatunku i odmiany;
3) Do nasadzeń należy stosować ziemię urodzajną;
4) W czasie transportu materiał szkółkarski musi być zabezpieczony przed uszkodzeniem - korony, bryły korzeniowej, pędów oraz przed wyschnięciem i przemarzaniem. Po dostarczeniu na miejsce materiał szkółkarski musi być natychmiast sadzony.
3. Pielęgnacja zieleni po nasadzeniu
1) Wykonawca będzie przeprowadzał kontrolę stanu roślin w okresie gwarancyjnym licząc od dnia posadzenia roślin;
2) Pielęgnacja w okresie gwarancyjnym polega na bieżącym:
a) podlewaniu (zgodnie z harmonogramem, który musi wskazywać lokalizację i planowany termin podlewania nasadzeń co do dnia. Zmiany w harmonogramie spowodowane zmiennymi warunkami pogodowymi są dopuszczalne za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej lub elektronicznie),
b) odchwaszczaniu (bez użycia herbicydów),
c) nawożeniu (nawozami mineralnymi o wydłużonym działaniu z zachowaniem dawkowania zgodnie z zaleceniem producenta);
d) opryskiwanie przeciwko szkodnikom i chorobom ( w razie konieczności) po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego;
e) usuwaniu odrostów korzeniowych,
f) poprawianiu mis sadzeniowych,
g) ściółkowaniu (ściółka ze zrębek lub kory, uzupełniana na grubość około 6 cm)
h) wymianie uschniętych i uszkodzonych drzew i krzewów,
i) wymianie zniszczonych palików i wiązadeł,
j) cięciach pielęgnacyjnych, sanitarnych i formujących.
3) Wykonawca przed przystąpieniem do prac dotyczących pielęgnacji drzew i krzewów każdorazowo winien poinformować o tym fakcie Zamawiającego (pisemnie lub w formie e-mail).
4) Zamawiający nie dopuszcza pozostawienia przez niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy, niezakończonych prac ogrodniczych i porządkowych.
5) Zestawienie wykonanych zabiegów Wykonawca zobowiązany jest przekazać w formie protokołu z pielęgnacji nasadzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 230555,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18147,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30265,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20308,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DENDROLAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221109705

7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Reja 3

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-404

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296919,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena jedynej spośród złożonych ofert spełniającej warunki postępowania i niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.