eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerwonakRozbudowa systemu dróg pieszo-rowerowych w Owińskach wraz z budową kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Wartę



Ogłoszenie z dnia 2021-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa systemu dróg pieszo-rowerowych w Owińskach wraz z budową kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Wartę

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERWONAK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Źródlana 39

1.5.2.) Miejscowość: Czerwonak

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-004

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bz@czerwonak.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://czerwonak.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemu dróg pieszo-rowerowych w Owińskach wraz z budową kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Wartę

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aada8e8-d5ae-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001365/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa systemu dróg pieszo-rowerowych w Owińskach wraz z budową kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Wartę

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020 Działanie: 3.3 Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska Poddziałanie 3.3.3 Inwestycje w obszarze transportu miejskiego Nr projektu: RPWP.03.03.03-30-0006/20

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095888/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZ.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 14135985,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Rozbudowa systemu dróg pieszo-rowerowych w Owińskach wraz z budową kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Wartę.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty przygotowawcze (zgodnie z Wymaganiami Ogólnymi STWiOR, w tym w szczególności: zorganizowanie, utrzymanie i likwidacja zaplecza budowy, dróg technicznych, zapewnienia środków pływających do transportu maszyn, materiałów, opracowanie projektów technologicznych i wykonawczych, projektu tymczasowej organizacji ruchu, projektu organizacji robót);
2) roboty geodezyjne;;
3) usunięcie drzew i krzewów, wywóz lub utylizacja drewna i korzeni z wycinki;
4) fundamentowanie (roboty ziemne-wykopy, ścianki szczelne tymczasowe, ściany nasypów-pochylni, zasypki, ścianki szczelne stalowe tracone – umocnienie podpory pylona);
5) zbrojenia;
6) betony;
7) konstrukcje stalowe (pylony, tarasy, schody, podesty, belki);
8) izolacje i nawierzchnie na obiektach;
9) odwodnienie;
10) łożyska;
11) urządzenia dylatacyjne;
12) elementy zabezpieczające;
13) oświetlenie;
14) instalacja zasilająca dla oświetlenia, monitoringu i infokiosku;
15) inne roboty mostowe (warstwy filtracyjne, dreny, zabezpieczenia powierzchni, umocnienia, geodezyjne pomiary odkształceń, znaki wysokościowe, oznakowanie drogi wodnej)
16) monitoring wizyjny – dostawa i montaż;
17) infokiosk multimedialny – dostawa i montaż;
18) roboty inne;
19) uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu lub innego równoważnego dokumentu.
3. Z uwagi na ograniczony dostęp do miejsca realizacji inwestycji na lewym brzegu rzeki tj. od strony Miasta Poznań i konieczność prowadzenia robót budowlanych wyłącznie z prawego brzegu rzeki tj. od strony Gminy Czerwonak Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie.
Lokalizacja inwestycji:
Brzeg prawy rzeki Warty – dojazd od ul. Cysterek w Owińskach, dz. nr 249/17, 257/1, obręb Owińska, Gmina Czerwonak, teren bezpośrednio przylega do przystani Owińska.
Brzeg lewy rzeki Warty – dojście (brak możliwości dojazdu) duktem leśnym od ul. Piołunowej w Poznaniu, dz. 110/4, obręb Radojewo, miasto Poznań oraz dz. nr 6 obręb Biedrusko, gmina Suchy Las.
Teren inwestycji jest ogólnodostępny.
Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
W związku z powyższym na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy Zamawiający wyznacza termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do zapoznania się przez Wykonawców z informacjami koniecznymi do przygotowania oferty.
4. Ponadto Zamawiający zwraca uwagę, że:
• w granicach planowanej inwestycji występuje zieleń wysoka. Niezbędna wycinka do przeprowadzenia budowy przedmiotowej inwestycji na działce 249/11 oraz 257/1 została już zrealizowana na mocy decyzji Starosty Poznańskiego z dnia 11.01.2019r oraz decyzji Burmistrza Miasta i Gminy Murowanej Gośliny z dnia 20.05.2020r. W zakresie opracowania na działce nr 6 oraz 110/4 istnieje kilka egzemplarzy drzew niewymagających zezwolenia na wycinkę. Dla drzew znajdujących się na działce 110/4 Zamawiający posiada decyzję zezwolenia na wycinkę znak: KOS-III.6131.1.622.2020.
• zgodność warunków geotechnicznych podanych w „DOKUMENTACJI GEOLOGICZNO – INŻYNIERSKIEJ” powinna zostać potwierdzona na miejscu przez uprawnionego geologa
• w sąsiedztwie terenu budowy znajduje się pomnik przyrody – dąb Bartek, podlegający bezwzględnej ochronie. Wszelkie działania polegające na dowozie materiałów, konstrukcji oraz prac należy prowadzić z zachowaniem należytej staranności i bezpiecznego dystansu od drzewa.
• droga technologiczna służąca do transportu materiałów i sprzętów na terenie budowy powinna spełniać wymagane warunki nośności dostosowane do planowanego obciążenia. Droga technologiczna będzie wymagała umocnienia na brzegu rzeki w miejscu połączenia z platformą,
• zasięg terenu budowy zakłada ochronę projektowanej i wykonanej w sąsiedztwie inwestycji przystani wraz z zagospodarowaniem terenu. W przypadku uszkodzenia jakichkolwiek elementów przystani Wykonawca zobowiązany będzie je naprawić lub odtworzyć na własny koszt.1.dostęp do budowy jest możliwy wyłącznie z prawego brzegu Warty tzn. od strony Owińsk. Zamawiający nie dopuszcza dojazdu do placu budowy od strony placu Przemysława.
• zakłada się na czas budowy możliwość korzystania z przystani z okresowymi jej wyłączeniami, uzgodnionymi z Zamawiającym, Należy wykonać: zabezpieczenie istniejących tu drzew, demontaż kolizyjnych elementów oświetlenia (słupy i oprawy) oraz elementów monitoringu, należy zabezpieczyć, przechować oraz ponownie zamontować zdemontowane urządzenia i instalacje a także odtworzyć utwardzone ciągi komunikacyjne i zieleń.
• Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić projekt organizacji robót z Urzędem Żeglugi w Bydgoszczy oraz w Wodach Polskich RZGW w Poznaniu i przedłożyć do zatwierdzenia Inżynierowi Kontraktu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22960000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31512793,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22960000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Most Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851398301

7.3.3) Ulica: Kujawska 51A

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-862

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty elektryczne - ZWSE ENERGO-TECH SP. Z O.O., Cielimowo ul. Kasztanowa18, 62-220 Niechanowo
ścianki szczelne, kotwy gruntowe, sprężanie, dostawa i montaż want, konstrukcje stalowe, odwodnienie, łożyska, dylatacje, monitoring, posadowienie pośrednie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22960000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.