Og³oszenie z dnia 2024-03-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00243524/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-13
- 2024/BZP 00286792/01 - Wynik z dnia 2024-04-16
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE HOTELARSKICH US£UG NOCLEGOWYCH
NA TERENIE KRAKOWA DLA NARODOWEGO CENTRUM NAUKI
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Narodowe Centrum Nauki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121361537
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Twardowskiego 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-312
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 3419001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ncn.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ncn.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Wspieranie dzia³alno¶ci naukowej w zakresie badañ podstawowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE HOTELARSKICH US£UG NOCLEGOWYCH
NA TERENIE KRAKOWA DLA NARODOWEGO CENTRUM NAUKI
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-585fb895-cf08-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00234579
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00104504/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Hotelarska us³uga noclegowa na terenie Krakowa dla Ekspertów i go¶ci NCN
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.sidaspzp.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawcy z³o¿enie oferty w postêpowaniu, a tak¿e
komunikacjê z Zamawiaj±cym. Dostêp do platformy jest dla Wykonawcy bezp³atny. Podgl±d i pobieranie dokumentacji postêpowania
nie wymaga logowania. W celu komunikacji z Zamawiaj±cym i z³o¿enia oferty w postêpowaniu nale¿y za³o¿yæ konto na stronie:
https://app.sidaspzp.pl/rejestracja/wykonawcaSzczegó³owe informacje o sposobie porozumiewania siê Zamawiaj±cego z
Wykonawcami zwarte s± w Rozdziale 11 SWZ. Wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ mo¿na przekazywaæ za po¶rednictwem Platformy
SIDAS lub na adres: zamowienia.publiczne@ncn.gov.pl Adres elektroniczny Platformy: https://zamowienia.sidaspzp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie SIDAS:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 Mb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o
nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ ram min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych: Linux Kernel
4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana przegl±darka internetowa w najnowszych wersjach, np.:
Firefox, Chrome, Opera,d) w³±czona obs³uga JavaScript,e) zainstalowany program do obs³ugi formatów .pdf np. Acrobat
Reader,f) dopuszczalne formaty przes³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB to: png, jpg, jpeg,gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt,
pptx, odt, ods, odp, odf, pdf, zip, rar, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z,eml, msg,g) czas serwera jest synchronizowany z czasem
udostêpnionym przez G³ówny Urz±d Miar.2. Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy
SIDAS, która zapewnia zachowanie integralno¶ci, autentyczno¶ci, nienaruszalno¶ci danych i ich poufno¶ci w ramach wymiany i
przechowywania informacji, w tym zapewniaj±cych mo¿liwo¶æ zapoznania siê z ich tre¶ci± wy³±cznie po up³ywie terminu na ich
sk³adanie;3. Wykonawca, który zamierza z³o¿yæ ofertê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi za³o¿yæ konto
Wykonawcy na Platformie SIDAS. Rejestracji konta Wykonawcy mo¿na dokonaæ na
stronie:https://app.sidaspzp.pl/rejestracja/wykonawca Instrukcja zak³adania konta na Platformie SIDAS oraz sk³adania oferty i zasad
komunikacji znajduje siê w „Instrukcji u¿ytkownika systemu PZP 1.3 –Wykonawca” dostêpnej pod adresem: https://sidaspzp.pl/wp content/uploads/2020/07 Madkom_PZP_wykonawca_1.3.pdf4. Oferta pod rygorem niewa¿no¶ci musi byæ sporz±dzona w formie
elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: .pdf, doc,
.docx;oferta wraz z za³±cznikami musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim. Ka¿dy dokument sk³adaj±cy siê na ofertê lub z³o¿ony
wraz z ofert± sporz±dzony w jêzyku innym ni¿ polski musi byæ z³o¿ony wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.5.Oferta musi byæ
opatrzona podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcê, tj. osobê (osoby)
dzia³aj±c± w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze albo osobê (osoby)
upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy na podstawie pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie
do reprezentowania Wykonawcy.6. Tajemnica przedsiêbiorstwa - w przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postêpowaniu
przekazywane przez Wykonawcê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê
przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca w celu
utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku (odpowiednia nazwa pliku).7.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe, o¶wiadczenia, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, dokumenty, pe³nomocnictwo
okre¶lone w Rozdziale 10 SWZ sporz±dza siê w postaci elektronicznej w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów
realizuj±cych zadania publiczne, z uwzglêdnieniem rodzajów przekazywanych danych oraz przekazuje w postaci elektronicznej i
opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.8. Informacje, o¶wiadczenia lub
dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w
Rozdziale 10 SWZ (nie dotyczy oferty), przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej w formatach danych
okre¶lonych w przepisach o których mowa w pkt 7, lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy zrealizowa³ obowi±zek informacyjny w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy zrealizowa³ obowi±zek informacyjny w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DSO.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦WIADCZENIE HOTELARSKICH US£UG NOCLEGOWYCH
NA TERENIE KRAKOWA DLA NARODOWEGO CENTRUM NAUKI
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie us³ugi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê, spo¶ród ofert
z³o¿onych w postêpowaniu, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Rozdziale 19 SWZ. Za
najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów po zsumowaniu punktów uzyskanych w
kryteriach K1-K2. 2. Wszystkie obliczenia punktów bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. 3. Kryteria
oceny ofert i ich znaczenie: kryterium K1 - Cena oferty brutto - waga 80%; kryterium K2 -Warunki anulowania rezerwacji - waga 20%;
4.Zamawiaj±cy
dokona oceny ofert, przyznaj±c punkty w ramach kryterium, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% =1 punkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki anulowania rezerwacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W celu wykazania spe³nienia powy¿szego warunku Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy wykazania, ¿e dysponujeodpowiednim zasobem w postaci:
− hotelu o standardzie minimum czterogwiazdkowym (****) (kategoryzacja obiektów hotelarskich uzyskana zgodnie z
wymaganiami rozporz±dzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i
innych obiektów, w których s± ¶wiadczone us³ugi hotelarskie (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2166 z pó¼n. zm.) okre¶lonymi w
Za³±czniku nr 1 do rozporz±dzenia; zlokalizowanym w Krakowie w obszarze zaznaczonym na
mapie zamieszczonej odpowiednio w Za³±czniku 1 (w promieniu maksymalnie 4 km od siedziby Zamawiaj±cego) oraz
− który posiada co najmniej 150 pokoi jednoosobowych lub ³±cznie jednoosobowych i dwuosobowych do pojedynczego
wykorzystania, o minimalnym metra¿u 17 m2, wyposa¿one w ³azienkê z pe³nym wêz³em sanitarnym (w ³azience musi
znajdowaæ siê podstawowe wyposa¿enie do dyspozycji go¶ci, jak: rêczniki, myd³o, ¿el pod prysznic), klimatyzacjê, telefon,
czajnik elektryczny, TV, lodówkê, bezp³atny dostêp do Internetu, przystosowane do pracy biznesowej (wyposa¿one w biurko
lub stó³ do pracy, odpowiednie o¶wietlenie miejsca pracy, mo¿liwo¶æ pod³±czenia komputera osobistego bezpo¶rednio w
pokoju) oraz
− przynajmniej jedno bezpo¶rednie po³±czenie ¶rodkami komunikacji publicznej z Dworcem G³ównym PKP i przynajmniej
jedno bezpo¶rednie po³±czenie ¶rodkami komunikacji publicznej z siedzib± Narodowego Centrum Nauki (nazwa przystanku:
Rondo Grunwaldzkie) oraz przy za³o¿eniu, ¿e przystanek MPK musi byæ zlokalizowany w odleg³o¶ci drogowej nie wiêkszej
ni¿ 300 m od hotelu.
− zapewnienia mo¿liwo¶ci korzystania z parkingu dla go¶ci w odleg³o¶ci drogowej nie wiêkszej ni¿ 200 m od obiektu, w
którym bêd± ¶wiadczone us³ugi.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Sk³adane wraz z ofert±: 1. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek
dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby. (UWAGA: dotyczy sytuacji, w której
Wykonawca powo³uje siê na zasoby podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w
postêpowaniu) 2. o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego bêdzie wynika³o, które
czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy w przypadku wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu
dotycz±cych do¶wiadczenia. (UWAGA: dotyczy sytuacji gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie
zamówienia).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
OFERTA POWINNA ZAWIERAÆ:1) formularz oferty sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ; 2)opis hotelu w którym maj± byæ ¶wiadczone us³ugi wraz z informacj± o podstawie dysponowania tym zasobem, sporz±dzony
wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 7 do SWZ, 3) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz
spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ (je¿eli
dotyczy: tak¿e
o¶wiadczenia innych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz o¶wiadczenie podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby – je¿eli Wykonawca powo³uje siê na te zasoby);4) (je¿eli dotyczy) o¶wiadczenie Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia zawarty jest w Za³±czniku nr 6 do SWZ, 5) (je¿eli
dotyczy) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c
zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, 6) dokument potwierdzaj±cy umocowanie osoby
podpisuj±cej ofertê do dzia³ania w imieniu Wykonawcy – odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do
z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym,
je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³
dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów formularzu oferty; 7) (je¿eli dotyczy) pe³nomocnictwo, w przypadku
podpisania oferty przez pe³nomocnika – dotyczy to równie¿ przypadków sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych
wspólnie, czyli np. uczestników konsorcjum, wspólników spó³ki cywilnej. Pe³nomocnictwo musi zawieraæ w swojej tre¶ci
zakres umocowania oraz jednoznacznie okre¶laæ czynno¶ci do których
pe³nomocnik jest upowa¿niony.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ
do oferty.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia nie musz± posiadaæ okre¶lonej formy prawnej w celu
z³o¿enia oferty.
4. Zamawiaj±cy nie okre¶la dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagañ zwi±zanych z
realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.
5. Zapisy w SWZ oraz za³±cznikach dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunki udzia³u w postêpowaniu
okre¶lone w Rozdziale 6 ust. 1 pkt.4 lit. a) SWZ musi spe³niaæ ka¿dy z wykonawców.
7. Brak podstaw do wykluczenia musi wykazaæ ka¿dy z Wykonawców oddzielnie.
8. W przypadku wspólnego wykazywania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni
Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
9. Je¿eli w niniejszym postêpowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy
reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
10. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców kluczowych zadañ
dotycz±cych realizacji us³ugi.
11. Po z³o¿eniu oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wszelka korespondencja
bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem wyznaczonym do reprezentowania Wykonawców.
12. Ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada oddzielnie wraz z ofert± o¶wiadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zmiana istotnych postanowieñ niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty mo¿e nast±piæ za zgod± Stron wyra¿on± w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: 1)przed³u¿enia okresu na jaki Umowa zosta³a zawarta w stosunku do okresu, o którym mowa w § 3 ust. 1 w przypadku niewykorzystania maksymalnej liczby rezerwacji, o której mowa w § 1 ust. 3 w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 1, przy czym okres o jaki w takim przypadku zostanie przed³u¿ony czas trwania Umowy nie przekroczy 3 miesiêcy. 2)zmian zwi±zanych ze zmianami powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa obowi±zuj±cych w dniu zawarcia Umowy; 3)zmiany podwykonawców, w szczególno¶ci zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem postanowieñ § 8 Umowy; 4)zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug. W przypadku zmiany wysoko¶ci podatku VAT, cena jednostkowa brutto zostanie zmieniona odpowiednio do zmian wysoko¶ci podatku VAT i bêdzie obowi±zywaæ od dnia wej¶cia w ¿ycie zmienionej stawki VAT, cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian 5)zmiany rachunku bankowego, o którym mowa w § 5 ust. 4; 6)w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zawi±zanych z realizacj± zamówienia na podstawie art. 439 ustawy Pzp, na zasadach okre¶lonych w § 12. 2.W przypadku przed³u¿enia terminu realizacji Umowy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 niniejszego paragrafu, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w zakresie dotycz±cym niezrealizowanej czê¶ci przedmiotu Umowy, w przypadku, gdy w trakcie obowi±zywania Umowy dosz³o do zmiany: 1)wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2207 ze zm.);2)zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; 3)zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 46 ze zm.)- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 3.Z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych w innych postanowieniach Umowy ustala siê nastêpuj±ce zasady wprowadzania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i ust. 2:1)w przypadkach okre¶lonych w ust. 1 pkt 1 i ust. 2 Wykonawca, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni od dnia zaistnienia podstawy do zmiany, a w szczególno¶ci wej¶cia w ¿ycie nowych przepisów lub podpisania aneksu w zakresie dotycz±cym przed³u¿enia okresu trwania Umowy, mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia. W przypadku zmian dotycz±cych zmiany wynagrodzenia wraz z wnioskiem, Wykonawca bêdzie zobowi±zany pisemnie przedstawiæ Zamawiaj±cemu szczegó³ow± kalkulacjê uzasadniaj±c± wzrost kosztów, wynikaj±cy ze zmiany przepisów okre¶lonych w ust. 2. Je¿eli Wykonawca we wskazanym wy¿ej terminie nie zwróci siê do Zamawiaj±cego o zmianê wynagrodzenia, Zamawiaj±cy uzna, i¿ zmiany przepisów nie maj± wp³ywu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê; 2)Zamawiaj±cy dokona analizy wniosku w terminie nie d³u¿szym ni¿ 7 dni od dnia jego otrzymania. Zamawiaj±cy ma mo¿liwo¶æ ¿±daæ od Wykonawcy przed³o¿enia dodatkowych wyja¶nieñ i dowodów odno¶nie wniosku, w szczególno¶ci w przypadku, je¿eli uzna, ¿e przedstawiona kalkulacja nie potwierdza wzrostu kosztów wykonania zamówienia, w wysoko¶ci zaproponowanej przez Wykonawcê; 3)zmiana Umowy nast±pi po wyra¿eniu zgody przez Zamawiaj±cego na zmianê oraz po podpisaniu aneksu do umowy i mo¿e dotyczyæ wy³±cznie niezrealizowanej jeszcze czê¶ci Umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-15 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy SIDAS dostêpnej pod adresem: https://zamowienia.sidaspzp.pl, loguj±c siê na uprzednio za³o¿one konto
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-15 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-13
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie przes³anek okre¶lonych w art.7 ust. 1 specustawy sankcyjnej, zastrzega, w toku prowadzonego postêpowania, mo¿liwo¶æ samodzielnego weryfikowania
aktualno¶ci listy sankcyjnej, o której mowa w art. 2 pkt 1 ustawy sankcyjnej (dostêp pod adresem:
https://www.gov.pl/web/mswia/lista-osob-i-podmiotow-objetych-sankcjami ), czy te¿ weryfikacji ogólnodostêpnych rejestrów,
w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, Krajowego Rejestru S±dowego oraz w Centralnym
Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych (dostêp pod adresem: https://crbr.podatki.gov.pl/adcrbr/#/wyszukaj. W
uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ innych koniecznych dokumentów i o¶wiadczeñ, w szczególno¶ci
po¶wiadczonego przez Wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em wyci±gu z ksiêgi udzia³ów (art. 188 KSH) lub rejestru
akcjonariuszy (art. 328(1) KSH)
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obs³uga Archiwum Zak³adowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarz±du Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa p³ynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg ¿ó³ciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego u¿ytku
- dostawa specjalistycznego urz±dzenia do pomiaru gêsto¶ci cieczy i gazów z mo¿liwo¶ci± regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnêtrznych (AED) na wyposa¿enie radiowozów Stra¿y Miejskiej Miasta Krakowa
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi hotelarskie obejmuj±ce us³ugi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleñ i seminariów przez KCER
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie zagranicznej wizyty studyjnej do Szwecji dla uczestników projektu "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego w³±czenia spo³ecznego oraz (...).
- "Pobyt studentów i kadry dydaktycznej w o¶rodku narciarskim/stacji narciarskiej w celu realizacji zajêæ : Sporty ¶nie¿ne - narciarstwo obóz szkoleniowy 8 dni prowadzony przez WKFIB ANS NS."
- ¦wiadczenie us³ug hotelarskich na potrzebê realizacji kursów przez Krajowe Centrum Monitorowania Ratownictwa
- Us³uga kompleksowego zorganizowania 35 wycieczek dla uczniów Technikum wraz z opiekunami - w podziale na 2 zadania.
- Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeñstwa w Gminie Kocierzew Po³udniowy uwzglêdniaj±c rozwi±zania organizacyjne, kompetencyjne i techniczne w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d
wiêcej: Hotelarskie us³ugi noclegowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.