Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00152833/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00152834/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00171162/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Świerklaniec w latach 2023-2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Świerklaniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oświęcimska
1.5.2.) Miejscowość: Świerklaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 322844868
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swierklaniec@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swierklaniec.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/39685/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Świerklaniec w latach 2023-20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bff0e6c-cca0-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037479/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Bieżace utrzymanie i konserwacja dróg lesnych w Nadleśnictwie Świerklaniec w latach 2023-2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152833
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.5.2023
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 2557047,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Uzupełnienie ubytków i kolein w nawierzchni dróg leśnych kruszywem naturalnym łamanym o uziarnieniu:a.) 0-31,5 mm przy średniej grubość warstwy 5 cm – 8000,00m2
b.) 0-31,5 mm przy średniej grubości warstwy 10 cm – 16000,00m2
b.) 0-63 mm lub 31,5-63 mm przy średniej grubość warstwy 15 cm – 16000,00m2
c.) 0 -63 mm lub 31,5-63 mm przy średniej grubość warstwy 20 cm - 8000,00m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 1515360,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Profilowanie odcinka drogi bez użycia dodatkowych materiałówRoboty budowlane polegające na profilowaniu dróg leśnych w zakres, których wchodzi m.in.: przygotowanie terenu robót, profilowanie odcinka drogi równiarką (spadek jedno lub dwustronny), ewentualna ścinka poboczy, zagęszczenie i uwałowanie wyrównanej drogi walcem, wykonanie odpływów wód opadowych na poboczach drogi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, uprzątnięcie z profilowanego odcinka drogi pozostałości takich jak: korzenie, darń, kamienie i gruz o średnicy większej niż 5,00 cm itp. Powierzchnia przeznaczona do profilowania winna obejmować całą szerokość nawierzchni drogi na wyznaczonej długości
Całkowita przewidywana ilość – 20000,00 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 22140 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Profilowanie na całej powierzchni z jednoczesnym doziarnieniem i zagęszczeniem:Roboty budowlane polegające na profilowaniu dróg leśnych w zakres, których wchodzi m.in.: przygotowanie terenu robót, profilowanie odcinka drogi równiarką (spadek jedno lub dwustronny), ewentualna ścinka poboczy, zagęszczenie z doziarnieniem kruszywem naturalnym i uwałowanie wyrównanej drogi walcem, wykonanie odpływów wód opadowych na poboczach drogi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, uprzątnięcie z profilowanego odcinka drogi pozostałości takich jak: korzenie, darń, kamienie i gruz o średnicy większej niż 5,00 cm itp. Powierzchnia przeznaczona do profilowania winna obejmować całą szerokość nawierzchni drogi na wyznaczonej długości.
Całkowita przewidywana ilość – 30000,00 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 258300,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Rewitalizacja nawierzchni z użyciem recyklera:Roboty budowlane prowadzone na drogach leśnych silnie skoleinowanych polegające na mechanicznej ścince poboczy z odrzutem urobku na zewnątrz pasa drogowego, wzruszeniu nawierzchni recyklerem na głębokość około 10-30 cm, przemieszaniu w miejscu istniejącej nawierzchni z kruszywa, przy zapewnieniu optymalnej wilgotności oraz ewentualnym doziarnieniu kruszywem oraz wyrównaniu i wyprofilowaniu wcześniej wzruszonej warstwy równiarką, a także mechanicznym zagęszczeniu walcem wibracyjnym wzruszonej i wyprofilowanej nawierzchni drogi. Profilowanie powinnozapewnić pochylenie poprzeczne umożliwiające odpływ wody z nawierzchni równanej drogi na pobocze i wynosić około 3%. Kierunek i rodzaj pochylenia (daszkowy lub poprzeczny) uzależnić należy od naturalnych warunków w terenie. W ramach wykonania robót w ww. technologii należy przeprowadzić również ewentualne domiałowaniem nawierzchni frakcja 0-4 mm warstwą grubości 1 cm wraz z zagęszczeniem walcem
Całkowita przewidywana ilość – 15 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 553500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 . Konserwacja (odmulenie) istniejących rowów i przepustów:Odmulanie i oczyszczanie istniejących rowów przydrożnych i przepustów obejmuje roboty polegające na ich konserwacji, w zakres których wchodzi m.in. oczyszczenie z namułu poprzez jego wydobycie i usunięcie oraz rozplantowaniu na przyległy teren lub wywóz nadmiaru gruntu w przypadku braku miejsca na jego rozplantowanie, a także wyprofilowanie dna i skarp rowu z odrzuceniem nadmiaru gruntu.
Całkowita przewidywana ilość – 6000,00 mb
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 55350 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6. Odtworzenie i konserwację przepustów i przyczółków:Roboty polegające na m.in. rozbiórce przepustów, ułożeniu nowych rur, odtworzeniu fragmentu jezdni, formowaniu poboczy, odtworzeniu przyczółków betonowych lub z pali drewnianych. Odtworzenie przepustów i przyczółków polegać będzie na odtworzeniu stanu pierwotnego, z dopuszczeniem zastosowania wyrobów budowlanych innych niż użyte zostały w stanie pierwotnym. Należy zastosować przepusty z rur PEHD SN10 fi od 400mm - 600mm. Przepusty zakończyć należy przyczółkami wykonanymi z drewna dębowego, modrzewiowego lub z prefabrykatów betonowych.
Zamawiający określa następujące średnice przepustów mogące być przedmiotem realizowanych robót:
- fi 400mm PEHD – 30mb - fi 500mm PEHD – 20mb
- fi 600mm PEHD – 10mb
Zamawiający określa następujące typy przyczółków mogące być przedmiotem realizowanych robót:
- przyczółkami z drewna dębowego lub modrzewiowego - 10szt - przyczółki betonowe - 6szt
Całkowita przewidywana ilość – 40 mth.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 40467 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7. Wykaszanie poboczy dróg leśnych:Prace w obrębie pasa drogowego obejmujące wykaszanie roślinności (tj. traw, chwastów oraz samosiejek drzew i krzewów) na poboczach, po obu stronach jezdni, o szerokości wg potrzeb Zamawiającego – średnio 1 m. Zakres prac obejmuje niskie wykaszanie (do 15 cm nad ziemią). Przy drogach z odwodnieniem powierzchniowych w postaci rowów melioracyjnych, prace mogą obejmować również wykaszanie skarp wewnętrznych i zewnętrznych rowu. Wykaszanie obejmuje również pobocza mijanek oraz zjazdów. W przypadku wystąpienia drzew o średnicy powyżej 8 cm do ich wycięcia konieczne może być użycie pilarki spalinowej bądź innego sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia z rowów nagromadzonych resztek roślinności, powstałych podczas koszenia, mogących powodować zastoje wodne oraz do usunięcia poza pas drogowy usuwanych drogowy drzew i krzewów.
Całkowita przewidywana ilość – 900 000,00 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 110700 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8. Odśnieżanie nawierzchni dróg leśnych:Prace prowadzone w celu zapewnienia przejezdności dróg leśnych. Prace obejmować będą usuwanie warstwy śnieżnej z nawierzchni dróg leśnych tj. odśnieżanie w obrębie utwardzonego pasa wraz z poboczami, oraz w razie potrzeb z mijankami i przyległymi do pasa drogowego utwardzonymi składami drewna. Prace wykonywane za pomocą pługów lekkich i średnich.
Całkowita przewidywana ilość – 5 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 1230,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1461240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1889280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1476000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Kruz BRUKPOL BIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771336545
7.3.3) Ulica: Myszkowska
7.3.4) Miejscowość: Mysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1515360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31242,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKPOL BIS Paweł Kruz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771336545
7.3.3) Ulica: Myszkowska
7.3.4) Miejscowość: Mysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260514,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKPOL BIS Paweł Kruz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771336545
7.3.3) Ulica: Myszkowska
7.3.4) Miejscowość: Mysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 847962,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 581175,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKPOL BIS Paweł Kruz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771336545
7.3.3) Ulica: Myszkowska
7.3.4) Miejscowość: Mysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77859,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57933,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKPOL BIS Paweł Kruz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771336545
7.3.3) Ulica: Myszkowska
7.3.4) Miejscowość: Mysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39606,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50823,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50061,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKPOL BIS Paweł Kruz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771336545
7.3.3) Ulica: Myszkowska
7.3.4) Miejscowość: Mysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40467,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 520290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKPOL BIS Paweł Kruz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771336545
7.3.3) Ulica: Myszkowska
7.3.4) Miejscowość: Mysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1045,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1045,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKPOL BIS Paweł Kruz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771336545
7.3.3) Ulica: Myszkowska
7.3.4) Miejscowość: Mysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1230,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
umowę ramową podpisano również z:
F.H.U. REMKOP Remigiusz Kowalski
Ul.Czarnieckiego 2
42-610 Miasteczko Śląskie
woj. śląskie
Polska
NIP:6452414045
Cena ofertowa:1889280,00
jednoosobowa działalność gospodarcza
brak podwykonawców
IMPART Dyszy Andrzej
Ul. Męczenników 34
42-625 Celiny
woj. śląskie
Polska
NIP:6251008077
Cena ofertowa:1473048,00
mały przedsiębiorca
brak podwykonawców
BHTEC Sp. z o.o.
Os. Przyjaźni 15/165
61-688 Poznań
woj.wielkopolskie
Polska
NIP:9721254787
Cena ofertowa:1461240,00
mikroprzedsiebiorca
brak podwykonawców
P.U.H. DOMAX Arkadiusz Mika
Ul. Grabińska 8
42-283 Boronów
woj. śląskie
Polska
NIP:5751383487
Cena ofertowa:1544880,00
średnie przedsiębiorstwo
brak podwykonawców
część 2:
umowę ramową podpisano również z:
IMPART Dyszy Andrzej
Ul. Męczenników 34
42-625 Celiny
woj. śląskie
Polska
NIP: 6251008077
Cena ofertowa:78 720,00
mały przedsiębiorca
brak podwykonawców
Usługi Leśne Paweł Doroziński
ul. Dąbrowa 14
42-289Woźniki
woj. śląskie
Polska
NIP: 5751027580
Cena ofertowa: 27060,00
mikro przedsiębiorstwo
brak podwykonawców
część 3:
umowę ramową podpisano również z:
IMPART Dyszy Andrzej
Ul. Męczenników 34
42-625 Celiny
woj. śląskie
Polska
NIP: 6251008077
Cena ofertowa: 232470,00
mały przedsiębiorca
brak podwykonawców
BHTEC Sp. z o.o.
Os. Przyjaźni 15/165
61-688 Poznań
woj.wielkopolskie
Polska
NIP:9721254787
Cena ofertowa:184500,00
mikroprzedsiebiorca
brak podwykonawców
P.U.H. DOMAX Arkadiusz Mika
Ul. Grabińska 8
42-283 Boronów
woj. śląskie
Polska
NIP:5751383487
Cena ofertowa: 553500,00
średnie przedsiębiorstwo
brak podwykonawców
część 4:
umowę ramową podpisano również z:
IMPART Dyszy Andrzej
Ul. Męczenników 34
42-625 Celiny
woj. śląskie
Polska
NIP: 6251008077
Cena ofertowa: 847962,00
mały przedsiębiorca
brak podwykonawców
BHTEC Sp. z o.o.
Os. Przyjaźni 15/165
61-688 Poznań
woj.wielkopolskie
Polska
NIP:9721254787
Cena ofertowa: 479700,00
mikroprzedsiebiorca
brak podwykonawców
część 5:
umowę ramową podpisano również z:
IMPART Dyszy Andrzej
Ul. Męczenników 34
42-625 Celiny
woj. śląskie
Polska
NIP: 6251008077
Cena ofertowa: 77859,00
mały przedsiębiorca
brak podwykonawców
F.H.U. REMKOP Remigiusz Kowalski
Ul.Czarnieckiego 2
42-610 Miasteczko Śląskie
woj. śląskie
Polska
NIP:6452414045
Cena ofertowa: 44280,00
jednoosobowa działalność gospodarcza
brak podwykonawców
część 6:
umowę ramową podpisano również z:
IMPART Dyszy Andrzej
Ul. Męczenników 34
42-625 Celiny
woj. śląskie
Polska
NIP: 6251008077
Cena ofertowa: 50823,60
mały przedsiębiorca
brak podwykonawców
F.H.U. REMKOP Remigiusz Kowalski
Ul.Czarnieckiego 2
42-610 Miasteczko Śląskie
woj. śląskie
Polska
NIP:6452414045
Cena ofertowa: 39606,00
jednoosobowa działalność gospodarcza
brak podwykonawców
część 7:
umowę ramową podpisano również z:
IMPART Dyszy Andrzej
Ul. Męczenników 34
42-625 Celiny
woj. śląskie
Polska
NIP: 6251008077
Cena ofertowa: 520290,00
mały przedsiębiorca
brak podwykonawców
F.H.U. REMKOP Remigiusz Kowalski
Ul.Czarnieckiego 2
42-610 Miasteczko Śląskie
woj. śląskie
Polska
NIP:6452414045
Cena ofertowa: 110700,00
jednoosobowa działalność gospodarcza
brak podwykonawców
BHTEC Sp. z o.o.
Os. Przyjaźni 15/165
61-688 Poznań
woj.wielkopolskie
Polska
NIP:9721254787
Cena ofertowa: 121770,00
mikroprzedsiebiorca
brak podwykonawców
DAMAGRI Damian Łębek
Zborowskie
ul.Stasiowa 9
42-714 Lisów
woj. śląskie
Polska
NIP 5751794813
Cena ofertowa: 88560,00
mikroprzedsiebiorca
brak podwykonawców
część 8:
umowę ramową podpisano również z:
F.H.U. REMKOP Remigiusz Kowalski
Ul.Czarnieckiego 2
42-610 Miasteczko Śląskie
woj. śląskie
Polska
NIP:6452414045
Cena ofertowa: 2460,00
jednoosobowa działalność gospodarcza
brak podwykonawców
Usługi Leśne Paweł Doroziński
ul. Dąbrowa 14
42-289Woźniki
woj. śląskie
Polska
NIP: 5751027580
Cena ofertowa: 1199,25
mikro przedsiębiorstwo
brak podwykonawców
na podstawie umowy ramowej Wykonawcy będą zapraszani do negocjacji i złożenia ofert na zadania wykonawcze.
INNE PRZETARGI ŚWIERKLANIEC
więcej: przetargi ŚWIERKLANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.