Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00159431/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-25
- 2021/BZP 00168825/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Opracowanie dok. projektowej wraz z budową drogi dla rowerów oraz drogi dla pieszych i rowerów w ciągu ulic: Andersena – Szwoleżerów – Stefczyka – Gajowa na odc. od ul. Piłsudskiego do ul. Sikorskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Ząbki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabki.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie dok. projektowej wraz z budową drogi dla rowerów oraz drogi dla pieszych i rowerów w ciągu ulic: Andersena – Szwoleżerów – Stefczyka – Gajowa na odc. od ul. Piłsudskiego do ul. Sikorskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11167b1c-04cf-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001607/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozwój zintegrowanej sieci dróg rowerowych na terenie gmin: Marki, Ząbki, Zielonka, Kobyłka, Wołomin, Radzymin, nieporęt w ramach ZIT WOF
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa: IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie: 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie: 4.3.2 Mobilność miejska w ramach ZIT. Projekt nr: RPMA.04.03.02-14-9408/172.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159431/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3427457,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniem geometrii i projektów stałej organizacji ruchu, a następnie na jej podstawie wykonanie drogi rowerowej i ciągu pieszego w ciągu ulic:
Andersena (od. Piłsudskiego w pasie rezerwy pod planowaną ul. Nowo – Ziemowita)
Szwoleżerów na odcinku od ul. Nowo – Ziemowita do Stefczyka na odcinku od ul. Szwoleżerów do ul. Gajowej
Gajowa na odcinku od ul. Tulipanowej do ul. Sikorskiego wraz z włączeniem w ciąg pieszo – rowerowy na rondzie przy zbiegu ulic Sikorskiego, Gajowa, Sosnowa w Ząbkach.
2. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać w podziale na etapy:
Etap I: od ul. Piłsudskiego do ronda przy ul. Gajowej,
Etap II: od skrzyżowania ul. Stefczyka z ul. Gajową (bez skrzyżowania) do ul. Sikorskiego.
3. OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ:
wykonanie dokumentacji w podziale na etapy i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego,
złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku wraz z niezbędną dokumentacją o wydanie odpowiedniej decyzji administracyjnej oraz jej uzyskanie w imieniu Zamawiającego,
wykonanie kosztorysów uproszczonych branżowych w podziale na etapy, obejmujących roboty budowlane wskazane w dokumentacji, po uzyskaniu odpowiedniej decyzji administracyjnej,
opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w następującej liczbie egzemplarzy i w następującej formie:
dokumentację przedstawiającą szczegółowe usytuowanie wszystkich urządzeń i elementów robót, ich parametry wymiarowe i techniczne – szt. 4 w formie pisemnej;
szczegółową specyfikację wykonania i odbioru (ilościową i jakościową urządzeń i materiałów) – szt. 2 w formie pisemnej;
dokumentację w wersji elektronicznej w formacie umożliwiającym otwarcie za pomocą ogólnodostępnych aplikacji oraz w formacie umożliwiającym edytowanie, na nośnikach elektronicznych (CD/DVD).
A. BUDOWA:
wykonanie robót budowlanych na podstawie decyzji administracyjnej i dokumentacji,
skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej i innych niezbędnych dokumentów, w tym dokumentów gwarancyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: program funkcjonalno - użytkowy (PFU) wraz z załącznikami (załącznik nr 4 SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7325000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7930000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7325000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROKOM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242750411
7.3.3) Ulica: Karnicka 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-162
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
JPPC Sp. z o.o. - udział w pracach projektowych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7325000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 410 dni
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Świadczenie usług informatycznych i konsultacyjnych z zakresu IT dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o. o.
- Budowa instalacji ogrzewania oraz ciepłej wody w budynku przy ul. Budkiewicza w Ząbkach
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.