Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00095209/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa SUW w Warszewicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowa SUW w Strykowie i Zelgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Stryków
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-010
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 427198002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strykow@strykow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_strykow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa SUW w Warszewicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowa SUW w Strykowie i Zelgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25c31660-ac65-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019344/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa SUV w Warszewicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowa SUV w Strykowie i Zelgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095209
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.04.2023.IZ.PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13350000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Budowa SUW w Warszewicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowa SUW w Strykowie i Zelgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.Część 1 – Budowa SUW w Warszewicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
Dokumentacja projektowa zostanie opracowana na podstawie załączonego do postępowania programu funkcjonalno- użytkowego (PFU).
Zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączonym Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).
II. Etap projektowania:
W ramach tego etapu Wykonawca opracuje kompletną dokumentację projektową niezbędną do wykonania robót budowlano-montażowych w formule Zaprojektuj i Wybuduj.
III. Etap robót budowlanych:
Zakres przedmiotu zamówienia został określony szczegółowo w załączonym Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).
Inwestycja polega na budowie Stacji Uzdatniania Wody w Warszewicach na terenie gminy Stryków.
Inwestycja będzie realizowana na terenie działek nr 197, 198,202/2 obręb 0029 Warszewice, gmina Stryków.
W ramach zadania planowane są do wykonania następujące czynności:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej, pozyskanie wszelkich wymaganych pozwoleń, uzgodnień i decyzji wymaganych przepisami prawa,
b) Wyłączenie z eksploatacji istniejącej obiektu SUW w Warszewicach,
c) Remont ujęć głębinowych,
d) Budowa nowego budynku SUW Warszewice,
e) Budowa dwóch zbiorników retencyjnych o pojemności 300 m3 każdy,
f) Wykonanie zbiornika wód popłucznych,
g) Montaż bezodpływowych zbiorników na ścieki i neutralizatora chloru,
h) Budowę sieci uzbrojenia terenu niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu,
i) Wykonanie instalacji technologicznych służących do pobierania, uzdatniania i dystrybucji wody do sieci wodociągowej,
j) Zagospodarowanie terenu, w tym utwardzenie terenu, budowa wjazdu, oświetlenia, ogrodzenia itp.,
k) Wykonanie multimedialnego systemu edukacyjnego,
l) Montaż agregatów prądotwórczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno – Użytkowym – Tom IV SUW Warszewice.
UWAGA!!! Prace projektowe oraz roboty budowlane będące przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w części 1 są elementem szerszego opracowania– Programu Funkcjonalno- Użytkowego, załączonego do SWZ. Realizowany przez Zamawiającego zakres dotyczy tylko prac projektowych oraz robót budowlanych związanych z budową SUW w Warszewicach, z wyłączeniem pompowni w Sierżni.
Oferta musi uwzględniać koszty związane z opracowaniem projektów, organizacją placu budowy, obsługą geodezyjną budowy, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio we wszystkich branżach/specjalnościach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń, badań i rozruch technologiczny.
Zakres zamówienia obejmuje także obsługę geodezyjną, zapewnienie nadzoru bezpośredniego nad realizacją zamówienia.
Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w PFU. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 6470000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Budowa SUW w Warszewicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowa SUWw Strykowie i Zelgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.
Część 2 – Rozbudowa SUW w Strykowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
Dokumentacja projektowa zostanie opracowana na podstawie załączonego do postępowania programu funkcjonalno-użytkowego (PFU).
Zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączonym Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).
II. Etap projektowania:
W ramach tego etapu Wykonawca opracuje kompletną dokumentację projektową niezbędną do wykonania robót budowlano-montażowych w formule Zaprojektuj i Wybuduj.
III. Etap robót budowlanych:
Zakres przedmiotu zamówienia został określony szczegółowo dla każdej części w załączonym Programie funkcjonalno- użytkowym (PFU).
Inwestycja polega na rozbudowie Stacji Uzdatniania Wody w Strykowie wraz z budową zbiornika retencyjnego.
Inwestycja będzie realizowana na działkach nr 30/2, 32/10, 33/8, 33/9, 33/10, 34/10 obręb 0006 Stryków. Zakres realizacji rozbudowy nie przekroczy zasięgiem granic obecnie zajmowanych działek ewidencyjnych.
W ramach zadania planowane do wykonania są następujące prace:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej, pozyskanie wszelkich wymaganych pozwoleń, uzgodnień i decyzji wymaganych przepisami prawa,
b) Roboty rozbiórkowe,
c) Remont ujęcia głębinowego,
d) Rozbudowa i modernizacja układu technologicznego,
e) Wymiana zestawu pomp sieciowych IIo oraz pompy płuczącej,
f) Wykonanie układu dezynfekcji – instalacja chloratora wraz z montażem instalacji rozprowadzającej, montaż lampy UV,
g) Budowa żelbetowego, ocieplonego zbiornika retencyjnego o objętości czynnej 600 m3,
h) Wykonanie sieci międzyobiektowych niezbędnych do właściwej eksploatacji obiektu,
i) Rozbudowa i remont budynku SUW,
j) Wykonanie terenów utwardzonych z kostki betonowej oraz wymiana ogrodzenia,
k) Wykonanie rozdzielnic sterowniczych, systemu sterowania, monitoringu i systemu powiadamiania o stanach awaryjnych oraz rozbudowa instalacji elektrycznych i AKPiA na obiekcie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno – Użytkowym – Tom II SUW Stryków
Oferta musi uwzględniać koszty związane z opracowaniem projektów, organizacją placu budowy, obsługą geodezyjną budowy, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio we wszystkich branżach/specjalnościach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń, badań i rozruch technologiczny.
Zakres zamówienia obejmuje także obsługę geodezyjną, zapewnienie nadzoru bezpośredniego nad realizacją zamówienia.
Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w PFU. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 4790000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Budowa SUW w Warszewicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowa SUW w Strykowie i Zelgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.Część 3 – Rozbudowa SUW w Zelgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
Dokumentacja projektowa zostanie opracowana na podstawie załączonego do postępowania programu funkcjonalno-użytkowego (PFU).
Zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączonym Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).
II. Etap projektowania:
W ramach tego etapu Wykonawca opracuje kompletną dokumentację projektową niezbędną do wykonania robót
budowlano-montażowych w formule Zaprojektuj i Wybuduj.
III. Etap robót budowlanych:
Zakres przedmiotu zamówienia został określony szczegółowo dla każdej części w załączonym Programie funkcjonalno- użytkowym (PFU).
Część 3: Rozbudowa SUW w Zelgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Inwestycja polega na rozbudowie Stacji Uzdatniania Wody w Zelgoszczy wraz z budową zbiornika retencyjnego.
Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 107 obręb 0035 Zelgoszcz, gmina Stryków. Zakres realizacji rozbudowy nie przekroczy zasięgiem granic obecnie zajmowanej działki ewidencyjnej.
W ramach zadania planowane do wykonania są następujące prace:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej, pozyskanie wszelkich wymaganych pozwoleń, uzgodnień i decyzji wymaganych przepisami prawa,
b) Roboty rozbiórkowe,
c) Remont ujęć głębinowych,
d) Rozbudowa układu dezynfekcji – montaż lampy UV,
e) Budowa żelbetowego, ocieplonego zbiornika retencyjnego o pojemności czynnej 300 m3,
f) Wykonanie sieci międzyobiektowych niezbędnych do właściwej eksploatacji obiektu,
g) Wykonanie terenów utwardzonych z kostki betonowej wraz z wymiana ogrodzenia,
h) Wykonanie rozdzielnic sterowniczych, systemu sterowania, monitoringu i systemu powiadamiania o stanach awaryjnych oraz rozbudowa instalacji elektrycznych i AKPiA na obiekcie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno- Użytkowym – Tom VI SUW Zelgoszcz.
Oferta musi uwzględniać koszty związane z opracowaniem projektów, organizacją placu budowy, obsługą geodezyjną budowy, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio we wszystkich branżach/specjalnościach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń, badań i rozruch technologiczny.
Zakres zamówienia obejmuje także obsługę geodezyjną, zapewnienie nadzoru bezpośredniego nad realizacją zamówienia.
Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w PFU. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 2090000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8134542,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8134542,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8134542,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOMATYK ZBIERSK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9681005048
7.3.3) Ulica: Zbiersk- Cukrownia
7.3.4) Miejscowość: Zbiersk
7.3.5) Kod pocztowy: 62-830
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
EBG PROJEKT Sp. z o.o.- roboty żelbetowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8134542,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6270000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6270000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6270000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOMATYK ZBIERSK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9681005048
7.3.3) Ulica: Zbierska- Cukrownia
7.3.4) Miejscowość: Zbierska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-830
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
EBG PROJEKT Sp. z o.o.- roboty żelbetowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6270000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3915890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3915890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3915890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOMATYK ZBIERSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9681005048
7.3.3) Ulica: Zbiersk- Cukrownia
7.3.4) Miejscowość: Zbiersk
7.3.5) Kod pocztowy: 62-830
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
EBG PROJEKT Sp. z o.o.- roboty żelbetowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3915890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STRYKÓW
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Centrum Rozwoju Strykowa (CRS)
- Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznej na drogach gminnych w Gminie Stryków
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie Gminy Stryków
- Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Niesułków-Kolonia
więcej: przetargi STRYKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.