Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00158567/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT ULICY JANA OSTROROGA W OSTROROGU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRORÓG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wroniecka 14
1.5.2.) Miejscowość: Ostroróg
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-560
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 29 31 710
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 29 31 712
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ostrorog.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrorog.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ostrorog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT ULICY JANA OSTROROGA W OSTROROGU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03a593b3-d2b1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025814/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont ulicy Jana Ostroroga w Ostrorogu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158567/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ul. Jana Ostroroga na działce ewid. 186, 118/1, 118/2, 104/2, 102/2, 162 w miejscowości Ostroróg.
Zakres inwestycji obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze:
rozbiórka elementów betonowych,
rozbiórka nawierzchni zjazdów z kostki betonowej "trylinki",
rozbiórka nawierzchni chodników z płytek chodnikowych,
frezowanie profilujące nawierzchni gr.0-3cm śr 1cm, frezowanie na połączeniu nawierzchni 0-3cm,
rozbiórka ist. oznakowania i ponowny montaż bo robotach remontowych.
b) wykonanie elementów betonowych:
ułożenie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej (C12/15),
ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22cm na ławie betonowej (C12/15),
ułożenie obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej (C12/15),
c) roboty ziemne i podbudowy:
wykonacie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodników, zjazdów, elementów betonowych,
profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod zjazdy,
wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa związanej cementem pod zjazdy i chodniki i
nawierzchnię drogi,
d) roboty nawierzchniowe:
wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej
wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej gr 8cm na podsypce cementowo - piaskowej
e) roboty wykończeniowe
profilowanie terenu przyległego
humusowanie gr, 10cm z obsianiem trawą
wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu
Szczegółowy opis zadania zawarty został w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ oraz w Załączniku nr 7 do SWZ – Przedmiar robót
Uwaga: zadanie nie obejmuje remontu nawierzchni przy Ochotniczej Straży Pożarnej (działka nr ewid. 93 i 94) !
Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469415,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 543278,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469415,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENOMEX Sp. z o.o. Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773236524
7.3.3) Ulica: Młynkowska 1C
7.3.4) Miejscowość: Duszniki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-550
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469415,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej nr 3182D w miejscowości Sławęcin km 0+060 - 1+418
- Remont drogi powiatowej nr 3192D w miejscowości Głęboka km 3+805 - 5+384
- Remont drogi powiatowej nr 3170D w miejscowości Bożnowice, km 12+457 - 13+697
- " Remont drogi powiatowej nr 3170D w miejscowości Jasienica km 10+363 - 11+046"
- Przebudowa drogi nr 5318P ul. Klasztorna w Ostrowie Wielkopolskim - Etap II na odc. dł. ok. 630m
- Budowa sieci trasy rowerowej w ramach "Dolnośląskiej Cyklostrady" - Trasa Kamienna w Gminie Zawonia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.