Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00158400/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja elewacji budynku Urzędu Miejskiego, Rynek 4, wraz z ociepleniem elewacji”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Korfantów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Korfantów
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-317
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774343820
1.5.8.) Numer faksu: 774343820
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@korfantow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korfantow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-612679cb-cee4-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja elewacji budynku Urzędu Miejskiego, Rynek 4, wraz z ociepleniem elewacji”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-612679cb-cee4-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027455/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja elewacji budynku, Urzędu Miejskiego, Rynek 4 wraz z ociepleniem elewacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKI.IV.271.2.2023.ISz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 218209,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć I zamówienia – obejmuje roboty budowalne związane z remontem elewacji północnej budynku Urzędu Miejskiego w Korfantowie, Rynek 4;.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub wszystkie części zamówienia.
• Zakres rzeczowy Części I zamówienia obejmuje, m. in.:
1) usunięcie elementów metalowych znajdujących się na elewacji,
2) demontaż istniejących okien drewnianych w poziomie poddasza elewacji północnej,
3) demontaż istniejącego oświetlenia oraz kamer, tablic, ekranu, anten itp. na elewacji północnej oraz ich zabezpieczenie a po zakończeniu na niej robót budowlanych ponowny montaż,
4) usunięcie starych skorodowanych tynków, oczyszczeniu i zabezpieczeniu ściany z osuszeniem i izolacją fragmentów zawilgoconych,
5) montaż nowej stolarki okiennej PVC zespolonej w kolorze białym w miejscu zdemontowanej stolarki drewnianej w poziomie poddasza elewacji północnej,
6) wykucie w kominie otworu wentylacyjnego oraz montaż kratki wentylacyjnej na kominie na poddaszu,
7) wykonanie narożnika elewacji północnej od strony wschodniej wraz z wyprowadzeniem ocieplenia na elewację wschodnią na ok. 1,0 m,
8) położenie tynku cienkowarstwowego zgodnie z projektowaną kolorystyką na warstwie zbrojonej siatką (tynk silikatowo-silikonowy barwiony w masie, 1,5mm wg instrukcji producenta i zgodnie z przyjętym systemem ocieplenia i kolorystyką),
9) wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy tytanowo – cynkowej (przewidziano wymianę wszystkich istniejących obróbek na nowe, wykonanych z blachy tytanowo – cynkowej o grubości min. 0,7 mm,
10) wymianę rur spustowych i na rury z blachy tytanowo – cynkowej. Zastosować rury spustowe o średnicy 10 cm wykonane z blachy tytanowo – cynkowej,
11) wymiana rynny na rynnę z blachy tytanowo – cynkowej. Zastosować rynnę o średnicy 15 cm wykonaną z blachy tytanowo – cynkowej,
12) montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej,
13) montaż nowej kratki wentylacyjnej (metalowej),
14) usunięcie niewykorzystywanych elementów metalowych i przewodów instalacyjnych,
15) odtworzenie detali historycznych, jak opaski okienne, gzymsy, fartuchy podokienne, pas stanowiący szyld z napisem pod gzymsem wieńczącym parter,
16) wykonanie napisu z liter metalowych mosiądzowanych przestrzennych, wys. 65 cm, w kolorze czarnym, czcionka Myriad Pro (rodzaj czcionki ostatecznie do zatwierdzenia przez Zamawiającego przed zamówieniem liter), mocowany do elewacji na pręty dystansowe,
17) nad oknami parteru na całej długości elewacji wykonanie bruzdy szerokości 12 cm o głębokości jak opaski okienne,
18) przebudowa istniejącego gzymsu drewnianego,
19) istniejące osiatkowania okien piwnicznych elewacji północnej do demontażu; w ościeżach okien piwnic montaż nowych krat z prętów stalowych 20x20 mm,
20) docieplenie ścian przedsionka wejściowego styropianem gr. 16 cm, zgodnie z kolorystyką (tynk barwiony w masie),
21) wymiana zwodów pionowych instalacji odgromowej z podłączeniem do istniejącego uziomu (wkucie),
22) odłączenie istniejącej instalacji odgromowej nieruchomości przyległej, Rynek 3, która jest podłączona do instalacji Zamawiającego,
23) demontaż istniejącej poręczy i wymiana na nową (lewa strona 5 m, prawa strona 4,5 m).
Szczegółowe zakresy dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1) Dokumentacji projektowej,
2) Przedmiarach robót,
3) STWIOR,
4) Wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
4.5.5.) Wartość części: 158583,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć II – obejmuje roboty budowalne związane z ociepleniem elewacji wschodniej budynku Urzędu Miejskiego w Korfantowie, Rynek 4.• Zakres rzeczowy Części II zamówienia obejmuje, m. in.:
1) usunięcie elementów metalowych znajdujących się na elewacji,
2) usunięcie starych skorodowanych tynków, oczyszczeniu i zabezpieczeniu ściany z osuszeniem i izolacją fragmentów zawilgoconych,
3) wykonanie ocieplenia ze styropianu EPS 70 o gr. 16 cm z cienkowarstwową wyprawą tynkarską (tynk silikatowo-silikonowy barwiony w masie, 1,5mm wg instrukcji producenta i zgodnie z przyjętym systemem ocieplenia i kolorystyką), zastosować kotwy metalowe,
4) wykonanie narożnika elewacji wschodniej od strony południowej wraz z wyprowadzeniem ocieplenia na elewację południową na ok. 1,0 m,
5) demontaż części istniejącego ogrodzenia od strony elewacji wschodniej a po zakończeniu robót odtworzenie,
6) wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy tytanowo – cynkowej (przewidziano wymianę wszystkich istniejących obróbek dachowych na nowe, wykonanych z blachy tytanowo – cynkowej o grubości min. 0,7 mm,
7) usunięcie niewykorzystywanych elementów metalowych i przewodów instalacyjnych,
8) przełożenie zwodów pionowych instalacji odgromowej nieruchomości przyległej, tj. dz. nr 512/1 z elewacji wschodniej na budynek sąsiedni (Rynek 3),
9) skrócenie rynny nieruchomości przyległej, tj. dz. nr 512/1 (Rynek 3),
10) przewiduje się prowadzenie robót na elewacji wschodniej budynku z ograniczeniem korzystania z dachu budynku przyległego, m.in. z rusztowań i innych z zabezpieczeniem poszycia dachowego przed uszkodzeniem. Szczegółowe rozwiązania w zakresie prowadzenia robót na wschodniej elewacji budynku głównego Urzędu Miejskiego w Korfantowie, w tym: zabezpieczenie istniejących obiektów i budynków, terminy realizacji, będą wymagały uzgodnienia z właścicielami nieruchomości przyległej, tj. dz. nr 512/1 oraz pisemnej ich akceptacji, o które wystąpi WYKONAWCA przed przystąpieniem do prac. Materiały dostarczane bez konieczności korzystania z klatki schodowej nieruchomości przyległej, tj. dz. nr 512/1.
Wszystkie demontowane elementy należy złożyć w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Szczegółowe zakresy dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1) Dokumentacji projektowej,
2) Przedmiarach robót,
3) STWIOR,
4) Wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
4.5.5.) Wartość części: 59625,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186012,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206422,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186012,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Wiktor Staliś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 753-13-34-393
7.3.4) Miejscowość: Nadziejów 32
7.3.5) Kod pocztowy: 48-364
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE "ATRA U" JADWIGA FLEK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE "ATRA U" JADWIGA FLEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186012,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2. Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dot. części II zamówienia, w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 10:00, dnia 14.04.2023 r. wpłynęły 4 oferty. Najniższa wartość cenowa w złożonych ofertach wynosiła 75 132,53 zł.
Natomiast kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia wynosiła 40 000,00 zł.
Najniższa wartość ze złożonych ofert przekraczała kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tej części zamówienia.
Wobec powyższego, na podstawie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnił postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w część II.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75132,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116574,22 PLN
INNE PRZETARGI KORFANTÓW
- Usługa dostarczenia, zainstalowania, wdrożenia, uruchomienia, przeprowadzenia szkoleń (finansowana leasingiem operacyjnym) wraz z usługą serwisową zintegrowanego elektronicznego systemu parkingowego.
- Budowa wiaty rekreacyjnej w Węży
więcej: przetargi KORFANTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.