Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00180437/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa obsługa infrastruktury „Stadionu Letniego” Gdańskiego Ośrodka Sportu w latach 2021-2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI OŚRODEK SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000589228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 29
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-221
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sportgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sportgdansk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.sportgdansk.pl/publiczne-powyzej/nowe-postepowania/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa infrastruktury „Stadionu Letniego” Gdańskiego Ośrodka Sportu w latach 2021-20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2688bb94-148a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001370/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Kompleksowa obsługa infrastruktury stadionu letniego GOS w latach 2021-2023.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180437/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP1/272/15/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 448929,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa obsługa infrastruktury „Stadionu Letniego” obejmuje:
1) Etap I (do 14 dni od dnia przekazania zmontowanej zabudowy)
Demontaż, załadunek, transport oraz rozładunek zabudowy kontenerowej w miejscu jej składowania, określonego przez Wykonawcę. Protokolarne przekazanie Zamawiającemu uporządkowanego terenu w stanie zgodnym z jego przeznaczeniem.
2) Etap II (od dnia zakończenia Etapu I do 14.05.2022r.)
a) oczyszczenie i zabezpieczenie przed korozją zabudowy kontenerowej w terminie do 14 dni od dnia zakończenia Etapu I,
b) przechowanie zabudowy kontenerowej,
c) załadunek, transport do miejsca montażu (plaża w Gdańsku Brzeźnie pomiędzy wejściem nr 54 i nr 55), rozładunek oraz montaż (wraz z podłączeniem instalacji elektrycznych i wod.-kan. do wskazanych punktów przyłączeniowych) zabudowy kontenerowej (czynności należy rozpocząć od 15.04.2022 roku). Protokolarne przekazanie Zamawiającemu zmontowanej zabudowy kontenerowej.
3) Etap III (od 16.09.2022r. do 30.09.2022r.)
Demontaż, załadunek, transport oraz rozładunek zabudowy kontenerowej w miejscu jej składowania, określonego przez Wykonawcę. Protokolarne przekazanie Zamawiającemu uporządkowanego terenu w stanie zgodnym z jego przeznaczeniem.
4) Etap IV (od 01.10.2022r. do 14.05.2023r.)
a) oczyszczenie i zabezpieczenie przed korozją zabudowy kontenerowej w terminie do 30.10.2022 roku,
b) przechowanie zabudowy kontenerowej,
c) załadunek, transport do miejsca montażu (plaża w Gdańsku Brzeźnie pomiędzy wejściem nr 54 i nr 55), rozładunek oraz montaż (wraz z podłączeniem instalacji elektrycznych i wod.-kan. do wskazanych punktów przyłączeniowych) zabudowy kontenerowej (czynności należy rozpocząć od 15.04.2023 roku) Protokolarne przekazanie Zamawiającemu zmontowanej zabudowy kontenerowej.
Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usuwania wszelkich wad montażu zabudowy kontenerowej, w szczególności elementów konstrukcyjnych, w celu zapewnienia bezpiecznych warunków użytkowania zmontowanej zabudowy kontenerowej, w terminach:
1) od 15.05.2022r. do 15.09.2022r.,
2) od 15.05.2023r. 15.09.2023r.,
kiedy zmontowana zabudowa kontenerowa będzie we władaniu Zamawiającego.
W skład zabudowy kontenerowej wchodzi między innymi:
1) 18 kontenerów (605,5 cm x 243,5 cm) i 5 kontenerów (400,0 cm x 243,5 cm) modułowych wyposażonych w instalację elektryczną i wodno-kanalizacyjną,
2) materiały wielokrotnego użytku (np. schody zewnętrzne, balustrady, podpory schodów, płyty jomb, śruby, nakrętki, itp.) zgodnie z listą zamieszczoną w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Obecnie zmontowana zabudowa kontenerowa znajduje się na plaży w Gdańsku Brzeźnie pomiędzy wejściem na plażę nr 54 i nr 55.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
63110000-3 - Usługi przeładunku towarów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439999,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519060 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439999,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELGRE Michał Grzelka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842537967
7.3.3) Ulica: Czesława Miosza 54/9
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-126
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) MIBOR HDS Sp. z o.o., ul. Transportowa 6, 83-031 Rusocin – w zakresie transportu zabudowy kontenerowej Stadionu Letniego,
2) MODY-KON s.c., ul. Jeziorna 37F/12, 84-240 Rumia – w zakresie zabezpieczenia antykorozyjnego zabudowy kontenerowej Stadionu Letniego.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELGRE USŁUGI ELEKTRYCZNE MICHAŁ GRZELKA
jakie przetargi wygrała firma
ELGRE USŁUGI ELEKTRYCZNE MICHAŁ GRZELKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439999,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-15INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa samochodów osobowych na potrzeby Prokuratur Okręgu Gdańskiego
- Dworkowa 7A w Gdańsku - Termomodernizacja i remont z renowacją urządzeń budowlanych w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym, w ramach projektu p.n. "Kompleksowa termomodernizacja..."
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu klimatyzatorów w pomieszczeniach nr 334, 3C, 3K, 113C w budynku Wydziału Oceanografii i Geografii UG w Gdyni.
- Dostawa worków na odpady komunalne
- Dostawa suszonego kiełża (gammarusa) stynki i krewetki do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024 - 2025
- Dostawa urządzenia RTG do skanowania bagażu oraz bramki do wykrywania metalu dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Boczkach Chełmońskich"
- Modernizacja boiska do piłki nożnej w Korzennej poprzez montaż trybun.
- Remont pomieszczeń w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Janów Lubelski
- Remont pomieszczeń budynku A - zaplecze sportowe Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie
- Przebudowa ulicy Konopnickiej w Golubiu-Dobrzyniu o nr 110617C (0+000,00 km - 0+369,96 km) w ramach zadania pn. "Przebudowa ulicy Konopnickiej"
- Budowa zbiornika retencyjnego na SUW w Skórzewie w Aglomeracji Skórzewo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.